Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Rosee:

Goedemorgen. Zie de laatste dagen ineens heel veel gebruikers online. Net zelfs 1131. Normaal vaak rond de 40. Waar zou dat door komen?

Zie dat het hele forum wordt doorgekamd.ย  AI-crawlers?ย 

Werkdag vandaag, inhalen. Gauw weer aan de slag.ย 

ย 

ย 

Geplaatst

Ik ga er een rustig dagje van maken en lekker aan mezelf denken. Helaas gaat het lopen niet zo goed. Heb nu pijn aan allebei mijn voeten. Ik ga zo wel lopen op mijn goede schoenen. De hond even ergens loslaten, zodat ze lekker kan rennen. Dat is niet zover lopen. De rest gaat op de fiets. Ik zie uit naar de vakantie. Over 3 weken. Lekker een week naar Spanje met mijn zoon en jongste kleinkind. Ik ben haar favoriete Oma geworden! Ook zo fijn dat het contact nu zo goed is. Wonen ook nog eens in de buurt. Dat houd mij momenteel staande.ย 

Geplaatst

DAGPACT

kaatjeย ๐ŸŒบ
Quinnย ๐Ÿงกย 

Mormel

Eindelijk de zoveelste binge voorbij, nu rustig koffie slurpen. Het stomme is dat ik totaal geen ontwenning of craving heb maar gewoon zuip om me te verdoven. Gelukkig nooit begonnen met andere drugs want dan had ik geheid al een overdosis gehad.ย 
Vandaag rustig aan doen en iets eten zodat ik morgen de zooi hier weer in orde breng.ย 
Misschien helpt het om boven mijn bureau een blad te hangen met daarop in het groot de voordelen van niet te drinken.
Enfin, poging zoveel om dat eerste glas te laten staan.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Lika:

@spiritben je wel eens naar een podoloog geweest? Sinds mijn steunzolen heb ik zoveel minder last vanโ€ฆ.alles.

Dat is wel een goed idee. Sinds mijn voet gebroken is geweest, is lopen geen pretje meer. Nu gaat mijn rechtervoet ook meedoen. Ben nog onder behandeling bij het ziekenhuis. Moeten weer foto's gemaakt worden deze maand. Wellicht wordt ik doorverwezen.

Geplaatst (bewerkt)

BJ is aan het inpakken want BJ komt een weekje naar Nederland ๐Ÿ˜‰ Ik zeg niet langs welke grensovergang want ik ben allergisch voor erehagen ๐Ÿคฅ๐Ÿคฅ๐Ÿคฅ

Een paar dagen langs mn moeder, dus Stier gaat niet mee want die vechten elkaar binnen 10 minuten de tent uit. Bumperhond gaat wel mee als bliksemafleider en emotional support ๐Ÿ˜˜

Ik heb een blablacar passagier voor de heenweg (van 77 jaar) maar nog niemand voor de terugweg. Dus als iemand geinteresseerd is in een enkele reis Zuid-Frankrijk, hier melden ๐Ÿ˜

bewerkt door bumperjim

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...