ferry Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Hoi Kohtje, Vanmiddag op de terugvaart uit Friesland heerlijk geluncht bij Eetcafé De Sjampetter. Zal jou wel bekend zijn neem ik aan.
Freekie Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Drie week lang, ga ik me weer wat vaker melden, gewoon to be sure. Ik begin vast met hozen voordat de boot lek raakt DAGPACT: Maja Yvonne kaatje 🌺 Freekie 🏍️ Lika reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 3 uur geleden zei lady jane: is er al iets bekend @Kaatjemama? Bedoel je van de operatie of iets anders ? lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ja, dat vroeg ik me ook af Kaatje, is er al iets bekend over jouw zoon?? Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ja me zoon is net wakker gaan nu naar huis alles is goed gegaan😊 Lika en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden oh gelukkig, fijn ook voor hem. En je bent mee als ik het goed lees. ook dat is fijn voor hem/jullie♥️ Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hi, zomaar in de week thuis en morgen ergens pas weer terug. Oefenen en opbouwen enzo. Al vonden ze me vandaag zo leuk dat ze me wel weg konden kijken. Zo blij dat het groepsgebeuren er bijna op zit. Jij ook weer thuis zie ik @bumperjim nog geen rooksignalen bij jou? @Kaatjemama fijn dat je goed nieuws hebt. DAGPACT: Maja Yvonne kaatje 🌺 Freekie 🏍️ Quinn 🧡 Reacher 💜 Kaatjemama en Reacher reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Musashi 🌷 Wat ik steeds denk als ik je zie, wat vond je van Klara? Heb je gezien dat ze verfilmd wordt?
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @lady janeja ben toch mee geweest gelukkig maar nu is hij weer met z’n vader mee die vakantie
Musashi Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Quinn nee dat had ik nog niet gezien. Wel benieuwd naar dan. Nu ongeveer een jaar geleden heb ik m dan eindelijk pas helemaal gelezen. Een week gevangen op een cruiseschip in ruzie met m’n moeder. Ik vond het prachtig, ontroerend mooi en heel bevreemdend tegelijk. Wel hard van genoten. De mosselen zijn klaar. 👋 Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ze was prachtig hè? Ik houd wel van dat vervreemde. De film ben ik nog niet van overtuigd, wat ik aan trailer heb gezien, mwoah. De mosselen zijn klaar om verder te zwemmen in de zee? Goed zo. Hier staat c nasi te maken. Goede nasi, met alle rotzooi keurig apart.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Nasi lekker zeg mosselen lust niets uit de zee. Ik net pas thuis en we zijn vanavond maar met z’n 2 wordt brood met gebakken ei denk 🤔
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Kaatjemama het zit niet voor niets in de zee, toch? Mooi daar laten. Gebakken ei, goed idee. Geef ik even door, gebakken ei bij de nasi.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Quinnhaha ja dat zeg ik ook altijd vreselijk zee dingen heb van de week gamba spiesen gekocht voor mijn lief hier nou vindt dat ik een applausje verdien. ach die c wat een lieverd 🥰
Musashi Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Quinn ja ik ook en dat melancholische verlangen vind ik ook prachtig. Ik voelde dat heel lang geleden ook in zijn Never let me go. En dan die subtiele schoonheid van het niet-weten. Allemaal tristesse op z’n best. En o ja, als we alles moeten laten zitten waar het in leeft (water, grond, lucht), dan blijft er niet veel meer over dan de fabrieken en rekken van een supermarkt. Dat kan uiteindelijk mss wel de bedoeling zijn maar dan haal ik er voor nu nog liever even uit wat er in zit.😁😇
IJsvogel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: Maja Yvonne kaatje 🌺 Freekie 🏍️ Quinn 🧡 Reacher 💜 IJsvogel het gaat wat minder, vanaf donderdag flink gedronken elke dag. Nu weer klaar mee, zo depri als de neten word ik ervan. Ik voel me eenzaam en heb ook het gevoel dat ik een boel mis. Bleh, ik moet mezelf weer uit deze negatieve spiraal trekken.
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hier Italiaans eten besteld. Voel me gelukkig wat rustiger. De situatie is beter te overzien zo. De knoop is uit mijn maag. Morgen heeft mijn vriend een afspraak bij de huisarts. Dat is al iets in ieder geval. Die zal ook zien dat hier wel enkele spoed achter zit. Meer vertel ik er maar niet meer over. Het schijnt jullie boos te maken.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Heej @IJsvogel je hebt alleen gemist dat @bumperjim een week in Nederland was. En wij allemaal ergens in het land aan het wachten waren met erehagen maar hij toch ongezien langs ons glipte en ALLEEN @lady jane WILDE ZIEN. Alle gekheid op een stokje, goed dat je jezelf herpakt. bumperjim en IJsvogel reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zelf, maar niet alleen @IJsvogel @spirit ik denk dat, voor mezelf sprekend, het gewoon heel vervelend is dat je wel steeds vraagt om advies als het slecht gaat, maar er niets mee doet. @Reacher o? Verder niets? IJsvogel en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 🥰 verder zijn @quinn en ik samen @IJsvogel 😁 Quinn en IJsvogel reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Leuke dingen Een perfecte dag met een picknick Oskar en Kaatjemama reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Leuke dingen: dat wat zij zegt 💜 Oskar, Kaatjemama en Reacher reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher💕 Quinn💓 kaatje 🌺 leuke dingen gelucht met me ex-man super gezellig Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zie ineens voor me een perfect picknick kleed met mand met allemaal lekkere dingen onder een mooie boom aan het water Heerlijk gezond jaloers 🥰 Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher💕 Quinn💓 kaatje 🌺 Jane👐 Quinn en Kaatjemama reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden