Mormel Geplaatst gisteren om 16:53 Rapport Geplaatst gisteren om 16:53 Lasagne van de winkel. In het verleden maakte ik dit zelf maar om enkel voor mezelf lasagne te maken vind ik het wat veel werk.
Yana Geplaatst gisteren om 16:54 Rapport Geplaatst gisteren om 16:54 (bewerkt) Iets curryachtigs met pompoen, sperziebonen en kikkererwten op een bedje van basmatirijst en afgetopt met gebakken tofu. De halve fles rode wijn die over was heb ik meegegeven aan de logees die vandaag weer vertrokken zijn. gisteren om 16:56 bewerkt door Yana
Marjolijn Geplaatst gisteren om 17:29 Rapport Geplaatst gisteren om 17:29 1 uur geleden zei Quinn: Dus. Het is hier vanavond een echt Nederlands avgtje. En jullie? Hier een vis broccoli taart . Van de foodsisters.
lady jane Geplaatst gisteren om 17:38 Rapport Geplaatst gisteren om 17:38 1 koekenpansgerecht v geb.spekjes, aard., ui en 1/2 courgette, met verse kruiden van het nivonhuis. Heerlijk 2 borden want morgen wordt curry met zoete aard. Courgette en gekookte ei erin. En ik wil geen restjes weggooien of mee naar huis sjouwen. De tijd vliegt hier.
Lika Geplaatst gisteren om 19:28 Rapport Geplaatst gisteren om 19:28 Geroosterde boterham met kaas en 1 met pindakaas. Was te moe om te koken. Maandagen vind ik zwaar.
lady jane Geplaatst gisteren om 20:12 Rapport Geplaatst gisteren om 20:12 Zondag maar voor 2 x koken dan @Lika juist op zware maandagen verdien je een lekker maal. Nachtpact Kaatje (zie de zondag net) Jane Lika en Quinn reageerden hierop 1 1
Marjolijn Geplaatst gisteren om 20:32 Rapport Geplaatst gisteren om 20:32 (bewerkt) Nachtpact Kaatje (zie de zondag net) Jane Marjolijn gisteren om 20:47 bewerkt door Marjolijn Er stond een letter achter.
bumperjim Geplaatst gisteren om 20:36 Rapport Geplaatst gisteren om 20:36 Pinsaatje gedaan met lekkere tomatensaus van de Fresh, een flinke lenteui in schijfjes, ontbijtspek en geraspte emmental. De Stier zou hebben gezegd het is wel een beetje simpel vanavond, maar die zit in Parijs. Oh *, bumperhond heeft nog niks gehad, ben ik een slechte dog dad... 😱
Marjolijn Geplaatst gisteren om 20:45 Rapport Geplaatst gisteren om 20:45 (bewerkt) En @bumperjim. Hondje voorzien van de goede brokjes/ het goede voer? Lekker gegeten lees ik. Dat is fijn en van harte gegund. En ook AV gebleven?????? gisteren om 20:48 bewerkt door Marjolijn lady jane reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst gisteren om 21:18 Rapport Geplaatst gisteren om 21:18 (bewerkt) . . gisteren om 21:28 bewerkt door Marjolijn Triest
Marjolijn Geplaatst gisteren om 21:30 Rapport Geplaatst gisteren om 21:30 (bewerkt) En @bumperjim. Denk aan je hond. Die houdt van. rust en regelmaat. Shame on you. gisteren om 21:30 bewerkt door Marjolijn
lady jane Geplaatst gisteren om 21:42 Rapport Geplaatst gisteren om 21:42 jeetje M je bent weer obsessief bezig zeg Marjolijn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 21:49 Rapport Geplaatst gisteren om 21:49 Ik weet niet wat J b betekent maar dit heeft niets met spirit te maken en ja ik denk wel degelijk aan haar, erg genoef dat allemaal, maar je moet haar niet inzetten om je eigen paranoide schrijfsels goed te praten.
bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) 6 uur geleden zei Marjolijn: En @bumperjim. Denk aan je hond. Die houdt van. rust en regelmaat. Shame on you. Ben je bezopen, Sjakkelien? Kom je mij de hond uitleggen? 🤣 18 uur geleden bewerkt door bumperjim
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden 8 uur geleden zei Marjolijn: Nee. De waarheid. Want J b. Triest. Denken jullie ook aan spirit.??? Ipv aan jezelf. ? Groet. Misschien heeft Marjolijn de indruk dat Jim de partner van Spirit is? Anders kan me haar agressie echt niet indenken... Jammer dit alles weer. Yana en Adri02 reageerden hierop 2
Adri02 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden @Marjolijn, zit jij 's avonds te drinken? Overdag zijn je teksten doorgaans wel consistent, maar hoe later het wordt, hoe meer de samenhang verdwijnt, ook wat spelling en zinsbouw betreft. Dat het een gevolg is van je medicatie ontkende je al eerder, dus ja, op een forum als dit ga je dan toch aan de fles denken. Wat Bumperjim al schreef: ga liever gewoon 's nachts slapen, dan kun je ook niet van die vreemde teksten intikken waar je later spijt van krijgt.
Quinn Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Ik heb de berichten eens over gelezen en ik ga gisteravond bij @bumperjim eten. bumperjim, Lika en lady jane reageerden hierop 1 2
Moeps Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) @Marjolijn Het zijn toch wel dit soort schrijfsels die regelmatig terugkeren die maken dat iemand soms zegt dat je af en toe verward overkomt. Medicijnen? Alcohol? Of gemoedstoestand? Feit is dat het af en toe gebeurt. 16 uur geleden bewerkt door Moeps Te lang over mijn bericht gedaan... de rest was me voor, ik laat het toch maar staan
Quinn Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden ik vind het niet meer verward overkomen, maar puur ruzie zoeken in een dronken bui. Maar ik heb niet altijd gelijk. lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Nog een keer er iets over schrijven hier door mij, daar twijfel ik over. Maar als ik het helemaal bij mezelf houd: ik vind het heel onprettig om te lezen @Marjolijnen schrik ervan. Hoop dat je het in de toekomst voor je kunt houden.We zijn hier met zijn allen en ook voor jou, maar dat maak je zo wel heel ingewikkeld. bumperjim reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik had gisteren ( en nu) geen druppel op. Lig helaas weer sinds gisteren ziek op bed. En bumperjim : ik heet geen sjakkelien maar marjolijn. En nee.ben niet paranoïde maar ernstig ziek. Jammer dat er zo over mij gepraat wordt hier. Over de hond van bumperjim maakte ik puur een geintje toen hij schreef hem vergeten was eten te geven. Ik had het gisteren ( en vandaag) knap moeilijk. En wilde luchtig schrijven om ook mezelf wat op te peppen. En dan is het erg jammer en niet echt helpend als er zo gereageerd en geoordeeld wordt op en over mij. Ik was daar behoorlijk van aangedaan. Maakt me nogal verdrietig. Geen zin verder te schrijven nu. Want dit raakt me enorm. Ik hoop wat te kunnen slapen. De pijn is enorm momenteel. De pijnstilling doet nu niets helaas.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Beste @Marjolijn als je op iedereen op een bepaalde manier overkomt, kan het helpen om te kijken naar de rol die je daar zelf in speelt, in plaats van te herhalen dat iedereen je verdrietig maakt. bumperjim en lady jane reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 9 minuten geleden zei Marjolijn: Ik had gisteren ( en nu) geen druppel op. Lig helaas weer sinds gisteren ziek op bed. En bumperjim : ik heet geen sjakkelien maar marjolijn. En nee.ben niet paranoïde maar ernstig ziek. Jammer dat er zo over mij gepraat wordt hier. Over de hond van bumperjim maakte ik puur een geintje toen hij schreef hem vergeten was eten te geven. Ik had het gisteren ( en vandaag) knap moeilijk. En wilde luchtig schrijven om ook mezelf wat op te peppen. En dan is het erg jammer en niet echt helpend als er zo gereageerd en geoordeeld wordt op en over mij. Ik was daar behoorlijk van aangedaan. Maakt me nogal verdrietig. Geen zin verder te schrijven nu. Want dit raakt me enorm. Ik hoop wat te kunnen slapen. De pijn is enorm momenteel. De pijnstilling doet nu niets helaas. Als je nou eens ophoudt met die passief-agressieve woordjes jammer en verdrietig en gewoon de onzin terugleest die je hebt uitgekraamd gisteren? Ik zou het wel correct vinden als je mjj je excuses aanbood voor hypocriet en wat er allemaal niet uitgegooid werd onder invloed van god weet wat voor spul. Maar ik kan ook heel goed zonder excuses hoor, dan zet ik je gewoon op negeren en dan mag je verder zo ziek blijven als je maar wilt. Marjolijn, Quinn en lady jane reageerden hierop 2 1
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Sorry bumperjim nogmaals. Er was niks agressiefs bedoeld nogmaals. Ik maakte een grapje over je hond. Dat viel erg verkeerd en dat dat spijt mij. Wie mij kent weet mijn bedoeling. Jammer dat je zo over mijn ziekte praat. Dat doet verdomde zeer. Nu schrijf ik niet verder, want dat doet me geen goed. (Ik was en ben trouwens niet ( nooit) onder invloed van wat dan ook voor spul. Ik gebruik geen drugs, drink niet meer en gebruik ook geen rare medicatie ofzo. ) 3 uur geleden bewerkt door Marjolijn Aanvulling
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden