Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Yo!

39 voorspeld vandaag. Nu is het voorlopig nog even frisjes buiten, misschien net 20. Lekker. Alles tegen elkaar open de hele nacht.

Brand gisteren op de heuvels een paar km verderop. Af- en aanvliegen van blusvliegtuigen die zich al vliegend vullen in de Rivier. Hoop dat het gedoofd is en dat de schade niet te groot is. Klotedroogte.

Eergisteren heb ik gemountaibiked want het zou de koudste dag vd week zijn (36 slechts 🤣). Fysiek is het wel te doen met 2 liter water mee, maar ik had waanzinnige concentratieproblemen, ik bleef voor geen meter gefocust. Na 10 minuten reed ik al op een haartje na het ravijn in. Die hele kop was oververhit en met een helm op krijg je die niet meer fris. Dus toen maar rustig via de verharde weg weer teruggereden. Beter saai dan in t ziekenhuis. Balen want ik heb wel sport nodig voor t mentale. Zondagochtend dan maar weer. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Goedemorgen frummers, goedemorgen Jim. 
Oei, beangstigend zon brand vlakbij... 
En alsjeblieft, ga niet 'gevaarlijk' fietsen met die hitte... 

Ik heb lekker geslapen, maar te kort en te vaak wakker tussendoor. 
voorlopig is het nog bewolkt hier en zou het niet warmer dan 21 graden moeten worden vandaag. 
Prima, daar zou ik heel blij mee zijn. 
Drukke dag voor de boeg, weinig thuis, vanmorgen naar Stad, vanmiddag hier in het dorp, heb er zin in. 
Eerst maar even een bakje nu 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

Even de draad van gisteren teruggelezen.
@Ludovica welkom hier. 
Ik hoop dat je de steun hier kunt vinden die jij zoekt. 
Heb je het met jouw huisarts ook gehad over al die nare 'bijwerkingen' die je beschrijft? 
Het lijkt mij dat ze inderdaad aan het drankgebruik te linken zijn, maar hij of zij kan jou daar veel beter over inlichten... 

Top @Quinn, mooi dat ook het eten beter gaat dus. 
Zo, even lekker afkoelen met een kommetje Brinta 🥵 #brinta #ontbijt #hitteplan                 image.png.413fe1755eecfc4f024556cfc5210660.png                image.png.5bbf3cca14a046d0c1b35adb10168fef.png

Geplaatst

Welkom Luvo......?????? wat een naam zeg, net gelezen, nu al weer vergeten. Hahahaha. Schrijf hier maar lekker van je af hoor, je wordt gelezen.

Sterkte meid en heel veel succes.

Geplaatst

Morgen. Het is aangenaam grijs en volgens sommigen fris en ik draag bij aan smogvorming boven Stad. Vanmiddag naar huis, morgenochtend weer terug. Geen deuren openlaten.

Dagpact:
renaldo61🐕
Yvonne
Quinn

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...