Kohtje Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Misschien of waarschijnlijk staat ie hier al ergens op deze draad maar ik kwam 'm weer tegen en vond 'm wel toepasselijk voor mezelf: "Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg." Loesje Jacqueline, Rupsjenooitgenoeg en Lika reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 november 2018 Rapport Share Geplaatst 14 november 2018 Ik weet niet waar ik m vandaan heb, maar vind m wel mooi: Als je verstand geen obstakel meer vormt tussen je waarden en je echte gedrag Kun je komen tot waardevol gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2018 Rapport Share Geplaatst 19 november 2018 WEES ALTIJD JEZELF TENZIJ JE BATMAN KUNT ZIJN WEES DAN ALTIJD BATMAN Bron: Omdenken Agenda kruidenthee67, Lika, nancy en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 HET HART HEEFT ZIJN REDENEN DIE DE REDE NIET KENT Blaise Pascal Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shinebright Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Well, I started out down a dirty roadStarted out all aloneAnd the sun went down as I crossed the hillAnd the town lit up, the world got stillI'm learning to fly but I ain't got wingsComing down is the hardest thingWell, the good ol' days may not returnAnd the rocks might melt and the sea may burnI'm learning to fly but I ain't got wingsComing down is the hardest thingWell, some say life will beat you downBreak your heart, steal your crownSo I've started out for God knows whereI guess I'll know when I get thereI'm learning to fly around the cloudsBut what goes up must come downI'm learning to fly but I ain't got wingsComing down is the hardest thingI'm learning to fly around the cloudsBut what goes up must come downI'm learning to flyI'm learning to fly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2018 Rapport Share Geplaatst 27 november 2018 ------------------------------------------ De vogel die durft te vallen is de vogel die leert vliegen------------------------------------------ Bron: wederom de Omdenken Agenda kruidenthee67, Extranaut en Nietmeer reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Wat een inspiratiebron, die Omdenken Agenda... hier nog zo één: Als je wilt dat niemand erachter komt, doe het dan niet. Als je wilt Dat niemand Erachter komt Nietmeer, Jacqueline, nancy en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2018 Rapport Share Geplaatst 29 november 2018 Bob, nancy, Kyon en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 november 2018 Rapport Share Geplaatst 29 november 2018 Op inspiratie van een bijdrage elders in dit forum kom ik op deze uitspraak: Beleef verandering van gewoonte niet als een verlies maar als een nieuw begin Nietmeer, Mootje1965, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Kyon, Kohtje, Jacqueline en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2019 Jacqueline, Nietmeer, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2019 Kohtje en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 7 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2019 Annasterre en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2019 Nietmeer en Kyon reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Bob en Extranaut reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2019 Beter één kont in je hand dan de lucht van tien. Bron, mijn man. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 4 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2019 Laatste zin in een Column in de Volkskrant (stekel) van Raoul du Pré over de toestemming die de scholieren gegeven wordt om te staken: Want denk eraan kinderen: de geschiedenis wordt niet geschreven door de mensen die het ijzer smeden als het heet is, maar door de mensen die het heet maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 (bewerkt) 14 februari 2019 bewerkt door lady jane Bob en kruidenthee67 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2019 („Alle lof voor vrouwen die herstellen van dingen waar ze niet over kunnen praten”, schreef ze op Instagram.) „Soms breekt God je hart om je ziel te redden.” Khloé Kardashian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Ik zou het liever eerst nog even aankijken of ik zo'n pil eigenlijk wel nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog kunt doen☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Ik zal er morgen over beslissen of ik het daar mee eens ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden