bumperjim Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Mogge! Net terug van weekendje bij vrienden in Genève (niet ver hier vandaan), mag ik vandaag helaas weer aan het werk. Het is geen stress situatie voor mij (mn zus had een periode dat ze elke zondagavond stond over te geven omdat ze de dag daarna weer aan het werk moest) maar ik was er niet vrijwillig heengegaan. Misschien voor een uurtje, geen hele dag 🤣 Maar ja daarom betaalt het ook. Ik moet de paar vrienden die ik daar heb eens wat beter verzorgen. Dat zeg ik altijd als ik van vakantie terugkom, zomer en nieuwjaar 😁 12 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane en Quinn reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden @bumperjim; we waren gelijktijdig. Zal aan de mods vragen mijn draadje te verwijderen. Dagpact: Mormel
Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: Mormel kaatje 🌺 goedemorgen 😀allemaal
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen heren en Kaatje. Het is nog lekker fris buiten nu, even van genieten nog. Onze logé is gisteravond weer naar huis gegaan, morgen komt de volgende al. En daarna.... wil ik echt even rust... Maar voor nu lekker even met een beker thee en alle ramen en deuren open..
Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen @Yvonne kan me helemaal voorstellen even rust nou te hopen dat je geen onverwachte bezoek krijgt 😓🙈
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Tsja, ach, het is altijd wel gezellig, maar ohohoh, ik hou ook zoveel van de stilte... Komt goed. Zo eerst nog even wat water bij de hortensia's mikke voor de hitte losbarst, ze hebben het zwaar, heel zwaar. En dan gewoon aan de slag... @Lika lekker genieten van jouw vakantie. En @bumperjim sterkte, nu gelijk weer aan de slag dus.
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: Mormel kaatje 🌺 Yvonne renaldo61🐕
Marij Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen, nog even genieten van de fijne temperatuur nu buiten. Ik rij zo met mijn oudste mee naar haar werk, ze heeft sinds vorige week haar rijbewijs en nu dus zo veel mogelijk de kans pakken om te rijden! Mijn werkdag is zonder afspraken, vandaag ga ik me op een moeilijke grote opdracht richten voor een opleiding die ik doe. Het kader staat, nu in kleine stapjes ‘even’ goed gaan invullen. Fijne dag! Quinn reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Mogge. Sterkte @bumperjim. Ik ben altijd op de terugreis van vakantie ongekend weemoedig. Omdat het weer voorbij is. Vroeger grensde die weemoed aan wanhoop. Na mijn baanwissel is de weemoed gehalveerd. Daar keek ik van op, want ik dacht dat het in mijn karakter zat.
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Oh en @Kaatjemama ook heerlijk genieten op Texel hoor... Nu echt weg en aan de slag Kaatjemama reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Vanavond ga ik uit eten met de vriend waarmee het drinken 40 jaar geleden allemaal begon. Die woont nu in het Buitenland en die zie ik nog maar eens in de paar jaar. Maar in mijn dromen figureert hij nog regelmatig. Blijkbaar ligt in die periode nog zoveel onverwerkte troep dat mijn onbewuste het nodig vindt hem ten tonele te voeren. Bang dat ik in de verleiding zal komen om te gaan drinken ben ik totaal niet. Maar de laatste keer toen hij langzaam aangeschoten werd begon ik als een malle te roken. Dus om die reden stuur ik mijn troepen in verhoogde staat van paraatheid naar de grens. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 3 minuten geleden zei Oskar: Vanavond ga ik uit eten met de vriend Veel plezier en ook een beetje sterkte 🤷🏼♀️ wel erg gezellig
Oskar Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Het bloemetje van de dag is vandaag voor @spirit Kaatjemama, spirit en Maja reageerden hierop 2 1
Oskar Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Hey, zit jij op Texel momenteel @Kaatjemama? Wat leuk! Ik word jaloers van al die mensen die al weg zijn. Lekker over de brede stranden dwalen. Ben je al bij de Slufter geweest?
