ferry Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hoi Kohtje, Vanmiddag op de terugvaart uit Friesland heerlijk geluncht bij Eetcafé De Sjampetter. Zal jou wel bekend zijn neem ik aan.
Freekie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Drie week lang, ga ik me weer wat vaker melden, gewoon to be sure. Ik begin vast met hozen voordat de boot lek raakt DAGPACT: Maja Yvonne kaatje 🌺 Freekie 🏍️
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei lady jane: is er al iets bekend @Kaatjemama? Bedoel je van de operatie of iets anders ? lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja, dat vroeg ik me ook af Kaatje, is er al iets bekend over jouw zoon?? Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja me zoon is net wakker gaan nu naar huis alles is goed gegaan😊 lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden oh gelukkig, fijn ook voor hem. En je bent mee als ik het goed lees. ook dat is fijn voor hem/jullie♥️ Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Hi, zomaar in de week thuis en morgen ergens pas weer terug. Oefenen en opbouwen enzo. Al vonden ze me vandaag zo leuk dat ze me wel weg konden kijken. Zo blij dat het groepsgebeuren er bijna op zit. Jij ook weer thuis zie ik @bumperjim nog geen rooksignalen bij jou? @Kaatjemama fijn dat je goed nieuws hebt. DAGPACT: Maja Yvonne kaatje 🌺 Freekie 🏍️ Quinn 🧡 Reacher 💜 Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden @Musashi 🌷 Wat ik steeds denk als ik je zie, wat vond je van Klara? Heb je gezien dat ze verfilmd wordt?
Kaatjemama Geplaatst 2 minuten geleden Rapport Geplaatst 2 minuten geleden @lady janeja ben toch mee geweest gelukkig maar nu is hij weer met z’n vader mee die vakantie
Musashi Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist @Quinn nee dat had ik nog niet gezien. Wel benieuwd naar dan. Nu ongeveer een jaar geleden heb ik m dan eindelijk pas helemaal gelezen. Een week gevangen op een cruiseschip in ruzie met m’n moeder. Ik vond het prachtig, ontroerend mooi en heel bevreemdend tegelijk. Wel hard van genoten. De mosselen zijn klaar. 👋
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden