Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen frummers, Goed geslapen, de zon schijnt, de katten en hond hebben natje en droogje gekregen en liggen nu heerlijk te soezen, ik heb een grote beker thee voor mij staan, kom maar op met die maandag. Kaatjemama reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Straks eerst naar de huisarts wegens schouderpijn en hoofdpijn. Om 15 uur een privégesprek met een psychologe van het Cgg waar ik veel van verwacht.
lady jane Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden goeiemooiemorgen frummers🌞 het belooft een prachtige maandag te worden
Musashi Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Goeie maandagmorgen allemaal, Als m’n zelfzorg en mijn drankgebruik valt af te lezen aan de af/aanwezigheid van een kwalitatief ontbijt (en dat doet het ook), dan ben ik wel verdomd goed bezig! Vrijdagochtend heb ik banaan-havermoutpannekoekjes gemaakt en nu heb ik al 2 grote kommen misosoep achter de kiezen met gisteren gesneden wortel, prei, selder en Chinese kool. En natuurlijk ook zeewier toegevoegd. Ik streef naar een dagelijkse inname van minstens 10 verschillende planten (incl. Thee en kruiden) en dan ben je met zo’n ontbijt natuurlijk al aardig op weg. Ik heb ook eens gekeken naar die Savita en dat spreekt mij ook wel enorm aan. Als ik heel eerlijk ben dan is zoiets zelfs mijn grote droom om zelf uit te baten/ organiseren. Het hoeft niet perse een hotel te zijn. In het verleden dacht ik aan een holistische ecolodge maar dat lijkt allemaal zo onbereikbaar. 15 uur geleden bewerkt door Musashi Kaatjemama, IJsvogel, spirit en 1 andere reageerden hierop 4
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen allemaal DAGPACT: Yvonne kaatje🌺
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden @Musashi, dan is zo'n plek een mooiemanier om een week of 2 mee te gaan draaien en in goed contact met de mensen daar achter de schermen te informeren hoe het reilt en zeilt daar. Want reken maar dat er vreselijk veel bij komt kijken. Ooit wilde ik met partner een oude boerderij kopen om ook een eigen plek te ontwikkelen voor zulk werk. Gelukkig (zeg ik nu) is het bij plekken huren gebleven. Dat betekende wel nooit de ideale plek hebben, maar gaf wel genoeg ruimte om er een privé leven naast te houden. Ik bewonder de mensen die zo positief in het leven voor hun passie staan enorm, en heb best veel tijd doorgebracht op plekken als Savita. Maar de giga verantwoordelijkheid om zoiets te realiseren ontbrak en ontbreekt nog steeds volkomen. Maar wat fijn dat ze er zijn nog. Die van vroeger kon ik niet terugvinden meer. Musashi reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden goeie morgen mensen. Sla niet te ver door Musashi!!!! Vandaag een dagje thuis om mijn creative spulletjes weer eens te ordenen, dat geeft ruimte. lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Rosee
Rosee Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Toch weer 3 glazen prosecco gedronken tijdens bezoek. Het moet nu gewoon echt klaar zijn.
Rosee Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik voelde me totaal overprikkeld en dat was de aanleiding. Maar dat moet ook zonder kunnen, dat heb ik afgelopen 10 maanden ook gekund dus dat wil ik nu weer oppakken.
Rosee Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Mijn moeder is een enorme trigger. Vooral in gezelschap. Begrijp niet dat dat nog steeds zo is, ik ben een volwassen vrouw. Nog steeds aan het piekeren hoe ik anders had moeten reageren/mezelf inhouden. Pfffff. Etty reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 24 minuten geleden zei Rosee: Ik voelde me totaal overprikkeld en dat was de aanleiding. Maar dat moet ook zonder kunnen, dat heb ik afgelopen 10 maanden ook gekund dus dat wil ik nu weer oppakken. Wil of ga Rosee?
Rosee Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden @lady janeallebei! lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Wat naar @Rosee 30 minuten geleden zei Rosee: Mijn moeder is een enorme trigger. Vooral in gezelschap. Begrijp niet dat dat nog steeds zo is, ik ben ee Misschien vast plan maken voor de volgende situatie dat helpt mij 🤷🏼♀️
Lonster1 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Als iemand je enorm op je zenuwen kunt werken, dan is het wel een ouder of broer of zus. Daar kun je moeilijk aan ontsnappen. Het is natuurlijk vervelend dat je daardoor drinkt @Rosee, dat is ook tegen mijn principes, drinken uit emotie. Maar ja, soms gebeurt het dus wees niet te hard voor jezelf. Je herpakt jezelf meteen weer, zoals ik het lees. Wat goed @Musashi, van al die verschillende groenten. Je inspireert me om zodadelijk een misosoep te maken met wat lente-ui, gember en zeewier. Jouw droom had ik vroeger ook, een cursus/retraite centrum uitbaten. Nu vind ik het al heel wat dat ik als vrijwilliger meehelp en een workshop heb gegeven. Iets met wel de lusten en niet de lasten, zoals LJ ook schrijft. Musashi en Rosee reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik kon ook steeds goed eten, tot de alchohol helemaal de bovenhand nam. Reeds van toen ik nog werken ging nadat mijn ex me verliet had ik verschillende dagen na het weekend dat ik helemaal niets at. Tot ik niet meer werken ging en alleen nog maar alchohol dronk. Het bezoek aan de huisarts heeft tot nu nog niet veel opgeleverd. Ze schreef twee verschillende pijnstillers voor om tegelijk in te nemen. Voor de rest afwachten. Maar ik heb al zeer lang een vermoeden dat sommige medicatie weinig of totaal geen effect heeft op mij. Zelfs bij de tandarts met plaatselijke verdovingen begin ik er erg over te twijfelen.
Etty Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 4 uur geleden zei Rosee: Mijn moeder is een enorme trigger. Vooral in gezelschap. Begrijp niet dat dat nog steeds zo is, ik ben een volwassen vrouw. Nog steeds aan het piekeren hoe ik anders had moeten reageren/mezelf inhouden. Pfffff. Was je zonder alcohol ook aan het piekeren nu denk je? Maar dan over iets anders, dat je jezelf weer hebt ingehouden bijvoorbeeld? Rosee reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Zelf, maar niet alleen @Rosee DAGPACT: Yvonne Rosee Quinn Rosee reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden DAGPACT: Yvonne Rosee Quinn kaarje 🌺 was eraf gedonderd 😂
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 6 uur geleden zei Rosee: Ik voelde me totaal overprikkeld en dat was de aanleiding. Maar dat moet ook zonder kunnen, dat heb ik afgelopen 10 maanden ook gekund dus dat wil ik nu weer oppakken. Heel herkenbaar, die overprikkelling. Sommigen personen en zeker familie kunnen erg op je zenuwen werken. Jammer van de 3 glaasjes prosecco. Volgende keer eens bedenken hoe je daar beter mee om kunt gaan. Sommige mensen zijn ook energieslurpers. Doodmoe kan je daarvan worden. Fijn dat je je weer snel kunt herpakken. Rosee reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @Ettyja dat denk ik eigenlijk wel... Ik wil proberen om wat weerbaarder te worden.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn 🧡 Leuke dingen, naast Reacher. Ik wil niet dood. There, I said it. rapilos, Kaatjemama, Reacher en 1 andere reageerden hierop 3 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn 🧡 Reacher 💜 Geweldige van vandaag: Al sinds ik dat hoorde van Q in blije tranen. Kaatjemama, lady jane en Quinn reageerden hierop 2 1
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @spirit Hoe gaat het nu met U ? Kaatjemama reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden