Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 47 minuten geleden zei Amalia: Tegenwoordig zijn lijken door alle pillenslikkerij ook vaak eerder chemisch afval dan een vorm van bodemverrijking. Dan toch helemaal niet zo slecht om wappie te zijn toch @Amalia, aangezien ik geen of slechts bij hoge uitzondering medicatie en zeker geen spuitjes tot mij neem?
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 57 minuten geleden zei bumperjim: Is begraven niet sowieso humusatie, of is er een verschil? En gewoon op eigen grond, als dat tenminste mogelijk is. Moet je in een kleine stadstuin niet willen natuurlijk.
Amalia Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 22 minuten geleden zei Mariposa: Dan toch helemaal niet zo slecht om wappie te zijn toch @Amalia, aangezien ik geen of slechts bij hoge uitzondering medicatie en zeker geen spuitjes tot mij neem? Wappies lijken me inderdaad goed composteringsmateriaal, zolang ze maar niet aan de anti-depressiva enz. zijn tenminste 😁 spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Afgelopen donderdag had ik voor het eerst dit jaar echt last van de warmte. Deze ochtend als ik een hond van de buren uitliet had ik ook last met in de volle zon te wandelen. Rond de middag ging het beter, bewolkt en nu ook wat wind.
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Amalia: Wappies lijken me inderdaad goed composteringsmateriaal, zolang ze maar niet aan de anti-depressiva enz. zijn tenminste 😁 Blijft lastig he, lezen...
Jannigje Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Mormel, een natuur begraafplaats? Is dat een optie?
Jannigje Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 💛 Jannigje (het lukt niet om een klein ijoortje toe te voegen. @Yvonne, jij vertelde hoe dat moest, maar op mijn telefoon heb ik geen re muisknop. Heb je daar ook een tip voor?) Quinn reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het zou regenen vandaag!! Ik hoopvol naar de lucht en de buienradar staren, maar nee hoor. Niets, jammer. Iemand hier wel regen gehad vandaag?
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 💛 Jannigje 🦉 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Geen drop @Jannigje. Voor zo ver ik opgelet heb dan 🤭
Bob Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Vanmorgen even regen gehad hier bij Utrecht. 2 uur geleden bewerkt door Bob
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik kon de druppen tellen hier en het koelde niks af.
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 💛 Jannigje 🦉 kaatje 🌺 Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Nachtpact Reacher 💜 Quinn 💛 Jannigje kaatje 🌺 Jane👐 3 uur geleden bewerkt door lady jane Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nog gefeliciteerd met je 17 jaar nuchter LJ! 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 20 minuten geleden zei Jannigje: Iemand hier wel regen gehad vandaag? Ik! Maar in Zweden … Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Oh en nog een dikke smakkerd voor @Moeps 😘
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden nou petje af @Moeps, wat een testcase brand, veel logé s en dan drank weerstaan. kanjer ben je😘
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Jannigje: Het zou regenen vandaag!! Ik hoopvol naar de lucht en de buienradar staren, maar nee hoor. Niets, jammer. Iemand hier wel regen gehad vandaag? Een zeldzaam dorpje
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hier 2 dropjes regen om 17.00 toen ik de hond uitliet. Zeer tevreden over mezelf. Ruim 40 banen gezwommen en weer nieuwe mensen ontmoet daar. Je gaat elkaar kennen he, als je bijna iedere dag gaat. Veel dezelfde gezichten en ach, het jonge grut die graag bommetjes maken en capriolen op die hoge duikplank uithalen is ook wel grappig om te zien. Heb er geen last van. Mijn vriend had het niet makkelijk vandaag maar weer een drive dag voor hem. Hij heeft zelfs gezond mee gegeten. Had idd sperziebonen met komkommersalade en een rinderhamburger. Morgen moeten we om 11.15 bij de huisarts zijn. Ik ga wel mee met wat vragen over medicijnen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden