Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. Ik heb geslapen. En ik heb trek in een bak thee... Het lijkt wel om mijn hersenen een beetje stroperig worden van de warmte. Nadenken gaat niet zo goed.... Vannacht is het niet onder de 24 graden gekomen buiten, dus binnen ook niet, helaas. Vandaag maar héél rustig aan doen dan. Eerst maar even mijn bakkie thee Kaatjemama en Fonny reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen allemaal!🌞 Bedankt voor jullie lieve woorden en felicitaties!🙏🌞 lady jane en Kaatjemama reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers beetje snotterig geworden van die ventilator ben ik bang. echt gezond is dit weer ook niet natuurlijk. gauw zorgen dat ik om 8u in de super sta want ik heb de boodschappen voor het inloophuis al een paar dagen uitgesteld, maar beloofd is beloofd.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedenmorgen even koffie het was heet op de slaapkamer zoals overal .zelf de ventilator aan laten staan niets voor mij zat niets anders op. Konijnen gaan gelukkig meer onderspannen en maken er al lekker een zootje van in huis 😂maar goed het is even beter zo. zo even met een oud-collega en haar zoontje naar de speeltuin in de ochtend en daarna een ijsje halen voor dat de echte hitte komt gezellig zin in. Lekker al kadootje voor kleine mannetje 😊
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen! We gaan om 9u het water in met de hondenclub. Eigenlijk baal ik nu alweer want 9u vind ik te laat, om 10u is het alweer dik 30 graden. Maar OK om de lieve vrede wil 🥱
bolletje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Fonny wat een goed bericht zeg. daar krijg je weer een hoop positieve engergie van. Proficiat.
Maja Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Goedemorgen! Half zeven op Scheveningen en met buurvrouw de zee in geweest. Opgefrist aan de verdere dag beginnen. Als eerste achter de katten aan. Tijd voor vlooiendruppels!
rapilos Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden goedemorgen allemaal, niet zo best geslapen. Bijna 30 graden in de slaapkamer.. Vanochtend om 5 uur al de hond uitgelaten, want ze lag te hijgen (nodig ? en/of warm) Enfin, gedouched, gegeten en koffie nu Er staat een hele lijst boodschappen op het menu, maar zo geen zin 😥
Mormel Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden Goedemorgen. Ben weer gefaald in het niet drinken dus hoop dat iemand het dagpact opent. Gisterenavond een fles whisky gehaald en nog aan het drinken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden