renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61🐕 Weer een nieuwe dag ten huize van renaldo, ik heb reeds ontbeten spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 goedemorgen allemaal 7 uur geleden bewerkt door Kaatjemama .
bolletje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Moghu Renaldo, Kaat en Marij, en alle anderen.
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Het belooft weer een troosteloze dag te worden
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) The power of negative thinking 👍🏻 Hier begint de dag prima. Hondje uitgelaten en chocoladebroodjes van de bakker gehaald voor de familie. En straks begrafenis. 6 uur geleden bewerkt door bumperjim
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Sterkte vandaag @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Gisteren 5e dag droog. Ik had gigantische dorst na een middag in de trein en ik had ergens wel zin in bier. Maar niemand anders dronk bier, dat hielp wel. En eigenlijk voor je t weet heb je dan alweer een droge dag 🤣 Quinn en spirit reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 2 minuten geleden zei Kaatjemama: Sterkte vandaag @bumperjim Gaat wel goed hoor, dank je!.Tis triest, maar 91 geworden en qua gezondheid helemaal een aflopende zaak, het was er wat haar betreft gewoon tijd voor. 6 uur geleden bewerkt door bumperjim
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 10 minuten geleden zei bumperjim: Maar niemand anders dronk bier, dat hielp wel Zulke momentjes zijn echt even fijn he dat helpt veel
rapilos Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen beste mensen, Vroeg wakker, maar lag ook vroeg in bed. Dat kwam omdat mijn t.v. het niet meer deed. Na een (ongevraagde ) update moest ik toestemming geven voor advertenties of iets dergelijks. ik moest dan op akkoord drukken. ik neem aan dat dat op de afstandsbediening "oke "is Nou ik kon 100 keer op oke drukken, maar reageren ho maar. Zucht...wat was vroeger alles toch een stuk simpeler... Bank app instaleren op mobiel is ook niet gelukt Er werd gevraagd om te scannen foto van jezelf te maken enz. dan krijg ik het al zo op mijn zenuwen en denk dan, laat maar ! Schoonzoon geappt (redder in nood) Maar die was laat thuis van werk en boodschappen. Oke, ander keertje maar weer. Moet uitkijken dat ik hier niet super gefrustreerd van raak. Vanmiddag werken in het winkeltje We gaan eerder dicht vanwege de hitte. Hoewel het vanochtend wel mee viel met de hond uitlaten Kreeg zelfs even kippenvel..
rapilos Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 14 minuten geleden zei bumperjim: Gisteren 5e dag droog. Ik had gigantische dorst na een middag in de trein en ik had ergens wel zin in bier. Maar niemand anders dronk bier, dat hielp wel. En eigenlijk voor je t weet heb je dan alweer een droge dag 🤣 Vriend zegt ook altijd ; ik heb dorst, ik ga een biertje pakken. Snap ik ook niets van Als je dorst hebt neem je toch eerst een groot glas water 😇 spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Als je altijd bier drinkt wanneer je dorst hebt, dan ga je dat dus altijd doen. Ook al werkt het niet goed tegen de dorst. Tot je ermee stopt 😝 rapilos reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei rapilos: Vriend zegt ook altijd ; ik heb dorst, ik ga een biertje pakken. Snap ik ook niets van Als je dorst hebt neem je toch eerst een groot glas water 😇 Ik heb je volledige geschiedenis niet gelezen hier en ik heb een slecht geheugen. Maar ikzelf zat zo diep dat ik steeds als ik opstond een bier dronk. Maar verder terug ben ik opgegroeid dat men inderdaad uit dorst een bier dronk. Mijn grootouders misschien tafelbier, maar bij warm weer was het doodnormaal om een bier te drinken. Ik ben wel niet steeds iedere ochtend met bier begonnen.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Aan het bijkomen van migraine aanval gisteren. Gezellig. Vijf dagen @bumperjim dan kun je bijna in weken gaan tellen. Vanmiddag weer naar huis, eindelijk. Deze maand nog en dan september het ambulante traject in. Het wordt nog wel wat met me. Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 Quinn 🧡
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedenmorgen op deze hete dag. Weet niet of ik ga zwemmen. De raderen draaien nog. De luchtkwaliteit schijnt niet goed te zijn. Aan de andere kant denk ik: komop zwemmen! Eerst maar een bak koffie. Was wat laat vandaag. Ben nu een rare hond met een klein trekzakje. Geen accordeon. Kreeg geen andere foto gedownload vanwege te groot bestand. Ik laat het maar zo.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 41 minuten geleden zei spirit: Goedenmorgen op deze hete dag. Weet niet of ik ga zwemmen. De raderen draaien nog. De luchtkwaliteit schijnt niet goed te zijn. Aan de andere kant denk ik: komop zwemmen! Eerst maar een bak koffie. Was wat laat vandaag. Ben nu een rare hond met een klein trekzakje. Geen accordeon. Kreeg geen andere foto gedownload vanwege te groot bestand. Ik laat het maar zo. Je kunt ook steeds afbeeldingen kleiner maken
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Groetjes uit kos🤗 spirit reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wel goed smeren he Kaatje. Deze hittegolf lijk ik beter te kunnen verdragen dan die van een paar weken geleden. Vanmorgen gesport, het zweet liep in straaltjes langs mijn oren en in mijn ogen. We zaten al tegen elkaar te grappen dat we volgende keer een badstof hoofdband om gaan doen. Verder ga ik vandaag niet veel uitvoeren, en dat is toegestaan met deze hitte. Grote pot thee. In de luisterbieb een nieuw boek opzoeken. Lekker, courgettesoep @rapilos. Doe je daar room door? Gekookt in melk is ook lekker, heb ik laatst ondervonden.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb voor het eerst matcha gedronken, daar heb jij het toch weleens over @lady jane? Voor mij was het ook meteen de laatste keer, yiekkkks.
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nee, dat is yerba maté. Uit Zuid-Amerika. Matcha komt uit Japan, daar weet onze Japan-deskundige vast meer over. Yana reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Daar hoort ook een heel ritueel bij, met een kwastje om het in een kommetje op te lossen. Ik vind het ook niet lekker. Die maté is ook niet bijzonder lekker, maar wel goed te drinken. Yana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Ik vind matcha ook niks, mijn potje staat al 10 jaar in de keukenkast, na 1 x proberen. Gek dat ik het dan niet meteen weggooi, maar wegdoen is niet een van mijn talenten. Van de yerba maté staat er nog meer in datzelfde kastje, maar dat gebruik ik af en toe wel. Maar goed ik heb van alles teveel😉 Yana reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden