lady jane Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 ik zou het zo snel nog niet weten, neem je tijd! Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2019 bumperjim en Annasterre reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2019 (bewerkt) ... 21 december 2019 bewerkt door Lonster Spreuk is weg, dan haal ik mijn mismoedige commentaar ook weg. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Maar iemand missen en niet bellen, iemand willen zien maar diegene niet uit nodigen, iets uit willen leggen maar er niet aan beginnen.... Dat werkt sowieso niet! Annasterre reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Ik begin wat met die spreuken te krijgen, ik ga denk ik de wc vol hangen. Eens kijken wat m'n dochters ervan vinden, misschien aanleidingen voor leuke gesprekken. Annasterre reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2019 Wij hebben de omdenkscheurkalender op de wc. Wordt ook door dochters goed gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 (bewerkt) Vind het een mooi gedicht voor een situatie dat iemand net gevallen is. Niet alleen vechten, ook acceptatie van machteloos soms voelen. Naar binnen kijken.... Ben vergeten hoe ik een afbeelding zichtbaar maak. 25 maart 2019 bewerkt door erik nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 26 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2019 Ik moet denken aan eerste de stappen van de AA, maar dan wel prettig geformuleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 The monkey is off my back, But the circus is still in town (Gisteren gelezen in 'Kieft', een autobiografie over Wim Kieft die verslaafd was aan alcohol en cocaïne) bumperjim, Lika en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Als je boos wordt en schreeuwt, dan verandert dat nog niet de feiten Uit: "Verdrink geen dooie eend" door Marry de Gaay Fortman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 “Succes is not final, failure is not fatal, it’s the courage to continue that counts” Winston Churchill. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 september 2019 Rapport Share Geplaatst 29 september 2019 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2019 Rapport Share Geplaatst 13 november 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 20 december 2019 Rapport Share Geplaatst 20 december 2019 (bewerkt) A hangover is just your body reminding you that you're an idiot. 20 december 2019 bewerkt door Waldorff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 december 2019 Rapport Share Geplaatst 21 december 2019 Da's een goeie. En dat kwam zomaar midden in de nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2019 Rapport Share Geplaatst 21 december 2019 @lady jane, wat is dat toch met die treffende uitspraken van jou? D'r blijft na een tijdje niks van over. Jammer. Zou je ze allemaal even willen herhalen? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2019 Rapport Share Geplaatst 21 december 2019 vergankelijke woorden Koh, net als mijn geheugen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 22 december 2019 Rapport Share Geplaatst 22 december 2019 Op 21-12-2019 om 14:07 zei Lonster: Da's een goeie. En dat kwam zomaar midden in de nacht Yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 zag ik in één of ander forum als iemands onderschrift: Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zul je hem nooit meer op zien gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 "Talent ontwikkelt zich in eenzaamheid, karakter in de stroom van het leven." Johann Wolfgang von Goethe Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 "Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden." A. Schopenhauer lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Mooi, mooi, mooi! Ik zal die A. Schopenhauer eens googelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 "Het leven heeft geen doel. Een doel is een beperking." Jiddu Krishnamurti Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden