Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen frummers, Het belooft weer een mooie dag te worden, misschien wel de laatste zonnige dag voorlopig... Tijd voor een bakje... spirit en Pumpkin reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden DAGPACT: Yvonne spirit reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen, koffie op in bed en nu opstaan om via de douche naar werk te gaan Gisteren laatste keer bij versl.zorg geweest, met goed maar ook zeker alert gevoel afgesloten. Kom hier graag weer vaak om ook alert te blijven. Fijne dag! spirit, lady jane, Mariposa en 2 anderen reageerden hierop 5
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Jij ook een fijne dag Marij...
Mormel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: Yvonne Mormel Goedemorgen. Bedankt voor de koffie Yvonne. Het slapen is hier weer redelijk verstoord zonder alcohol. Hoop wel dat ik deze keer kan doorpakken.
Oskar Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Mogge Goed voornemen Marij, lijntje kort houden. Ik denk doorgaans al heel snel dat ik het allemaal zelf ook wel kan. Niet eens alleen uit eigenwijsheid, maar ook omdat ik de toegevoegde waarde van verslavingshulp vaak domweg niet zie. Maar feit is wel dat de enige twee keer dat ik duurzaam abstinent bleef na een traject was. Dus de feiten spreken. Ook nu (7 maand droog) heb ik nog maandelijks contact met verslavingszorg. Maar dat is ook omdat ik mijn psycholoog zo leuk vind 🙂 Mormel, spirit en lady jane reageerden hierop 3
Oskar Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Voor het eerst de wake-up-lamp vanochtend. Ik was weliswaar al eerder wakker, maar vind het toch mooi. En vogels erbij. De vink en de fitis. Net echt. Vanochtend ga ik met mijn oudste zoon de film van Anton Corbijn over Joy Division kijken. En daarmee sluit ik de somberte weer af. Muziek verbindt wel. Maar gelijktijdig maak ik mij ook best vaak zorgen dat hij houdt van dezelfde duistere troep als ikzelf vroeger. Vroeger? Ja, toen vooral. Voordeel is dat hij wel erover praat, terwijl ik destijds altijd in mijn bunker bleef. lady jane en spirit reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Maar nu eerst met het fietsje de stad in om een shampoobar te kopen. Weg met de plastic flesjes. De wereld gaat evengoed naar de ratsmodee, maar ik wil daar liever zo weinig mogelijk aan bijdragen. spirit, Etty en rapilos reageerden hierop 3
Mormel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Lang genoeg op mijn kont gezeten. Nog een kop koffie en vervolgens maar eens verder gaan met de tuin. Heb deze nacht al gekookt voor vanavond dus het zal een rustige namiddag worden met een wandeling en vervolgens een spel. (Voor de kleine kans dat hier nog gamers zitten: ben bezig met BG3, iets met elfen, monsters en schatkisten.) Alvast het leuke voor vandaag: poos geleden het verzameld werk van Lovecraft gekocht en er gisteren eindelijk in begonnen. spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden goeiemooiemorgen frummers tutteldagje hier, vooral maar naar buiten, het lonkt. spirit reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen allemaal, Gym gedaan, toe aan een tweede koffie. Vanmiddag ga ik de klok ophalen die mijn dochter gekocht heeft in Duitsland voor mij. Dure, mooie klok Zo,n heerlijke ouderwetse tik,tak, bim bam klok. Met klepels en met de hand opdraaien. Dat wilde ik graag, zo, handmatige klok Pure nostalgie en ze bestaan dus nog Vanavond komen mijn twee kleinkinderen eten Zijn dik volwassen, maar vinden het nog steeds leuk Goed van je @Oskar, om de plastic flessen zoveel mogelijk te vermijden. Zo slecht voor het milieu allemaal ik gebruik tegenwoordig ook geen plastic flesjes met handzeep meer Maar weer de gewone ouderwetse palmolive zeep stukken Als we allemaal weer zouden leven zoals in de jaren 50-60, zou het milieu probleem stukken minder zijn Etty, Mormel en spirit reageerden hierop 3
Pumpkin Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen, DAGPACT: Yvonne Mormel Pumpkin
Pumpkin Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 2 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Het belooft weer een mooie dag te worden, misschien wel de laatste zonnige dag voorlopig... Tijd voor een bakje... Inderdaad Yvonne Al weer heerlijk gewandeld, werkelijk een prachtige wereld in de bossen!! Mariposa reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Voel me beter dan gisteren. Ga ook nog maar genieten van deze laatste mooie dag. Eerst maar koffie en dan aan de wandel met de hond. Vanavond wel boerenkool!!! DAGPACT: Yvonne Mormel Pumpkin Spirit
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 4 uur geleden zei Mormel: DAGPACT: Yvonne Mormel Goedemorgen. Bedankt voor de koffie Yvonne. Het slapen is hier weer redelijk verstoord zonder alcohol. Hoop wel dat ik deze keer kan doorpakken. Dat slaapritme komt vanzelf weer goed @Mormel. Lekker doorpakken nu. Het is een fabel dat je beter slaapt door alcohol. Het verstoord juist het slaapritme. Hoeveel dagen ben je droog?
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @spirit: zaterdag het laatst gedronken. Heb eigenlijk weinig last en probeer het advies van mijn psychologe toe te passen (doseren, doseren, doseren) om ervoor te zorgen dat ik mij niet begin te irriteren aan het gegeven dat er nog niet veel uit mijn handen komt. Goed. Een aantal uur in de tuin gewerkt (helemaal winterklaar krijgen deze week was weer optimistisch van mij), wandeling gemaakt, zo meteen nog even stofzuigen, daarna eten opwarmen en kleine afwas waarna alweer een avond begint die ik volledig kan spenderen aan mijn hobby's omdat ik nuchter ben. spirit reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 26 minuten geleden zei Mormel: (helemaal winterklaar krijgen deze week was weer optimistisch van mij) Gelukkig duurt het nog even voordat we zover zijn, dus geen zorgen...
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Thuis. Boodschappen gehaald, lasagne vermomd als spaghetti aan het maken. DAGPACT: Yvonne Mormel Pumpkin Spirit Quinn Reacher
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden In de trein naar Normandië. OK naar Le Havre, het minst mooie stukje Normandië. Maar het is donker 👍🏻
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Quinn: Thuis. Boodschappen gehaald, lasagne vermomd als spaghetti aan het maken. DAGPACT: Yvonne Mormel Pumpkin Spirit Quinn Reacher Heb je de lasagnebladen in sliertjes gesneden? 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ikke, op weg naar @Quinn Reacher reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Voor de middag een stuk met de hond gelopen. Wat was het warm zeg! Daarna naar de apotheek en daar moet ik best een stuk voor fietsen maar ik dacht: nu is het nog lekker weer. Nog in de jacuzzi gezeten, echt heerlijk. Ik vind het heerlijk om alleen te zijn. Tsja. Mijn vriend is een uur geleden naar bed gegaan. Als ik hem niet wakker maak, slaapt hij de hele avond door. Ik maak hem lekker niet wakker. Al met al geen slechte dag gehad met mezelf.
lady jane Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Nachtpact Quinn Reacher Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden