Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen forummers. Slaap is nog niet optimaal maar geen afspraken vandaag dus kan gerust een siësta houden straks. Omdat het nog wat vroeg is om in de tuin lawaai te maken zo meteen maar starten met soep te koken.
renaldo61 Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden @Mormel Goed bezig en goede morgen. Ik heb wel verschillende afspraken
Yvonne Geplaatst 9 minuten geleden Rapport Geplaatst 9 minuten geleden (bewerkt) Goedemorgen Mormel, Renaldo en goedemorgen frummers, Redelijk geslapen, maar té vaak wakker en té kort. Ach, er zijn ergere dingen... Vandaag hoef ik nergens naar toe, lekker in de tuin aan de slag dus. Maar eerst een bakje nu en de krant. 8 minuten geleden bewerkt door Yvonne
Kaatjemama Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist DAGPACT: Mormel kaatje 🌺 goed geslapen al 2 dagen achter elkaar en zonder medicatie 😃 vandaag even met de nieuwe(2 hands ) auto boodschappen doen met me moeder. hoop dat me zoon nog even belt . Nog niet gezien sinds ze vakantie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden