Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers, Zondag alweer, time flies 😳 Er zijn inmiddels weer een paar druppen regen gevallen. En het is heeeerlijk koel buiten. Binnen staat een bakje klaar Laat de dag maar beginnen...
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers wakker geworden met enorme kuitkramp zo eng soms, alsof de spier zo kan knappen. en het gebeurt bijna alleen in bed, zo raar. Hopelijk ben ik er weer voor een paar maanden van af.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Yvonne Mormel Goedemorgen. Bedankt voor de koffie @Yvonne.
Yvonne Geplaatst 59 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Goedemorgen Jane, ja, ik herken het wel. Zal wel weer met onze leeftijd te maken hebben, vroeger had ik er nooit last van. En goedemorgen Mormel, de koffiepot zit nog vol, dus geniet ervan, de theepot is inmiddels leeg, ik zet even nieuwe voor de laatkomers en dan ga ik aan de slag hier.
lady jane Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Bij mij is het in de overgang gestart, maar nooit meer gestopt dus. Nou waren die jaren ook wel het begin van de aftakeling op meerdere fronten helaas.
Kaatjemama Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden DAGPACT: Yvonne Mormel Kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal ☺️
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden