Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wat fijn om je zo te lezen @Yana. Ik huppel vandaag met je mee. Ik was van plan een oude broek aan te trekken en de keukenkastjes schoon te maken. Die plannen kunnen gewijzigd worden want mijn fiets staat al klaar buiten. Het is ook nog eens lekker weer. Zin om naar de kringloop te gaan in het dorp. Veel leuker!

Geplaatst

DAGPACT:
Yvonne 
Maja

kaatje🍁
Quinn 

Mormel

@Yana: wat fijn om te lezen dat het zoveel beter gaat.
@Oskar: als ik de weermannen mag geloven krijgen we nog een poos nazomers weer met volgende week nog een uitschieter naar 28°C. 

Geplaatst (bewerkt)

Toch maar naar de 2e hands kledingzaak gegaan en geslaagd. Prachtige stoere wandelschoenen. Nog als nieuw. Een singlet van spijkerstof. Volledig tijdloos. Straks m'n nieuwe inditenteitkaart laten maken. Schrok me net rot. Dacht dat ik m'n pasfoto's kwijt was geraakt. Verloren. Alle vakjes van m'n tel hoesje afgezocht. Niets. Weet zoeken. Niets. Ineens voelde ik ze achter het visitekaartje van de winkel zitten. Gelukkig. Je kan daar zelf dus ook kleding brengen. Nou, die heb ik genoeg. Ik ga straks even makkelijk eten. Mijn vriend zal wel gelijk doorgaan en daarna eten. 

bewerkt door spirit
Geplaatst

Iets leuks (is echt gebeurd):

Zoals wellicht bekend woon ik op een camping samen met mijn asielkat (nee niet uit Syrie).
Hij was en is heel blij hier.

Groot was mijn verdriet toen hij vorig jaar op een gegeven moment 2 weken vermist was.
Ik heb allerlei advertenties gezet, facebook en flyers etc.

Kreeg een telefoontje n.a.v een flyer en toen werden dingen echt heel bizar.
Buurvrouw naast de camping attendeerde mij op het feit dat ze 'm gezien had.

Bij haar vreemde buren....
De volgende dag vroeg ik aan één van die ietwat vreemde buren of ze mijn kat gezien hadden.
Ze zat in een stoel en antwoordde niet. Ik in al mijn onschuld dacht nog "oke wellicht ben je een beetje doof".

Dus vroeg het toen wat harder maar nog steeds netjes.
Malle mens stond toen op en liep weg zonder wat te zeggen.

Eigenlijk wist ik niet goed wat hier van te denken.
Uiteindelijk maar de politie gebeld en het hele verhaal verteld.
Dat was 's middags om 16:00 uur.

Nog geen 4 uur later werd ik gebeld door een alleraardigste politie agente "ik kom jouw kat brengen". 
Die hadden ze dus opgehaald op dat adres.

Geplaatst

Epiloog, natuurlijk was ik woest en heb met mijn bezopen kop ze helemaal de $#$$#@## gescholden en bedreigd.
Ja echt heel verstandig en volwassen ook.....

Uiteindelijk asielkat maar een jaar binnen gehouden.
Was natuurlijk niet leuk voor het poezenbeest dus paar maanden geleden maar weer de gok genomen.

Hij is nu nog steeds regelmatig een nachtje op pad maar komt toch elke keer weer terug.

YEAH toch nog iemand die van mij houdt. haha ik vraag mij af wat die agente tegen die debiele wijven gezegd heeft.

Geplaatst (bewerkt)

Wat fijn @Sanity dat jouw kat weer terug is. Wat een verhaal.  Fijn weer samen te zijn. .

Mijn ( herplaats-) katje betekent ook ( al) zoveel voor mij. Ook op momenten dat het niet zo lekker met mij gaat ( bij mij nu een fysieke kwestie).

Jouw kat kan je ( klinkt misschien heel gek)  ook helpen weer nuchter te worden of minder te drinken. Echt.  Meen ik.

Fijn dat je weer op het forum bent/ was. 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

@Marjolijn ja heb echt tranen met tuiten gehuild om dat beest omdat ik dacht dat ie er geweest was.
Het hele verhaal is ook nog langer omdat hij al eerder een week vermist was.

Toen hij toen de eerste keer terugkwam heb ik 'm een gps tracker om zijn nek gedaan.

Zodoende wist ik toen waar hij was,
Politie vertelde mij dat die achterlijke wijven dat allemaal wisten en kreeg ook de gps tracker terug ze hadden ook mijn oproepen op facebook gezien.
Maar deden niks. Wat ik echt vreemd vind, is dat de politie binnen 4 uur op pad gaat om de kat van Sanity op te sporen denk dat ze toch echt wel wat belangrijkers te doen hebben. Tenzij dit niet de eerste keer is/was.....

Geplaatst

Hij is nu trouwens ook weer op pad.
Maar dat wist ik omdat hij als zwerfkat uit het asiel komt en van het buitenleven houdt.
Krijg ook regelmatig een uitgekauwde muis als cadeau alsof ik niks te vreten zou hebben....

Echt goor, soms leven ze nog.....

Geplaatst (bewerkt)

Goed dat je de weg naar het forum hier terug hebt gevonden. En @Sanity... geheel AV zijn is wellicht nog te vroeg.. maar vanavond proberen wat minder te nemen? Zou dat wat zijn????

. Ik hoop het zo.

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

@MarjolijnHelaas lukt mij dat niet. ik zou het graag willen.

Helaas lukt mij dat dus niet.
Eergister was de eerste verjaardag van mijn overleden moeder.
Het is allemaal nog zo vers.

Begin april kreeg ze te horen dat ze longkanker had en toen ging het heel snel.
Binnen 6 weken was het game over!

Ja ik weet het, altijd een excuus.
Ben mij al dagen klem aan het zuipen.
Niet echt heel verstandig.

Geplaatst

Nachtpact

Reacher 💜
Quinn 🧡 

Jane💐

waardevolle dingen; in het inloophuis was het (te) rustig, maar daardoor wel 1 uur kunnen praten met een jonge gast met autisme.
En hij was blij want de toetjes en pindasoep moesten op, we mogen geen restjes laten staan en ik kan geen eten weggoien.

Geplaatst

@Sanity. Ooit kan het...echt.... ook met nare dagen, vreselijke herinneringen  etc. Velen hier met mij zijn een voorbeeld. ( met net als jij nare herinneringen, beroerde emoties door.. wat dan ook... etc etc etc....

Al dan niet ( meestal MET) hulp. Zoek hulp jongen. begin met ee. Huisarts of een anonieme arts. Kan allemaal. 

💕💕💕💕ik denk aan je... en ..echt... 't kan.... maar over die longkanker.... ja.. ik had mazzel..... na 3 x andere.  Dat besef ik. 

Geplaatst (bewerkt)

En erg moois vandaag: een heel bijzonder telefoongesprek met een kerkvriendin  van 80+. Een wijs mens. En ja.. toen brak ik even.  Ik ben niet van beton. Deel hier weinig, maar er is heul erg veul gebeurd . En soms is de draagkracht in je eentje net effe te weinig. Hoe mooi dat je zo'n vriendin mag hebben.

En nogmaals: ik ben geenszins in de war, gebruik geen drugs, drink niet  ( meer) en slik geen rare medicatie. Ik ben bijna klaar met de oxycodon. En de overige medicatie is helaas nodig na 4 soorten kanker.  Zonder bijvoorbeeld schildkliermedicatie als thyrax zou ik na een weekje dood zijn,  want ik heb GEEN schildklier meer.  Ik mis een longkwab,  evenals een borst. En wen er maar  aan ( lees het als het je  het aangaat!!!!)  ik ben halfzijdig plat. .......  Maar ik ben er nog. En dan heb ik geen zin in zogenaamd goedbedoelde adviezen of denigrerende opmerkingen. ( vooral dat laatste) . En nee... ik ben niet zielig , maar wil wel graag serieus  genomen worden zonder  die  denigrerende  opmerkingen.  En ooit was ik jarenlang  AV . Maar dat is nooit iets om prat op te gaan. Ik zag mensen sneuvelen na jaaaaarrren. Bij mijn aa clubje toen na 25 jaar iemand. ...dus wees wat minder pedant.  Dus nooit prat op gaan.  Nu " vier" ik wederom 2 weken. En met dat nieuwe kleine begin ben ik trouwens  blij mee. 

Ik antwoord niet ( meer) op die  pb's hier als het daarover gaat. Ik heb geen zin meer in mezelf te verdedigen tegen personen die zo hun ideetjes hebben over mij. ( en mij eigenlijk niet kennen) 

Pb's over waar we hiervoor zijn. (AV worden en zijn) beantwoord ik zeker. En tips sta ik zeker open voor.... Ook pb's om gezellig/ prettig iets leuks of fijns te delen. Want dat hoort ook bij het proces van nuchter worden. 

Liefs van Marjolijn

bewerkt door Marjolijn
Vond ik erg nodig na pb etc.
Geplaatst (bewerkt)

Geprobeerd een leuke vrolijke foto van Noppie te plaatsen. Lukt me niet. Maar weet van mij dat ze echt heel erg leuk is. 

Trusten allen 

bewerkt door Marjolijn

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...