Jannigje Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 2 uur geleden zei Oskar: @Jannigje: met veel mensen te dicht op elkaar komt er meestal gedonder. Kom anders maar gewoon in onze commune op Schier wonen. Daar is iedereen lief. Ik vind die hommel op jouw foto met zijn piratenjas met bontkraag trouwens erg cool. Het wordt Schier hoor, lekker veel ruimte daar. En die foto: in eigen tuin. Altijd mazzel als het lukt. Oskar reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 4 minuten geleden zei Quinn: @Jannigje ik persoonlijk nog allemachtig veel meer, maar ik vind deze wel erg mooi. Ik had, per ongeluk 4 plaatjes ingevoegd, dat leek me iets teveel, maar nee dus! Denk ze er maar bij. Quinn reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Nachtpact Quinn Reacher kaatje 🌺 Mormel Wat een prettig draadje is het alweer geworden. Hoop dat ondertussen de meeste lekker aan het slapen zijn.
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 10 uur geleden zei Reacher: 😁Het is ook zo wat om het maar plompverloren in de groep te gooien. “Jaja, drank is slecht voor je, blablabla, maar by the way..” Dus toen gaven we wat hints. Maar er kwamen geen vragen. Jullie waren zo vaag dat ik dacht dat jullie het niet wilden vertellen en dat probeerde ik te respecteren 😁 Maar wat geweldig om jullie zo blij te lezen. Je hebt alvast een bloemenmeisje voor op je huwelijksfeest 🥳 Quinn reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Verliefd!! Toch nog hoop voor de mensheid. Top! ik neem mn tentje mee naar Schier. En als ik een Aziaat was dan heette ik Tom Springsteen, maar voorlopig ben ik noch/noch/noch 🤣 Rosee reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Laten we dan Vitamaris maar opkopen, hebben we ook allemaal een eigen plekje en er is een saunacomplex met zwembad bij. Jarenlang zei ik dat ik na mn 60ste op dat eiland mijn oude dag zou slijten. t zou toch wat zijn he.🤩
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja! Of de Kooiplaats maken we van ons . Moeten we er wel zelf een wellness bijbouwen, maar misschien is @Mormelwel heel handig?
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Lika: ik denk niet dat kluizenaar en commune een goede combinatie zijn.
Lika Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Nee, ik ook niet @Mormel. Maar als we je inhuren als klusjesman? Dan heb jij werk en wij zien je ( heel af en toe)?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden