Yana Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Amalia: Nou ja zeg, Rosee noemt haar moeder een "enorme trigger" en zegt volkomen overprikkeld te zijn geraakt. Dat lijkt me toch wel de schuld buiten jezelf leggen. Grappig, kennelijk betekent het woord 'trigger' niet voor iedereen hetzelfde. Voor mij is dat een gebeurtenis waarbij je ziet dat er automatisch knoppen in jezelf ingedrukt worden, emoties en reacties enz. waar je natuurlijk zelf verantwoordelijk voor bent. Ik lees totaal niet dat Rosee haar moeder de schuld geeft maar veel meer dat ze verbaasd is hoeveel invloed haar moeder nog steeds op haar heeft terwijl ze toch een volwassen vrouw is. 11 uur geleden bewerkt door Yana Rosee en Mariposa reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 43 minuten geleden zei Musashi: Mijn man vindt dat ook allemaal maar simpel, ik niet zo. Alles is simpel als iemand anders het moet doen 😁 Mormel en Rosee reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik blijf maar dezelfde fouten maken. Ik moet me realiseren dat sommige hulpverleners slechts hulpverleners voor mij zullen zijn en dat ik er niet meer van moet verwachten. In een ontmoetingscentrum vandaag had ik blijkbaar ook te hoge verwachtingen van een zeer aantrekkelijke vrouw. Ze deed in het verleden dikwijls zeer vriendelijk tegen mij, maar vandaag had ze blijkbaar wat beters te doen.
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik weet niet wat je er "meer" van verwacht, maar als dat te maken heeft met "zeer aantrekkelijk" denk ik dat de teleurstelling om het hoekje op je staat te wachten. Een opa-rol is waarschijnlijk het beste dat je kan betekenen 😁
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedenmiddag. Dus zo ziet het forum eruit in het middaglicht. Mooi 🤩 Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden @Reacher😂 zeker mooi hè of het nog gezelliger is 🤨😅 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Wat dan meiske? Moet ik iemand in elkaar slaan voor je?
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Haha misschien wel dan laat ik het weten 😊
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei Reacher: Wat dan meiske? Moet ik iemand in elkaar slaan voor je? Verbaal dedoel ik natuurlijk 😇
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Hihi jammer nee hoor grapje Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik krabbelde net op tijd terug 😅 Kaatjemama reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 40 minuten geleden zei Reacher: Ik krabbelde net op tijd terug 😅 Jammer, ik wilde je net inhuren. 😏
bolletje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden And now for someting completely differend, goeie middag mensen, gevoeligen, saaierds, prikkelgevoeligen, onruststokers, viezewoordengebruikers en vloekers. Ik heb heerlijk gewerkt. Ben sieraden aan het maken van koperdraad en ga nu van leer armbanden, en ringen maken. Misschien ook wat zweepjes voor hier. Rosee reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Een grote knots 😁 net als in de flintstones bolletje reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei bolletje: Misschien ook wat zweepjes voor hier. Kinky hoor @bolletje... 😉
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 uur geleden zei Jannigje: Jammer, ik wilde je net inhuren. 😏 Ik heb een zwerm vleermuizen bij je buurvrouw in huis losgelaten. Nu is het afwachten tot ze gaat verhuizen 😈 Mariposa en Kaatjemama reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Of tot ze wil verbouwen. Vergunning nodig. Ecologisch onderzoek. Welkom in de hel. Reacher en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact kaatje 🌺 leuke dingen zoon (autisme)terug van eerste dag introductie week voor z’n studie en zegt heb nieuwe vrienden denk ik ze zijn allemaal zoals ik ❤️🥰🤗 Blij ei bumperjim, Mariposa en Reacher reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact kaatje 🌺 Reacher 💜 Leuke dingen Heerlijk in het bos geweest Kaatjemama en Quinn reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Nachtpact kaatje 🌺 Reach 💜 Quinn 🧡 Gelukkig. 1 uur geleden bewerkt door Quinn Kaatjemama, Reacher en lady jane reageerden hierop 3
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Nachtpact kaatje 🌺 Reach 💜 Quinn 🧡 Marjolijn🐱 Leuks: ik begin me een pietsie beter te voelen 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn Foutje Reacher, Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 3
Mai Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Dussss…… Kaatjemama reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Goede nacht beste mensen lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden