Yvonne Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goedemorgen frummers, Hond al uitgelaten, in de regen Nu snel even hier een bakje neerzetten en dan de auto in. Lieve mensen, maak er een mooie dag van.... Kaatjemama, Kohtje en Fonny reageerden hierop 3
Fonny Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goedemorgen allemaal!🌞 Waar gaat de reis naartoe Yvonne? Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden goedemorgen allemaal goed geslapen weer 😊 straks nog even me fam zien voordat ze naar huis gaan. Even rond rijden in me nieuwe karretje ❤️👏 DAGPACT kaatje 🌺 spirit reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen. Zie de laatste dagen ineens heel veel gebruikers online. Net zelfs 1131. Normaal vaak rond de 40. Waar zou dat door komen?
Quinn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Vakantieweek is voorbij, moeite om weer om te schakelen naar de gewone dingen en hard werken. DAGPACT kaatje 🌺 Quinn 🧡 Reacher reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Morning. Klotsend water geluid om me heen, stemmen van man en dochter en vriendinnen. Ik moet maar eens opstaan.
Etty Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 2 uur geleden zei Rosee: Goedemorgen. Zie de laatste dagen ineens heel veel gebruikers online. Net zelfs 1131. Normaal vaak rond de 40. Waar zou dat door komen? Zie dat het hele forum wordt doorgekamd. AI-crawlers? Werkdag vandaag, inhalen. Gauw weer aan de slag. Rosee reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Myep straks komt chatgpt met wijsheden over kmw en niet in huis halen. spirit, Lika en Kohtje reageerden hierop 3
spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Ik ga er een rustig dagje van maken en lekker aan mezelf denken. Helaas gaat het lopen niet zo goed. Heb nu pijn aan allebei mijn voeten. Ik ga zo wel lopen op mijn goede schoenen. De hond even ergens loslaten, zodat ze lekker kan rennen. Dat is niet zover lopen. De rest gaat op de fiets. Ik zie uit naar de vakantie. Over 3 weken. Lekker een week naar Spanje met mijn zoon en jongste kleinkind. Ik ben haar favoriete Oma geworden! Ook zo fijn dat het contact nu zo goed is. Wonen ook nog eens in de buurt. Dat houd mij momenteel staande. Kohtje reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT kaatje 🌺 Quinn 🧡 Mormel Eindelijk de zoveelste binge voorbij, nu rustig koffie slurpen. Het stomme is dat ik totaal geen ontwenning of craving heb maar gewoon zuip om me te verdoven. Gelukkig nooit begonnen met andere drugs want dan had ik geheid al een overdosis gehad. Vandaag rustig aan doen en iets eten zodat ik morgen de zooi hier weer in orde breng. Misschien helpt het om boven mijn bureau een blad te hangen met daarop in het groot de voordelen van niet te drinken. Enfin, poging zoveel om dat eerste glas te laten staan.
Lika Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden En op de koelkast en boven je bed @Mormel… Goed idee Mormel reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden @spiritben je wel eens naar een podoloog geweest? Sinds mijn steunzolen heb ik zoveel minder last van….alles.
spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 4 minuten geleden zei Lika: @spiritben je wel eens naar een podoloog geweest? Sinds mijn steunzolen heb ik zoveel minder last van….alles. Dat is wel een goed idee. Sinds mijn voet gebroken is geweest, is lopen geen pretje meer. Nu gaat mijn rechtervoet ook meedoen. Ben nog onder behandeling bij het ziekenhuis. Moeten weer foto's gemaakt worden deze maand. Wellicht wordt ik doorverwezen.
spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Fijn dat je weer uit je binge bent @Mormel. Welkom op het dagpact.
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goed dat je wat hebt om naar uit te kijken @spirit Neem maar ff wat afstand. Je bent geen nachtzuster en ook geen psycholoog. Doe maar gewoon ff je ding.
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) BJ is aan het inpakken want BJ komt een weekje naar Nederland 😉 Ik zeg niet langs welke grensovergang want ik ben allergisch voor erehagen 🤥🤥🤥 Een paar dagen langs mn moeder, dus Stier gaat niet mee want die vechten elkaar binnen 10 minuten de tent uit. Bumperhond gaat wel mee als bliksemafleider en emotional support 😘 Ik heb een blablacar passagier voor de heenweg (van 77 jaar) maar nog niemand voor de terugweg. Dus als iemand geinteresseerd is in een enkele reis Zuid-Frankrijk, hier melden 😁 7 uur geleden bewerkt door bumperjim
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Geen erehaag? Jamaar @bumperjim moet ik al deze mensen naar huis sturen dan? 😭 bumperjim reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @bumperjim ik ken op zich wel eentje die je in Parijs af mag zetten. Maar dat gaat je wel kosten. Leuk dat je naar Nederland komt trouwens.
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Shit, ik stond er al bijna. Ik ga gewoon als een idioot alle overgangen in de gaten houden. @Reachergeef die mensen een opdracht! We verdelen ons:-) Reacher en bumperjim reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Right Liefka! Iedereen naar eh alle windrichtingen!
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik pak Nieuweschans. Met vlag en veel koffie. Voor het geval hij een omweg neemt. Reacher en bumperjim reageerden hierop 1 1
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Check @Quinn! Je weet het nooit met BJ. Reacher reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Wat een samenwerking! Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik hoorde dat een heleboel mensen zich verzamelen in Nijmegen @Lika
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden