Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

DAGPACT:

Mormel

Goedemorgen forummers.
Slaap is nog niet optimaal maar geen afspraken vandaag dus kan gerust een siësta houden straks.
Omdat het nog wat vroeg is om in de tuin lawaai te maken zo meteen maar starten met soep te koken. 

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen Mormel, Renaldo en goedemorgen frummers,
Redelijk geslapen, maar té vaak wakker en té kort. Ach, er zijn ergere dingen... 
Vandaag hoef ik nergens naar toe, lekker in de tuin aan de slag dus. 
Maar eerst een bakje nu en de krant. 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

bewerkt door Yvonne
Geplaatst

DAGPACT:

Mormel
kaatje 🌺

goed geslapen al 2 dagen achter elkaar en zonder medicatie 😃

vandaag even met de nieuwe(2 hands ) auto boodschappen doen met me moeder. 
hoop dat me zoon nog even belt . Nog niet gezien sinds ze vakantie 

Geplaatst

Goedemorgen,

Vandaag mijn eerste chemo en bestraling, moet om 9 uur in het ziekenhuis zijn. Slecht geslapen pfff zenuwachtig. Wilde eigenlijk geen behandeling maar ze hebben het aangepast naar 50% en de arts gaf aan dat ik daarmee een goede kans maak op geheel genezen en niet heel ziek zal gaan voelen door de halvering van de chemo. Kan ook gewoon blijven werken zolang dat gaat natuurlijk. Is voor mij heel belangrijk. Voel mij niet ziek en zie er eigenlijk beter uit dan ooit. Dat blijf ik het lastige vinden aan deze behandeling. Zal mij helpen beter te worden denk ik maar ook verzwakken. We gaan het zien. Positief erin. Fijne dag lieve mensen. 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers

en ja heel veel kracht en moed voor jou @Smaragdie
ik weet niet (meer?) waar je kanker zit, maar dat maakt wel veel uit natuurlijk.
Chemo en bestraling impliceert wel n ernstige vorm, maar halve porties dat geeft weer hoop.
En zoals je schrijft lijkt dat terecht, maar spannend blijft het. 

Geplaatst

Goedemorgen.  @Smaragdieheel veel sterkte,  ik had geen idee en dacht dat je alleen diabetes had. Wat heftig voor jou, hopelijk kun je gewoon doorblijven werken want dat is belangrijk voor je❤️‍🩹 @Yanalas dat je een moeilijke nacht had en hoop zo dat het beter zal gaan, om gek van te worden dat je zo weinig houvast hebt. dikke knuffel.

Geplaatst

Lieve @Smaragdie, heel veel sterkte. Hopelijk valt het mee omdat het 50% is. Helaas word je er wel ziek van, maar tegenwoordig zijn daar zoveel medicijnen voor om het enigzins dragelijk te maken en je bent nog vrij jong. Nouja, inmiddels tegen de vijftig toch? Geen idee. Maar voor mij is dat jong. Het komt goed. Weet ik zeker!

Geplaatst

Hier nog even stilte voor de storm. Mijn zus komt een paar dagen. Vriend is nog niet de oude. Niet zo gek natuurlijk. Zijn angsten zijn ook weer teruggekomen met name het autorijden. Mijn zoon heeft gisteren onze bus gebruikt voor wat tuinafval. Hij was net te laat voor de stort dus doen we dat vanmiddag. Het is dag 3 voor mijn vriend. Hij zal hier toch doorheen moeten. Er komt vooralsnog niets uit zijn handen. Ik ga de was ophangen en de zolder een beetje toonbaar maken. Vriend is terug gegaan naar bed. Mijn angst is alweer dat hij gaat drinken. Dat hij die drukte niet aankan. Tsja, dat is zijn probleem. Ik verheug me op het weekend en laat me dat niet afpakken door mijn angst dat hij daardoor gaat drinken. We gaan er een leuk weekend van maken met mijn zus. 

Geplaatst

van een goed gevulde dag moet ik helaas weer overgaan op de zoveelste teleurstelling. Zelfs mensen die zeer goed weten hoe het bij mij overkomt als afspraken niet nagekomen worden besluiten dit gewoon toch te doen. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei renaldo61:

van een goed gevulde dag moet ik helaas weer overgaan op de zoveelste teleurstelling. Zelfs mensen die zeer goed weten hoe het bij mij overkomt als afspraken niet nagekomen worden besluiten dit gewoon toch te doen. 

Wat vervelend voor je. Ik kan er ook totaal niet tegen als iets niet doorgaat. Vervelend dat daar geen rekening mee word gehouden. Ik baal met je mee!

Geplaatst

Toch weer een leeg bierblikje gevonden. Jammer. Mijn zoon is even naar de stort met vriend en attendeerde mij op zijn gedrag. Vond hem ook vreemd en anders overkomen. Gisteren eigenlijk ook al. Heb nu alles nagekeken en zag 1 leeg blikje staan. Die anderen heeft hij allang in de grote zakken gedaan die klaarstaan. Ik wil vandaag alles wegbrengen. Ik wil overzicht. Wat een stiekem gedoe weer van hem. Hij is dus helemaal niet met zijn 3e dag bezig. Liegen en bedriegen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...