Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Op 4-8-2026 om 23:00 zei Lika:

@lady janenog van harte!!

en @Francoisewow! 

(Ook de andere gefeliciteerd natuurlijk, maar die ken ik niet)

Jaaa ik ben er nog , ik heb enorme inlogproblemen , moet steeds nieuw wachtwoord aanmaken . Schiet niet op .

Maar heb jullie afgelopen dagen wel gelezen . Nu tijd voor omdat ik op vakantie ben. Wederom in Griekenland,  deze keer zitten we op Lesbos . 

De alcohol doet me nog steeds niks. 

Maar eerlijkheidshalve moet ik daar wel bij vertellen,  dat de kroegen verruild, zijn voor de festivals , waar ik dan xtc neem.  Dit werkt prima voor mij omdat het alleen daar gebruikt word en ik zo toch even kan socializen en wat meer kan loslaten. Ik ben 9 jaar geleden ook gestopt met roken . Op ern festival rook ik echter een joint om de prikkels wat te dempen ivm mijn autisme.  In januari heb ik daar ook nog de diagnose ADHD bij gekregen. 

Ik wil drugsgebruik allerminst verheerlijken maar wel eerlijk zijn over dat ik dus nog wel "gebruik" maar absoluut geen alcohol .

Geplaatst
1 uur geleden zei Rosee:

Heb je geen last van serotonine dips? Ik werd vroeger enorm depressief na xtc.

Nee absoluut geen last van. Missen beetje,  maar merk het niet bewust op . Net als vroeger met de menstruatie.  Ik merkte zelf ook niets . Pas wanneer mijn man zei "aha oke , het is weer zo laat" , kreeg ik in de gaten dat ik blijkbaar weer onredelijk was 😅

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...