Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @spiritzou me meer druk gaan maken over je eigen backup plan ipv over hem. Mormel reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 10 minuten geleden zei Kaatjemama: @spiritzou me meer druk gaan maken over je eigen backup plan ipv over hem. Is ook zo. Ik durf verdorie niet eens de deur meer uit om een boodschap te gaan doen. Hij flikt het als ik weg ben. Iedere keer krijg ik goede hoop, dat hij ooit gaat stoppen, maar geloof er allang niets meer van. Weet zeker dat hij gisterenavond ook weer had gedronken. Vanochtend trouwens ook. Als ik erna vraag, krijg ik ruzie. Zelfs zijn schoonzus zegt, dat ik iets voor mezelf moet gaan zoeken.
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 24 minuten geleden zei Senna34: Lieve Spirit, had je hem dan geloofd op zijn blauwe ogen? Deze zag je toch wel aankomen? Sterkte weer Klopt Senna. Ik vertrouw hem niet meer en terecht. Nu komt mijn zus. Ik ga niet de hele dag binnen zitten natuurlijk. Wij gaan erop uit. Hij zal best wel weer ergens anders een stiekeme voorraad hebben. Senna34 reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Misschien ontwaakt hij ‘s nachts, als jij slaapt? Ik las laatst dat alcoholisten een kei zijn in het verstoppen van voorraad. Zo las ik over het verstoppen in een stortbak van het toilet. Dat iemand altijd een gekoeld blikje had. Ik kan me er niets bij voorstellen, maar alles blijven controleren is ook geen leven. Dat is niet vol te houden. Ik wens je alvast een fijn weekend met je zus, even wat afleiding. Misschien zie je een mogelijkheid om met haar in gesprek te gaan, en kan je misschien even met haar mee als ze weer huiswaarts gaat? spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden (bewerkt) @spiritveel plezier met je zus maar misschien kan je met haar naast de gezelligheid even 30 min de tijd nemen om een stappen plan te maken voor je. een (noodplan ) even de stappen noteren in je notities van je telefoon 38 minuten geleden bewerkt door Kaatjemama Telefoon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden