IJsvogel Geplaatst gisteren om 08:57 Rapport Geplaatst gisteren om 08:57 42 minuten geleden zei Amalia: Hier op het forum lees je inderdaad regelmatig adviezen waarvan je weet dat de gever ervan er zelf niet naar leeft. Toen ik daar in de loop der jaren steeds meer en vaker achter kwam verloor het forum voor mij ook wel aan betekenis als geloofwaardig adviserend medium. Echter: de afschrikwekkende live voorbeelden van terugvallen en diverse andere crises, en de gevolgen daarvan, geven voor mij echter nog steeds een goede, nuttige, want leerzame invulling van het forum. We zijn allemaal net mensen. Je kan ook van mensen leren als ze niet altijd zelf het perfecte doen. Etty en lady jane reageerden hierop 1 1
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 09:22 Rapport Geplaatst gisteren om 09:22 26 minuten geleden zei IJsvogel: maar toch dat schuldgevoel. Idd @IJsvogeldat dus zou zo graag z’n studie betalen net zoals vrienden van hem maar helaas zit dat er niet in. En dat gevoel blijft terwijl ze er uiteindelijk betere mensen van worden. Zelf doen
bumperjim Geplaatst gisteren om 10:37 Rapport Geplaatst gisteren om 10:37 Seitan bij de lunch Het ruikt verdraaid lekker 🥳 IJsvogel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst gisteren om 10:48 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 10:48 4 uur geleden zei lady jane: Laat ze achter in een doos met een strik eromheen @Kaatjemama uitpakken kan later alsnog, maar de doos in de schuur laten bij terugkomst mag ook. goeiemooiemorgen frummers Ik vind dit maar een vreemde opmerking, misschien zelfs het rapporteren waard. Waarom adviseer je @Kaatjemama om haar kinderen in een doos in de schuur te zetten en dan nog met een strik eromheen? Als die strik het schuldgevoel moet milderen dan kan ze ineens ook gaan voor kleurrijk inpakpapier. Heb ik iets gemist of verkeerd begrepen? lady jane reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst gisteren om 10:51 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 10:51 5 uur geleden zei Kaatjemama: Dat heel erg fijn zeg en zeker niet vanzelfsprekend Dat laatste besef ik heel goed. Al met redelijk wat psychologen gesproken in mijn leven en sommigen zijn gewoon onbekwaam. Gevaarlijkste dat ik eens meemaakte: opgenomen in crisis, psycholoog begreep niet wat ik daar deed in plaats van uit te gaan en te feesten -> mezelf laten ontslaan -> week later lag ik op intensieve met een overdosis.
bumperjim Geplaatst gisteren om 10:55 Rapport Geplaatst gisteren om 10:55 (bewerkt) 23 minuten geleden zei bumperjim: Seitan bij de lunch Het ruikt verdraaid lekker 🥳 Het is prima te eten met een sausje erover en het kost geen drol!! Ik lig in zwijm van bewondering https://nl.wikipedia.org/wiki/Seitan gisteren om 11:01 bewerkt door bumperjim lady jane en Bob reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst gisteren om 11:07 Rapport Geplaatst gisteren om 11:07 (bewerkt) @Mormel dat advies was symbolisch mb haar schuldgevoelens, zodat ze misschien volop kan genieten van haar kwalitijd samen met partner. Het verbaast me wel dat jij (serieus?) denkt dat ik haar zou adviseren haar kinderen in te pakken. alleen het idee al om dat voor me te zien haha. gisteren om 11:24 bewerkt door lady jane Marij reageerde hierop 1
Bob Geplaatst gisteren om 11:11 Rapport Geplaatst gisteren om 11:11 Ik heb Seitan gister ook opgezocht toen je er over begon, @bumperjim, omdat ik het nog niet kende. Heel interessant inderdaad. Ik heb gezien dat mijn eigen supermarkt het klant en klaar levert en ga dat eens proberen. bumperjim reageerde hierop 1
Etty Geplaatst gisteren om 11:12 Rapport Geplaatst gisteren om 11:12 Seitan vind ik heerlijk, we maken het ook zelf. Zit veel eiwit in. Staat wel stijf van de gluten. Kant en klaar wisselende ervaringen mee.
Etty Geplaatst gisteren om 11:14 Rapport Geplaatst gisteren om 11:14 Leuk om zo dingen van je kinderen te leren @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 11:16 Rapport Geplaatst gisteren om 11:16 ja leuk he, ik heb vroeger veel seitan gegeten, want ik vond de sojabrokken en producten niet lekker. Maar het was best duur dus ook wel eens zelf gemaakt. Ik stuur jouw recept door naar veg. dochter BJ, thnx.
bumperjim Geplaatst gisteren om 11:21 Rapport Geplaatst gisteren om 11:21 7 minuten geleden zei Bob: Ik heb Seitan gister ook opgezocht toen je er over begon, @bumperjim, omdat ik het nog niet kende. Heel interessant inderdaad. Ik heb gezien dat mijn eigen supermarkt het klant en klaar levert en ga dat eens proberen. Men zoekt driftig naar vleesvervangers, en dit bestaat al eeuwen en is op basis van water en bloem. Goedkoper kan het vrijwel niet 🤣 Het is echt een eye-opener voor me. En een gluten-allergie hebben we niet gelukkig.
Kaatjemama Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Al met redelijk wat psychologen gesproken in mijn leven en sommigen zijn gewoon onbekwaam. Zeker mee eens is bij mij ook het geval
Kaatjemama Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Mormel: week later lag ik op intensieve met een overdosis. Ongelofelijk idd waar gewerkt worden fouten gemaakt is me altijd geleerd maar dit begrijp je gewoon niet hè 🙈zo ongeschikt voor der baan. Heb ik een periode van psychose ook verschilde opgezocht maar er was er niet een van de 3 niet een die op dat idee kwam om me op laten nemen gevolg bijna uit leven gestapt 23 uur geleden bewerkt door Kaatjemama . Mormel reageerde hierop 1
Amalia Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden 3 uur geleden zei IJsvogel: Je kan ook van mensen leren als ze niet altijd zelf het perfecte doen. Zou kunnen. Maar een goed voorbeeld is zóó veel meer waard dan een theoretisch praatje.
lady jane Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden (bewerkt) nou ik heb een film geboekt van 17.45u tot 20.08, dus ik kom niet in de verleiding straks tegen de zon in te kijken zonder eclips brilletje. Ik zie het later wel terug op TV, wel zo veilig. 20 uur geleden bewerkt door lady jane
Mariposa Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Tig jaar geleden naar Frankrijk afgereisd om het te aanschouwen. Ik vond het weinig bijzonder. Bizar trouwens voor hoeveel geld zo'n brilletje over de toonbank gaat.
Quinn Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Jawel hoor @lady jane want het hoogtepunt hier is om 20.10. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Met zedig neergeslagen ogen naar huis fietsen dan maar Q. Of mijn boek hier lezen ipv later thuis. Quinn reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden 1 uur geleden zei Mariposa: Tig jaar geleden naar Frankrijk afgereisd om het te aanschouwen. Ik vond het weinig bijzonder. Bizar trouwens voor hoeveel geld zo'n brilletje over de toonbank gaat. Wat ik fijn vond in 1999 (hoop dat ik het jaar juist heb) was dat dan ook de vogels stoppen met fluiten en het direct wat frisser aanvoelt. Heb geen moeite gedaan om een eclipsbril te halen (heb het al gezien) maar ga straks toch even naar buiten om te luisteren en te voelen. @Kaatjemama: bij een psychose kan ik nog begrijpen dat het de eerste ontsnapt, maar minstens een van die drie had toch moeten begrijpen dat je niet helder dacht en dat je hulp nodig had. Bij mij zei ik letterlijk dat ik ermee wilde stoppen, niet meer wilde meedraaien in deze wereld en dat werd door die kerel gewoon van tafel geveegd. Hoop dat je sindsdien wel de hulp hebt gevonden die je nodig hebt. Persoonlijke vraag, maar je mag gerust via pb antwoorden: als je ook anti-psychotica slikt, heb je dan ook soms het verlangen om hiermee te stoppen omdat het zoveel afvlakt?
Jannigje Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Ik val zomaar binnen. Te laat voor een bril, ik zit nu klaar met een vergiet, een stuk wit papier en het live verslag van de NOS. In 1999 zat ik op een heuvel in Italië, met bril. Dat was spectaculair. Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 1 minuut geleden zei Jannigje: In 1999 zat ik op een heuvel in Italië, met bril. Dat was spectaculair. Klinkt heel goed @Jannigje ik kan me niet herinneren vindt ik zo erg was aan werk op strand veder weet ik niets meer
Yana Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Er is een hap uit de zon, lijkt verdacht veel op de maan 🌙
bumperjim Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Pacman hier ook Beetje met de ogen half dicht hè 😑
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden