mani1234 Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 * verwijderd door de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 @ Mani1234 Wonderbaarlijk bericht van je ga je nu de alcoholische dranken van de * promoten???!!! Volgens mij zit je dan hier op een hèèl verkeerd forum misschien dat ik het verkeerd lees (al tig keer gelezen) of het komt door je schrijfstijl die niet duidelijk is voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 of hij zit net op een heel lucratief forum hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 klinkt goed Spud, alleen ken ik geen cocospoeder, maar zo'n blok santen raspen zal ook wel goed zijn neem ik aan. Weer eens wat anders dan mijn anijsmelk met die zoete suikerklontjes, thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 gemberkoffie. Ik had een (te) grote kan zoethout-gemberthee gemaakt en wilde snel snel ook koffie maken voor ik naar mn werk moet zo. met de thee dus koffie opgegoten en nu heb ik me toch een lekker bakkie kruidige koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik heb vandaag alcohol vrije merlot gekocht. Dat smaakt wel goed.iets lichter dan met alcohol maar prima voor feestelijke gelegenheden. Ik zag ook Torros staan, maar na het afspeuren van het etiket bleek daar toch 0,5 % in te zitten. Beetje link, dus dat doe ik liever niet. Dus op feestjes neem ik voortaan mn eigen fles mee. Bij de bioshop heb ik appel/blauwebes champagne gevonden 0% die heb ik nog niet geproefd. Lekker voor de feestdagen. Gebruiksaanwijzing: Alle nieuwe drankjes die in deze draad verschijnen die kopiëer ik weer in dit eerste bericht. FLEURTJE FREAKS OUT Amé, alcoholvrije wijn, doe ik mee als er visite komt maar het smaakt eigenlijk nergens naar Crodino is niet zoet, maar het zijn van die super-kleine flesjes en in verhouding duur Thee, venkelthee en kamille Gemberthee, recept voor één liter: zes tot acht stukjes verse gember, twee schijfjes citroen, heet water, flink laten trekken, heerlijk pittig, peperig ALS HOUTJE NIET OP HOUTJES BIJT Spa Rood altijd, 24 uur per dag, wel koud graag Cola light lemon in de middag tegen het inkakken Thee, thee, thee (sterrenmix met munt) En water............. liters en liters NIEUW: HOUTENSE IJSKOFFIE in een blender doen (voor 2 porties): 2 porties flink veel nescafé espresso (3 zakjes of 3 theelepels poeder) een hand ijsblokjes, aanvullen met melk tot 4 dl en mixen maar, lest de dorst, een lichte kick ivm de koffie en vult de maag. Evt. met suiker erbij voor de zoetekauwen onder ons. HOUTENSE IJSKOFFIE SPECIAAL helemaal luxe: over een bolletje ijs schenken, wafeltje (zo'n oublie-sigaartje) erin steken, toefje slagroom en we kunnen allemaal volgende week niet meer door de deur. DE TEST VAN TANTE TIL Thee (straffe bek) Royal Club dranken in die prachtige zwarte pakken Carpe diem Rivella Crodino (net te veel bruis en te zoet) En the winner is...... Spa Marie-Henriette!!! NIEUW: DE ZOMERTIP VAN TANTE TIL vers citroensap met sodawater TAPAS TIPS YOU Thee, weinig, maar dan is rooibos met honing mijn favoriet Fruitdrankjes, die je moet kauwen, elke dag eentje Vruchtensapje met toegevoegde vitaminen Ice tea light met bubbels Sinas eigen merk light, met bubbels Spa rood Caffeinevrije koffie Fanta light lemon Spa met suikervrije oploslimonade Ooh, je wilde juist pittig? Tomatensap met peper en zout??? SATJA SO FAR Kruidenthee, maar dan Spicy anders wordt je helemáál flauw Karnemelk met tikje suikervrije vruchtensiroop Koffie verkeerd (half om half koffie met hete opgeklopte melk) Hotshot! tomatengroentesap met tabasco en kruidenzout, lekker gezond nippen NIEUW!!! Spicy kruidenthee met een paar stukken verse gember er in. DE KICK VAN DICK Coca Cola Lemon Light (duur) C1000 Clifton Ice tea Light (goedkoop) Euroshopper Ice tea (goedkoop) Frisse fris citroen/druiven (evt.Light) En..........Dicks Mix: half om half Bitterlemon en Jus d'orange NEL KAN HET WEL! Smoothies, zelfgemaakt van vers fruit-yoghurt en melk Sap van AH, banaan mango en annanas Fernandez groen of rood Senseo met een scheutje chocolade siroop speciaal voor koffie (die Amaretto heb ik gecensureerd Nelleke, foei!) Crystal clear Dubbeldranken van appelsientje, exotic De Topper van Nelleke: Golden power van Aldi, heb ik toch de illusie dat ik met een blikje zit waar je een kick van krijgt VERIENTJES' REDDING Anijsmelk, melk verwarmen, 2 anijsblokjes erin, en dan met een goed boek je bed induiken! ERNESTA KEEPS IT CLEAR Liters ice tea Heb je nieuwe ideeën? Voeg een berichtje toe in deze draad. Ik kopiëer je suggestie in dit eerste bericht. Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik vind zelf Jillz 0,0 procent alcohol lekker, een soort appeldrankje wat een lekkere frisse smaak heeft, de tips van hierboven zijn ook erg goed! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Omhoog gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Chocopresso! Benodigd: Grote Beker. Magere Melk. Gezoet chocopoeder Koffiebonen (lekkerst) of oplosespresso. Magnetron/pannetje Espressoapparaat. Beker voor de helft vullen met magere melk, twee theelepels chocopoeder toevoegen mixen en opwarmen in de magnetron. Bonen malen in machine en een dubbele espresso er bovenop zetten. Bestuiven met chocopoeder, kacheltje aan, lekker boek/leuke film en genieten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2014 Waterijsje: de raket van Ola met maar 40kcal. Is danwel geen drankje maar toch een prikkelende verfrissing.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 Gisteren kwam ik een website tegen met recepten van kok Pierre Wind voor alcoholvrije drankjes: http://www.happydrinks.nl/hdrecepten/index.html De doelgroep is - denk ik - jongeren, maar er zitten best lekkere ideeën bij, zoals de CaipiriNhee: Voor 1 glas: halve limoen een stukjes snijden; pletten met twee afgestreken eetlepels rietsuiker; 15 cc rijstazijn en 45 cc sinaasappelsap toevoegen; glas aanvullen met (gecrushd) ijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 Leuk! Je hebt een mooie uitgekozen Yogajuf..voor de andere heb je nog wel wat speciale siroopjes nodig...ben benieuwd waar je die kunt krijgen. Ik heb op vakantie van het voorjaar ook een 'virgin' Mojito gehad...werkelijk heerlijk en alcohol absoluut overbodig.... Mooi voor de feestdagen om toch eens een keer wat anders te maken! Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 Biowinkel Thee? Daar verkopen ze ook vlierbessensiroop. Vind ik zo lekker! Mijn 'probleem' is dat ik een beetje te lui ben om te experimenteren met bijzondere drankjes. Maar wat jij zegt, voor de feestdagen en speciale gelegenheden, goed plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 Oja..vlierbessensiroop! Die gebruikte Jamie Oliver om zijn rode vruchten net wat meer te geven... De stad in dus voor de biowinkel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Omhoog gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zala1981 Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Ik drink graag water met een subtiel smaakje Water met schijfjes komkommer en limoen Water met basilicum en citroen Water met een paar aardbei'tjes Water met blauwe bessen en een takje salie (niet te veel bessen, want dan is het niet meer zo subtiel) Zelfgemaakte icetea van groene thee kokos Kokoswater, met evt vers limoensap Alle thee'en van Yogi Tea En soms een heerlijk groot glas cola light met ijs, liefst formaatje emmer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 1 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2016 Ik drink de laatste tijd veel bruisend mineraalwater met munt. Een erg lekkere dorstlesser! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Ayran, een erg lekkere en gezonde dorstlesser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ik kreeg gisteren mijn bestelde doos met 24 alternatieve frisdrankjes in allerlei soorten en smaken. Heel verrassend en luxe (wel met 25% korting via Voorbij Alcohol ) maar ook nog aardig wat verzendkosten. Dus voor mij te bewaren voor feestelijke momenten. Ik kom ook op heel leuke ideeën.door op de etiketten te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Wat zijn het voor drankjes Kore? Bijzondere smaakcombinaties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 (bewerkt) Ja Quinn, heel bijzondere combinaties. Zoet / pittig /bitter / fris. combi's van o.a gember. citroen.,lavendel, salie, munt, allerlei vruchten, mate. 18 december 2016 bewerkt door Kore Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shazam Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Wat drinken jullie tijdens het uitgaan? Gister m'n tanden uit m'n dek gedronken met liters cola met een enorme sugarrush tot gevolg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Spa rood, tonic, bitter lemon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Koffie en cola. Maar drink veel minder als er 0% in zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden