Yvonne Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Goedemorgen frummers. Ik heb geslapen. En ik heb trek in een bak thee... Het lijkt wel om mijn hersenen een beetje stroperig worden van de warmte. Nadenken gaat niet zo goed.... Vannacht is het niet onder de 24 graden gekomen buiten, dus binnen ook niet, helaas. Vandaag maar héél rustig aan doen dan. Eerst maar even mijn bakkie thee Fonny en Kaatjemama reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Goedemorgen allemaal!🌞 Bedankt voor jullie lieve woorden en felicitaties!🙏🌞 Kaatjemama, lady jane en spirit reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden goeiemooiemorgen frummers beetje snotterig geworden van die ventilator ben ik bang. echt gezond is dit weer ook niet natuurlijk. gauw zorgen dat ik om 8u in de super sta want ik heb de boodschappen voor het inloophuis al een paar dagen uitgesteld, maar beloofd is beloofd. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Goedenmorgen even koffie het was heet op de slaapkamer zoals overal .zelf de ventilator aan laten staan niets voor mij zat niets anders op. Konijnen gaan gelukkig meer onderspannen en maken er al lekker een zootje van in huis 😂maar goed het is even beter zo. zo even met een oud-collega en haar zoontje naar de speeltuin in de ochtend en daarna een ijsje halen voor dat de echte hitte komt gezellig zin in. Lekker al kadootje voor kleine mannetje 😊 spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Goeiemorgen! We gaan om 9u het water in met de hondenclub. Eigenlijk baal ik nu alweer want 9u vind ik te laat, om 10u is het alweer dik 30 graden. Maar OK om de lieve vrede wil 🥱 spirit reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Fonny wat een goed bericht zeg. daar krijg je weer een hoop positieve engergie van. Proficiat. spirit en Fonny reageerden hierop 1 1
Maja Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goedemorgen! Half zeven op Scheveningen en met buurvrouw de zee in geweest. Opgefrist aan de verdere dag beginnen. Als eerste achter de katten aan. Tijd voor vlooiendruppels!
rapilos Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden goedemorgen allemaal, niet zo best geslapen. Bijna 30 graden in de slaapkamer.. Vanochtend om 5 uur al de hond uitgelaten, want ze lag te hijgen (nodig ? en/of warm) Enfin, gedouched, gegeten en koffie nu Er staat een hele lijst boodschappen op het menu, maar zo geen zin 😥
Mormel Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goedemorgen. Ben weer gefaald in het niet drinken dus hoop dat iemand het dagpact opent. Gisterenavond een fles whisky gehaald en nog aan het drinken. spirit, Musashi en Kaatjemama reageerden hierop 1 2
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 3 uur geleden zei Musashi: Dagpact Musashi kaatje 🌺
spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 6 uur geleden zei Mormel: Goedemorgen. Ben weer gefaald in het niet drinken dus hoop dat iemand het dagpact opent. Gisterenavond een fles whisky gehaald en nog aan het drinken. Wil je op het dagpact? Mag ik je erbij zetten of..
spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Vannacht heerlijk geslapen met airco op de hotelkamer. Heerlijke bedden maar ik schijn best heel hard te snurken. Nu in monkeytown aan het smelten maar m'n jongste heeft het zo naar haar zin. Een vriendje gevonden om mee te spelen, maar wat een herrie hier. We gaan nog even zwemmen, daarna eten en vanavond weer naar huis. Heerlijk ondanks de hitte. Verstand op nul. Smaragdie reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Fijn @spiritlekker genieten @Mormelhoe gaat het ?
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Nachtpact kaatje🌺 Quinn Leuke dingen: c en Reach. If you don't mind that I'm calling you a ding. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Nachtpact kaatje🌺 Quinn Reach Leuke dingen Een ding genoemd worden door Q 😁 I love it! Vriendschap en verbondenheid maken me gelukkig. Quinn en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 10 uur geleden zei spirit: Wil je op het dagpact? Mag ik je erbij zetten of.. Dat is niet nodig, als ik drink dan drink ik. Hoop dat iedereen deze nacht wat verkoeling krijgt door de regen.
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Dat is niet nodig, als ik drink dan drink ik. Hoop dat iedereen deze nacht wat verkoeling krijgt door de regen. En hoe lang blijf je dan nu nog doordrinken? Hier flinke hagelstenen. Ik werkte een extra avonddienst en was net op tijd thuis voor die hagelstenen, was echt heftig.. Wat een onweer, wel heerlijk dat het wat afkoelt. @Fonny wat een fijn nieuws!! Heftig is het allemaal wel natuurlijk. Ik hoor volgende week ook meer. Ga van alles uit maar voel mij goed gelukkig, meer energie dan ooit dat is wel het gekke maar goed, we gaan het zien Maak mij enorm zorgen om @Sanity. Hoop snel iets te lezen van hem. Klote binges. Fijn dat je het leuk hebt gehad @spirit Maar niet fijn zo thuiskomen. Maar hij gaat echt niet zomaar veranderen, dat is de alcohol/alcoholist. Je/we weten zelf hoe het werkt, er is helaas meer nodig. Heb wel met je te doen maar gaat tijd worden dat je de regie meer zelf in handen gaat nemen. Dit is niet vol te houden zo lieverd. Kijk nog even voetbalwedstrijd Portugal tegen Colombia uit en dan lekker slapen. Alles open tegen elkaar nu. Van 29 graden nu naar 26, pure winst vandaag lekker dagje vrij. Fijne zondag allemaal alvast.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden