lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: Mormel Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 Jane😉
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Van de week n smoothie gemaakt, maar ik ben duidelijk geen smoothie-mens en zeker niet met dit weer, zo'n koud gedoe. Dus er van alles ingemikt, volkorenbroodmeel, havermout, n eitje, bakpoeder, chiazaad, banaan en appel. En nu eet ik gebakken pap lijkt het wel. Het is heerlijk, luchtig en veel haha. Mormel en Etty reageerden hierop 1 1
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei Mormel: @Etty: als je het moeilijk krijgt om deze weg op te gaan, bedenkt dan maar eens aan hoeveel keer pleasegedrag een soort van wederkerigheid bracht. Als je een medepleaser hebt getroffen kan het lang goed gaan, al is de daadkracht vaak ver te zoeken: 'welke film zullen we doen? zeg jij het maar, nee zeg jij het maar'😀 rapilos reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei Kaatjemama: Heb nog een vraag aan julie ook.aan de een van de wijzen 🤣 heb nu soort van paniek gevoel over de tijd, leeftijd, einde van leven nooit eerder gehad. Herkennen jullie dit na het wat langere stoppen. Ja dat herken ik, het : ik stel niet veel voor en nu is het te laat-gevoel. Schijnt veel voor te komen, niet aleen bij mensen die niet meer verdoven. En niet alleen bij zestigers. Ik probeer alle aannames en onbewuste overtuigingen die ik heb om zo over mezelf te kunnen denken op te sporen en te ontkrachten. Dat gaat de goeie kant op. Het wordt getriggerd vaak door mensen die heel graag willen vertellen hoe leuk hun leven is, hoe succesvol ze zijn, hoe goed ze alles hebben aangepakt, hoeveel herinneringen ze hebben gemaakt door de hele wereld af te reizen, mensen die hun passie al vroeg wisten, mensen die niet meer lang hebben maar zeggen dat ze dat niet erg vinden omdat ze alles uit het leven hebben gehaald wat ze eruit konden halen. Ik moet geen interviews meer lezen. Als je niet oppast gaat dit gesprek al heel snel over de zin van het leven, pas op😀
Lonster1 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden de tijd-leeftijd-einde van leven. Ja daar sta ik ook regelmatig bij stil. Hoe ouder, hoe meer. Soms met paniek, soms met verdriet of boosheid. En soms met een heerlijk soort rustig gevoel. Ouder en wijzer ook, nietwaar. Als je bij deze gevoelens alcohol gaat drinken worden ze melodramatisch, of je drinkt ze gewoon weg.
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 54 minuten geleden zei lady jane: Van de week n smoothie gemaakt, maar ik ben duidelijk geen smoothie-mens en zeker niet met dit weer, zo'n koud gedoe. Dus er van alles ingemikt, volkorenbroodmeel, havermout, n eitje, bakpoeder, chiazaad, banaan en appel. En nu eet ik gebakken pap lijkt het wel. Het is heerlijk, luchtig en veel haha. Die sad emoji is van mij. Als dit recept uit een boek komt, kun je dit dan zo snel mogelijk verbranden? Smijt ook de rest van de smoothie weg want ongebakken bakpoeder zorgt voor gasvorming en misselijkheid. Hoop dat je niet te veel last hebt of krijgt.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden hoezo ongebakken @Mormel opgebakken schreef ik? ff checken dus. zelf restjes gebruikt, ik gebruik zelden recepten en alles smaakt en valt prima (was het maar anders denk ik soms) daarom sta ik ook al jaren op de kilokiller😅 het enige wat op mijn maag slaat is stress/angst maar daar doe ik zo weinig mogelijk aan tegenwoordig.
Freekie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Mormel Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 Jane😉 Freekie 🏍️ Zojuist is het bevestigd door een collega,ik heb een goede vakantie gehad... Ik zei, ja tegenwoordig neem ik de motorhelm mee
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @lady jane: had het inderdaad verkeerd begrepen. Dacht dat je met alles gewoon een smoothie had gemaakt die nu smaakte naar gebakken pap.
Quinn Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden Schuift @lady jane een bordje Brinta toe.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden