Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen frummers, Zondag alweer, time flies 😳 Er zijn inmiddels weer een paar druppen regen gevallen. En het is heeeerlijk koel buiten. Binnen staat een bakje klaar Laat de dag maar beginnen...
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden goeiemooiemorgen frummers wakker geworden met enorme kuitkramp zo eng soms, alsof de spier zo kan knappen. en het gebeurt bijna alleen in bed, zo raar. Hopelijk ben ik er weer voor een paar maanden van af.
Mormel Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden DAGPACT: Yvonne Mormel Goedemorgen. Bedankt voor de koffie @Yvonne.
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen Jane, ja, ik herken het wel. Zal wel weer met onze leeftijd te maken hebben, vroeger had ik er nooit last van. En goedemorgen Mormel, de koffiepot zit nog vol, dus geniet ervan, de theepot is inmiddels leeg, ik zet even nieuwe voor de laatkomers en dan ga ik aan de slag hier.
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Bij mij is het in de overgang gestart, maar nooit meer gestopt dus. Nou waren die jaren ook wel het begin van de aftakeling op meerdere fronten helaas.
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden DAGPACT: Yvonne Mormel Kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal ☺️
Bob Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: wakker geworden met enorme kuitkramp zo eng soms, alsof de spier zo kan knappen. en het gebeurt bijna alleen in bed, zo raar. De verkrampte spier strekken helpt vaak. In geval van je kuit kun je dat doen door je tenen naar je gezicht toe te bewegen. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik weet het Bob, maar dat lukt vaak niet. Wat wel helpt is overgave in de kramp, maar het blijft eng en pijnlijk.
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen mensen. Brak zonder drank, maar het was een goed feestje. DAGPACT: Yvonne Mormel Kaatje 🌺 Quinn 🧡 Kaatjemama reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: Yvonne Mormel Kaatje 🌺 Quinn 🧡 Marjolijn @Quinn sterkte en beterschap. Heel vervelend is dat. Vandaag maar goed bijkomen??? Hier ook goed gammel. Dus bed weer in.Ik ervaar momenteel een behoorlijk vervelende episode van de bindweefselziekte. Ook veel pijn. Dat werkt uiteraard ook mentaal door. Afgelopen jaar flink moeten inleveren. Maar ik ga weer stug door qua AV-zijn. Fijne zondag allen.
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden De kleine problemen blijven zich hier maar opstapelen. Verleden woensdag had ik problemen met mijn rechterschouder. Gisteren waren blijkbaar mijn boodschaptassen te zwaar voor mij. En dus met bijna overal spierpijnen opgestaan. Ook heb ik de laatste tijd weer regelmatig last van hoofdpijn, vooral aan mijn voorhoofd . Die regelmaat is geleden van in mijn puberteit. Toen kreeg ik een behandeling aan mijn sinussen.
Lonster1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja pijnen en kwalen of kwaaltjes... super naar. Kramp in mijn kuiten heb ik ook af en toe, dan helpt het om even heen en weer te lopen. Ik heb het idee dat het komt door te weinig vocht inname. En magnesium helpt, zeggen ze dus eet een banaan. Ik zit mijn dag een beetje te verlummelen, maar dat is ook wel weer fijn. Ongemerkt doe ik toch meer dan ik denk. Maar dat is uitstel voor dat k-klusje dus laat ik dat nu eindelijk maar eens doen. Drankinname vr-za-zo: 1 eenheid. Dat had eigenlijk 0 moeten zijn, maar ja. Ik ben tevreden en ga voorlopig zo door. Op 0 dus.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Holy mackerel! Ik kom net uit een boeddhistische dienst ivm overleden tante. 3 uur 🥵 Ik heb zelden zoiets langdradigs meegemaakt. Monotoon gezang van de monniken. Eens in de zoveel tijd maakte iedereen buiging. Ik wil dat dan ook kunnen en na een tijdje had ik m door. Gewoon net als een jazz concert: na elke solo. Dan moet je nog wel oppassen dat je idd netjes buigt en niet uit gewoonte gaat applaudisseren. Trouwens sommigen waren kennelijk toondoof dus applaus zat er sowieso niet in wat mij betrof 🤣
IJsvogel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hier veel herkenning bij de wens of gedachte om wat te drinken. Ik heb vorig weekend tijdens een 4 daags kampeerweekendje gedronken, natuurlijk toch weer niet blij ermee want het haalt me onderuit, verslechterd mijn stemming. Dus nu weer op de 0. Vrijdag tijdens vast eindweek(borrel)moment wel even de verleiding maar 0.0 biertje genomen. Nu maar weer volhouden en rust vinden in andere dingen. Ik voel me daar toch het best bij. Lonster1 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 uur geleden zei lady jane: Ik weet het Bob, maar dat lukt vaak niet. Wat wel helpt is overgave in de kramp, maar het blijft eng en pijnlijk. Lijkt me vreselijk als strekken niet werkt. Ik ga staan, voet op de tenen een stukje achter me en dan hiel naar de grond duwen, dan moet je eerst door een nog grotere pijn heen duwen maar dan is het klaar. Maar misschien probeer je dat al. Voldoende water drinken helpt bij mij wel (geen liters per dag hoor, gewoon een paar glazen). Mormel en lady jane reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden die kan ik eens gaan proberen als ik er aan denk volgende keer Yana, thnx. arme Max is gecrashed in de eerste ronde. Zo sneu voor hem, en de duizenden fans, inclusief de koninklijke familie. Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Lucky me ligt op haar camperbed langs de l'Oise naar de langspeddelende mensen in plastic wiebelbootjes te kijken. Vanavond gaan we eten in het enige restaurant in de weide omgeving waar ze goed vegetarisch kunnen koken. Superspannend om dit soort uitstapjes weer te maken, met een camper kun je gewoon wanneer je maar wilt op je bed gaan liggen, ideaal! I love it 💞
IJsvogel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heerlijk @Yanaals je ergens lekker vegetarisch kan eten. Word ik altijd heel blij van. Geniet ervan straks. In mijn bio groentenpakket zat palmkool, dus daar ga ik eens wat mee brutselen, nog nooit gegeten. Zoon wil altijd veel eiwit want hij is fanatiek aan het trainen, dat is nog best een uitdaging. Met een blikje linzen zijn we er niet.
Lonster1 Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Lekker, palmkool doe ik door de pasta met blauwschimmelkaas. Iets met noten en kwark erbij, voor de eiwitten? Ik ben een paar dagen in een hotel geweest waar je 2 x per dag uitgebreid vegetarisch buffet had. Heerlijk. IJsvogel reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Vanavond weer voor mezelf koken. Ik twijfel tussen vis in kokossaus en pittige bloemkool, of pasta met schimmelkaas. Daar heb ik opeens veel zin in.
lady jane Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden mmmmm ik ook ineens nu ik dit lees. Helaas heb ik al een flinke portie frites op tijdens het kijken naar de NK beachvolley, dus het wordt later een kipschnitzel met sla of een bloemkoolcurry. Dat kies ik last minute wel. Ik eet vaak in etappes als ik toch de hele middag thuis ben.
IJsvogel Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden 27 minuten geleden zei Lonster1: Lekker, palmkool doe ik door de pasta met blauwschimmelkaas. Iets met noten en kwark erbij, voor de eiwitten? Ik ben een paar dagen in een hotel geweest waar je 2 x per dag uitgebreid vegetarisch buffet had. Heerlijk. Ik heb nog feta, dat ga ik doen met pasta en de kool, goeie tip! Ik was een keer bij Savita, in Winterberg. Bijzondere plek en heerlijk vegan eten. Waar was jou vega hotel?
lady jane Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden Wat een leuk systeem daar IJsvogel. Werkte jij ook mee daar of was je deelnemer aan een workshop? Ik zie zelfs een retraite met Jan Geurtz staan in oktober. even verder neuzen..........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden