Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen frummers. Ik heb geslapen. En ik heb trek in een bak thee... Het lijkt wel om mijn hersenen een beetje stroperig worden van de warmte. Nadenken gaat niet zo goed.... Vannacht is het niet onder de 24 graden gekomen buiten, dus binnen ook niet, helaas. Vandaag maar héél rustig aan doen dan. Eerst maar even mijn bakkie thee Kaatjemama en Fonny reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen allemaal!🌞 Bedankt voor jullie lieve woorden en felicitaties!🙏🌞 Kaatjemama, spirit en lady jane reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden goeiemooiemorgen frummers beetje snotterig geworden van die ventilator ben ik bang. echt gezond is dit weer ook niet natuurlijk. gauw zorgen dat ik om 8u in de super sta want ik heb de boodschappen voor het inloophuis al een paar dagen uitgesteld, maar beloofd is beloofd. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedenmorgen even koffie het was heet op de slaapkamer zoals overal .zelf de ventilator aan laten staan niets voor mij zat niets anders op. Konijnen gaan gelukkig meer onderspannen en maken er al lekker een zootje van in huis 😂maar goed het is even beter zo. zo even met een oud-collega en haar zoontje naar de speeltuin in de ochtend en daarna een ijsje halen voor dat de echte hitte komt gezellig zin in. Lekker al kadootje voor kleine mannetje 😊 spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goeiemorgen! We gaan om 9u het water in met de hondenclub. Eigenlijk baal ik nu alweer want 9u vind ik te laat, om 10u is het alweer dik 30 graden. Maar OK om de lieve vrede wil 🥱 spirit reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Fonny wat een goed bericht zeg. daar krijg je weer een hoop positieve engergie van. Proficiat. spirit en Fonny reageerden hierop 1 1
Maja Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen! Half zeven op Scheveningen en met buurvrouw de zee in geweest. Opgefrist aan de verdere dag beginnen. Als eerste achter de katten aan. Tijd voor vlooiendruppels!
rapilos Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden goedemorgen allemaal, niet zo best geslapen. Bijna 30 graden in de slaapkamer.. Vanochtend om 5 uur al de hond uitgelaten, want ze lag te hijgen (nodig ? en/of warm) Enfin, gedouched, gegeten en koffie nu Er staat een hele lijst boodschappen op het menu, maar zo geen zin 😥
Mormel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen. Ben weer gefaald in het niet drinken dus hoop dat iemand het dagpact opent. Gisterenavond een fles whisky gehaald en nog aan het drinken. Musashi, Kaatjemama en spirit reageerden hierop 1 2
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 3 uur geleden zei Musashi: Dagpact Musashi kaatje 🌺
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 6 uur geleden zei Mormel: Goedemorgen. Ben weer gefaald in het niet drinken dus hoop dat iemand het dagpact opent. Gisterenavond een fles whisky gehaald en nog aan het drinken. Wil je op het dagpact? Mag ik je erbij zetten of..
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Vannacht heerlijk geslapen met airco op de hotelkamer. Heerlijke bedden maar ik schijn best heel hard te snurken. Nu in monkeytown aan het smelten maar m'n jongste heeft het zo naar haar zin. Een vriendje gevonden om mee te spelen, maar wat een herrie hier. We gaan nog even zwemmen, daarna eten en vanavond weer naar huis. Heerlijk ondanks de hitte. Verstand op nul.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Fijn @spiritlekker genieten @Mormelhoe gaat het ?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact kaatje🌺 Quinn Leuke dingen: c en Reach. If you don't mind that I'm calling you a ding. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact kaatje🌺 Quinn Reach Leuke dingen Een ding genoemd worden door Q 😁 I love it! Vriendschap en verbondenheid maken me gelukkig. Quinn en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden