Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen frummers, Ik ben al een poosje uit bed, de grote rooie begint aan verlatingsangst te lijden geloof ik, al vanaf half vijf is hij bezig geweest met aandacht vragen. Nu ligt hij uitgeteld in één van de hondenmanden te pitten. Maar goed, er staat een bakje klaar, de zon doet verwoede pogingen door de wolken heen te piepen, de vogels zijn dik tevreden als ik ze zo hoor. Een bakje dus eerst maar even Kaatjemama, Fonny en Maja reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Mogge! Een dagje op een hondenfestival in de stad, op een standje van een vereniging die (enfin, lang verhaal) maar zonder bumperhond die het maar niks vindt om een hele dag niks te doen in de hitte en de drukte. Die doet thuis een hele dag niks in de hitte en de rust 🤣
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen 🤗 Goed geslapen maar wordt weer wakker met migraine helaas dacht soms dat het met de drank te maken kon hebben maar daar is. Dus helaas geen sprake van.gauw migraine pil erin want we gaan vandaag een rondvaart doen door de haven van Rotterdam nog nooit geweest hopelijk in de middag nog naar de Euromast.me man wilde dit altijd al een keer doen ben benieuwd. Maar eerlijk voor mij persoonlijk klinkt een honden festival leuker 😂maar het is geven en nemen. spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Die is tijdelijk dicht, de Euromast, sorry 😁
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 minuut geleden zei bumperjim: Die is tijdelijk dicht, de Euromast, sorry 😁 Onee had gister nog gekeken verdorie 🥲😂
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Dat zegt google in ieder geval, en ik had al zoiets in mn hoofd sinds vorig jaar of zo 5 uur geleden bewerkt door bumperjim
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ja het klopt hij is dicht zegt me man ineens jammer andere keertje de rondvaart zal al bijna 2 uur zijn. We lijken wel even in de buurt erna misschien even wandelen daar. Dank @bumperjimnormaal ben ik veel beter voorbereid had gister nog gekeken op internet en zag niets
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @bumperjimdoen ze op zo’n honden festival ook zo’n parcours hindernissen ect met honden.
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Kaatjemama: Ja het klopt hij is dicht zegt me man ineens jammer andere keertje de rondvaart zal al bijna 2 uur zijn. We lijken wel even in de buurt erna misschien even wandelen daar. Dank @bumperjimnormaal ben ik veel beter voorbereid had gister nog gekeken op internet en zag niets DEPOT is ook zeker de moeite waard!
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Kaatjemama: DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Fonny🌞
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen. Weet niet hoe oud jouw kat is @Yvonnemaar misschien is hij een beetje aan het dementeren? Had vroeger een kat die rond haar twintigste iedere nacht naar buiten wilde worden gelaten en weer naar binnen (terwijl er een kattenluikje was) vervolgens dook ze bovenop me standaard om half 4 s nachts en mauwde het hele huis wakker. Dierenarts zei dat ze dement was geworden. Het was zo'n lieverd (de kat. De dierenarts trouwens ook wel)😛 IJsvogel reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei Kaatjemama: @bumperjimdoen ze op zo’n honden festival ook zo’n parcours hindernissen ect met honden. Yep Een paar jaar geleden en 10 graden frisser had ik meegedaan. De helft vh team van de stand hier gaat nu aan het bier (kwart voor 11), dat had ik niet zien aankomen 🤣 doe ik niet aan mee, niet eens stiekem zin in.
Lonster1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat klinkt leuk, dagje Rotterdam. Lekker uitwaaien op de boot. Ik had mezelf opgegeven voor yoga vanmorgen. Ik hoopte dat dit hielp om gisteren bijtijds en nuchter naar bed te gaan. Helaas niet gelukt, 3 glazen wijn en nu chagrijnig. Eigen schuld dikke bult. Stom toch, dat ik meende dat de avond er leuker door zou worden. Ik was gisteren boos om de gastheer die steeds maar bij bleef schenken, maar natuurlijk deed ik het zelf. Om half elf viel ik bijna om van de slaap. Geloof dat ik oud word.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hi. DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Fonny🌞 Quinn
spirit Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Leuk @Kaatjemama. Waar gaat de rondvaart vandaan? Er zijn veel leuke dingen in Rotterdam. Het maritiem museum is ook een aanrader. De maastunnel is ook wel leuk om er gewoon eens doorheen te lopen. Hele lange roltrappen en je zit dan zo op Zuid. Uiteraard kan je er met de auto ook gewoon doorheen rijden 😄. Jammer van de eurromast, maar zo bijzonder is hij nu ook weer niet. Ze hebben er toen een stukje opgezet, maar het is allang niet meer de hoogste mast van Rotterdam. Katendrecht is ook mooi om te lopen. Vroeger veel publieke vrouwen voor de zeelui die daar aanmeerden. Illustere kroegjes, maar die zijn er ook niet meer. Ze zullen er vast nog wel zijn hoor. 20 jaar geleden veel in illustere tentjes geweest. Helaas geen actieve herrineringen meer aan 🙃. Ach, misschien ook maar goed. Was vaak de film kwijt. Te ver heen.☺️
spirit Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Geplaatst 28 minuten geleden Een druk weekend. Mijn kleindochter wilde nog een nachtje blijven en dat is best intensief. In die tussentijd het zwembad opgezet. Wat een joekel. Nu is mijn lieverd een jacuzzi in elkaar aan het zetten. Een cadeautje die hij gisteren speciaal is gaan halen. Helaas merkte ik dat hij gisteren had gedronken. Gelukkig heb ik er op toegezien dat het niet uit de hand is gelopen. Hij is nu druk bezig maar er is nog bier. Ben blij dat hij een goede stok achter de deur heeft. Morgen moet hij gewoon werken. Ziek melden is geen optie. Als ZZP er kan je dat niet maken. Ik was niet boos op hem gisteren. Daar was hij bang voor. Hij was gewoon even losser dan normaal. Zolang hij het in de hand kan houden, vind ik het af en toe geen probleem. Zelf heb ik geen alcohol meer nodig om los te komen. Maar ik moet nu weg. Naar de speeltuin 😄
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden