Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
7 minuten geleden zei Mariposa:

Dat hoeft natuurlijk niet he? Je ziet daar ook steeds vaker mensen in spijkerbroek met gympies aan.

Oh echt? Goed om te weten. Ook dat van Social Deal trouwens, ik kende het niet.

Geplaatst
3 uur geleden zei Yana:

Niet voor mij want dan word je geacht iets sjieks te dragen, dat heb ik niet, kan ik niet, wil ik niet.)

Zo herkenbaar! Wij moesten voor onze concerten jarenlang in een lange, geklede, zwarte jurk. 
Tegenwoordig mogen wij soms in een geklede lange broek, afhankelijk van de locatie.
Dat is heel fijn, ook praktisch want soms moeten wij op een soort tribune zitten. Via stijle trappen voor de achterste rij. Probeer dat maar eens elegant te doen met een muziekboek en je jurk in de ene hand en het trapje vasthouden met je andere hand.

Geplaatst
Op 20-8-2026 om 17:10 zei bumperjim:

Veel Franse bakkers verkopen croissants e.d. die uit een grote fabriek komen. Die worden in alle vroegte in het donker met een anoniem vrachtwagentje afgeleverd. Een goede croissant wordt een zeldzaamheid. De bakker bij ons in het dorp bakt nog alles zelf (ik zie het m doen) maar hoe lang nog?

Wanneer het grote publiek het accepteert om rommel voorgeschoteld te krijgen en daar een flinke prijs voor wil betalen, wordt het lastig om tegen de stroom in te roeien. Wel blijven doen 💪🏻

Sorry voor de late reactie:
Ik blijf het zeggen: volgens mij gooien veel bakkers hun eigen ruiten in. Ik heb het gezien in de bakkerij waar ik werkte. Plots mocht ik geen melk meer gebruiken in mijn deeg voor sandwiches en rozijnenbrood en moest ik dit vervangen door water, vervolgens werd de boter voor de koffiekoeken vervangen door goedkopere margarine en op het einde schakelde ze over op afbak koeken; alles om de kosten te drukken. Natuurlijk zag ik een effect daarvan in de verkoop, maar volgens mijn bazen was dit compleet te wijten aan ons. 
Dat klanten gingen merken dat ze hetzelfde product konden kopen in de supermarkt voor een derde van de prijs, dat besef was totaal afwezig. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...