Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Al zijn de nachten nog steeds gebroken (denk dat ik sinds zaterdag niet meer langer dan 3 uur aan één stuk heb kunnen slapen), toch gaat het droog staan vrij goed. Hoop dat iedereen een fijne vrijdag heeft en het weekend goed kan inzetten.  

Geplaatst

Goedemorgen. Wat goed van je @Mormeldat slapen komt vast weer, heeft tijd nodig. Ik bedacht laatst dat ik heel vaak slapeloze nachten had voordat ik met antidepressiva begon, al decennia geleden. Sindsdien niet meer, wel altijd heftige dromen. Weet eigenlijk niet of ik dat daarvoor ook had. Benieuwd wat er gebeurt als ik met de AD stop, wat ik steeds op de lange baan schuif. Nou ja, wou eigenlijk alleen maar zeggen hou vol Mormel.

Geplaatst

Heb weer allerlei plannen met de tuin, veel biologische inheemse planten besteld om alvast in de grond te zetten zodat ze alvast goed kunnen wortelen, maar daarna moet ik echt ophouden en alles lekker in rust laten voor de herfst en winter voor de vogels en insecten, maar dat vind ik moeilijk, ik wil van alles doen!😁

Geplaatst

Ik krijg vanmiddag ook een neefje op bezoek waar ik vroeger lekker mee ging kleuren en vooral ook ravotten, boompje klimmen en zwemmen enzo terwijl ik genoot van dat heerlijke blije bekkie. Het neefje is nu 42 en meer dan 2 meter lang.

Ik voel me nogal goed vandaag dus ik ga iets te eten maken voor hem en zijn vriendin, een nieuwe mijlpaal in mijn herstel om voor mensen te koken. Ik hou het simpel.

Geplaatst

Mogge. Ja, paarse vrijdag, mijn zoon zei het ietwat nurks, toen hij net naar school ging. ‘Dan gaan ze je de hele dag weer van die lintjes aanbieden.’ Ik bespeur onder tieners tevens een trend waar de aandacht voor de goede zaak averechts uitwerkt.

Vrij vandaag, lekker. Ik heb een weekje vrij genomen van mijn eigen sportmanie. Even rust voor het lichaam.

Geplaatst
55 minuten geleden zei Quinn:

Morgen. Bedenk net dat ik vanmiddag naar m'n werk moet, het is paarse vrijdag vandaag.

@Musashi hoe gaat het met je? En @spirit vandaag ook weer dagpact?

DAGPACT:

Mormel

Pumpkin
kaatje🌺
Quinn

Komisch, hier in Frankrijk hebben sommige winkels niet begrepen wat Purple Friday is, ze denken dat het een soort Black Friday is. En dus, speciale Purple Friday aanbiedingen 🤣

Nou ja een aanbieding is een aanbieding, die ga je dan ook niet in de bek kijken natuurlijk

Geplaatst

Ik moest het ook even opzoeken.

Hier is het vooral grijze vrijdag op dit moment. Bijzonder wat dat meteen doet met mijn humeur. Voel me meteen somber, gelukkig komt de zon volgende week weer terug. Had ik dat hier gelezen dat iemand lichttherapie deed voor de donkere dagen? Niet zozeer om wakker te worden (dat gebeurt sowieso vrij abrupt hier met al die katten en honden 😅), maar echt tegen die somberheid? Ben benieuwd of dat werkt/helpt.

Fijne vrijdag iedereen!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...