Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers, Het belooft weer een mooie dag te worden lui. Drukke ochtend, maar vanmiddag lekker in de tuin aan de slag zoals het er nu naar uitziet. Maar eerst nog even een bakje. Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: Yvonne 5 uur geleden bewerkt door Yvonne
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goeiemooiemorgen frummers🌞 veel naar buiten vandaag want er schijnt een regenperiode aan te komen en het zwembadwater koelt al erg af snachts, dus als het dan ook nog regent heb ik het wel verdiend om in alle rust te kunnen zwemmen. Gelukkig gaat 1 sept. het binnenbad weer open met ruimere uren voor baantjestrekkers. Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Heerlijk weer hier. 's Ochtends 20, 's middags 30. Zo hoort de zomer eruit te zien en niet 10 graden meer. Maar goed das de new normal nu helaas.
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mogge! Vakantie voorbij, maar nog niet terug aan het werk. Zoons beginnen volgende week aan hun nieuwe schooljaar. Laten we het er dus nog even van nemen. Zo dadelijk onze mooie stad in. Kleine dingen: boodschapje, wandeling langs het water, drankje op terras. Die dingen die het leven zo aangenaam maken. Dagpact, waarom niet. Ik denk al vier maand dat alles nu vanzelf gaat, maar ik moet op mijn hoede blijven. De periode na de vakantie, als het zo gehate gewone leven weer ging beginnen, viel ik vaak terug in het verleden. Intussen vind ik het gewone leven juist heel prettig. Maar toch. DAGPACT: Yvonne Maja Oskar lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen mensen. Thuis vandaag, in het kader van de op- en afbouw. Maandag begint het ambulante traject en dat is wel spannend. Angstaanjagend eigenlijk. Dus vandaag is het een echt vrije dag, klaar. Vanochtend lui niks en vanmiddag wil c graag Stad in want hij heeft niets om aan te trekken. Wijzen naar de volle kasten werd niet op prijs gesteld. DAGPACT: Yvonne Maja Oskar Quinn Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 1 1
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik hoop voor iedereen een verslavingsvrije dag.
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gisteren had ik een afgebroken tand, nu probeer ik zonder succes tot nu een afspraak te maken bij mijn tandarts.
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: Yvonne Maja Oskar Quinn Kaatje 🌺
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen allemaal zo naar de fiso en met me moeder naar de oogarts had toch nog eigenwijs een hotel voor weinig op de kop getikt en gaan we morgen nog even weg. Wordt zeker geen mooi weer das me straf denk 🤔 nog meer willen. 😂 morgen geen strand dagje voor in ons denk wandelen in de regen met paraplu ach ja als dat nou het ergste probleem is zo moet ik maar denken ofzo. sterkte @Quinn Quinn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: Yvonne Maja Oskar Quinn Kaatje 🌺 Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen allen. Hier zo direct de ergotherapeute. Kijken of we iets kunnen doen qua hulpmiddel met lopen/ mobiliteit. Een zeer geschikt hulpmiddel werd om een heel lullige reden afgewezen door de WMO. Ben benieuwd. Verder hier week 4 gestart. Gaat goed. Hopelijk ga ik me ook wat beter voelen. Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Weekendje met z'n tweeën weg @Kaatjemama? Gaat het goed?
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja gaat heel goed. we gaan even met z’n 2 weg voordat hij weer aan werk gaat 🥰 Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden We hebben echt heel gezellig en veel Lol zonder drank heel bijzonder had dit niet verwacht gek hè
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjemama heel veel plezier samen de komende dagen. En ook zonder zonnetje erbij zal het vast heerlijk zijn er even tussenuit te zijn. Je klinkt zo goed!!! Fijn hoor.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dank je @Marjolijn ondanks veel verdriet van sommige dingen gaat het idd echt heel goed 😊 merk nu na zoveel maanden veel voordelen van het niet drinken bijvoorbeeld op vakantie eindelijk beetje kunnen ontspannen en tijdschriften gelezen. Wie weet binnenkort een boek 🤗 1 uur geleden zei Marjolijn: Een zeer geschikt hulpmiddel werd om een heel lullige reden afgewezen door de WMO Waarom werd het afgewezen ☹️
lady jane Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist Niet uit disrespect maar Dolly had veel zelfspot en zou dit ook grappig vinden (hoop ik)😚
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden