Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
2 uur geleden zei Amalia:

Nou ja zeg, Rosee noemt haar moeder een "enorme trigger" en zegt volkomen overprikkeld te zijn geraakt. Dat lijkt me toch wel de schuld buiten jezelf leggen.

Grappig, kennelijk betekent het woord 'trigger' niet voor iedereen hetzelfde. Voor mij is dat een gebeurtenis waarbij je ziet dat er automatisch knoppen in jezelf ingedrukt worden, emoties en reacties enz. waar je natuurlijk zelf verantwoordelijk voor bent. 

Ik lees totaal niet dat Rosee haar moeder de schuld geeft maar veel meer dat ze verbaasd is hoeveel invloed haar moeder nog steeds op haar heeft terwijl ze toch een volwassen vrouw is.

bewerkt door Yana
Geplaatst

Ik blijf maar dezelfde fouten maken. Ik moet me realiseren dat sommige hulpverleners slechts hulpverleners voor mij zullen zijn en dat ik er niet meer van moet verwachten. 

In een ontmoetingscentrum vandaag had ik blijkbaar ook te hoge verwachtingen van een zeer aantrekkelijke vrouw. Ze deed in het verleden dikwijls zeer vriendelijk tegen mij, maar vandaag had ze blijkbaar wat beters te doen. 

Geplaatst

Ik weet niet wat je er "meer" van verwacht, maar als dat te maken heeft met "zeer aantrekkelijk" denk ik dat de teleurstelling om het hoekje op je staat te wachten.

Een opa-rol is waarschijnlijk het beste dat je kan betekenen 😁

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...