Maja Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen! Hier ook een rondje tuin en in huis de planten een slokje water geven. Dan door naar werk. Fijne dag allemaal. Dagpact: Mormel kaatje 🌺 Yvonne renaldo61🐕 Maja lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ja 1 nachtje Texel even snel de slufter geen idee ?nee denk het niet 2 minuten geleden zei Oskar:
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden goeiemooiemorgen frummers🫥 heerlijk nog even met het raam open
bolletje Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goeie morgen, Ik vroeg me af waarom het bij mij niet echt warm is in huis. Nou mijn achtermuur is wit en dat schijnt 60% warmte tegen te houden. Nou een airco (die ik nog niet hoef te gebruiken) rolluiken, witte muur en een stoere meid, we kunnen er hier tegen. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ben nog wat onder de indruk door Zomergasten gisteravond. Wat ben ik toch bevooorrecht en hoe is het ook geen verdienste. En heel toevallig lees ik Heller van Michael Berg, over een soortgelijk 3 uur durend interview in vroegere dagen, met superveel stress achter de schermen. Dan is zomergasten heel wat liever en beter opgezet dan in mijn boek.
Quinn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen. Het is nooit rustig bij jou hè @Yvonne? Logisch, ze komen allemaal jouw gezelligheid opzoeken. Vandaag iets met therapie en dat soort dingen. Eind in zicht. Dagpact: Mormel kaatje 🌺 Yvonne renaldo61🐕 Quinn 🧡 Kaatjemama reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen. Voorlopig uit Zweden. Er wordt me op vakantie altijd van alles duidelijk. Nu voor de zoveelste keer hoe zeer ik wil dat mijn gezinsleden het fijn hebben. ( en dan zelf ‘uit’ ga.) Even pas op de plaats voor mezelf.
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 5 uur geleden zei Oskar: Vanavond ga ik uit eten met de vriend waarmee het drinken 40 jaar geleden allemaal begon. Die woont nu in het Buitenland en die zie ik nog maar eens in de paar jaar. Maar in mijn dromen figureert hij nog regelmatig. Blijkbaar ligt in die periode nog zoveel onverwerkte troep dat mijn onbewuste het nodig vindt hem ten tonele te voeren. Bang dat ik in de verleiding zal komen om te gaan drinken ben ik totaal niet. Maar de laatste keer toen hij langzaam aangeschoten werd begon ik als een malle te roken. Dus om die reden stuur ik mijn troepen in verhoogde staat van paraatheid naar de grens. Sterkte!! En een leuke avond gewenst natuurlijk 😁 Quinn reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 4 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen, Ik vroeg me af waarom het bij mij niet echt warm is in huis. Nou mijn achtermuur is wit en dat schijnt 60% warmte tegen te houden. Nou een airco (die ik nog niet hoef te gebruiken) rolluiken, witte muur en een stoere meid, we kunnen er hier tegen. Ja, je zou ook alle daken knetterwit moeten verven, dat helpt een hoop. Het ziet er niet uit maar supermarkten hier doen het al. 6 uur geleden bewerkt door bumperjim
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hoort hier waarschijnlijk niet thuis, maar leuk momentje voor mezelf. Had berekend hoeveel het ongeveer zou kosten om mijn elektrische fiets te herstellen en gezien deze al tien jaar oud is, ga ik toch gaan voor de aankoop van een degelijke stadsfiets (nieuwe elektrische fiets ligt momenteel buiten bereik en de goedkope modellen vertrouw ik niet). Gaat wat meer inspanning vragen, maar daar ik mijn conditie terug op peil probeer te brengen lijkt me dat geen domme keuze. Natuurlijk hou ik de oude elektrische fiets nog opzij om hem later te (laten) herstellen. Leuk moment omdat ik over zo'n beslissing normaal veel langer doe. @bolletje: wat betreft koelte in de woning. Volgens mij zou het niet slecht zijn mochten ze elke architect die de laatste twintig jaar adviseerde voor een grote glaspartij op een zuidertuin, hun titel afnemen. Zowat iedereen die ik ken en dit heeft, heeft daarna nog moeten investeren in zonnewering en airco om het tijdens de zomer binnen wat dragelijk te houden. Lika reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden