spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 12 uur geleden zei Kaatjemama: @spirithopp dat je vriend op de dag inziet dat hij hulp nodig heeft. Mijn man staat nu op de wachtlijst om eens in de week soort aa te gaan praten. We zijn er nog lang niet maar de eerste stap is er dat hoop ik ook zo voor jou Vandaag heeft hij vrij genomen gelukkig. Zo kunnen we er straks eens over praten. Zocht hij er maar hulp bij, maar hij is zo eigenwijs. Ik denk dat ik een afspraak bij de praktijkondersteuner ga maken. Ik merk dat hij nog lang niet over de dood van zijn vrouw en moeder is. 14 dagen geleden kwamen we ineens op het kerkhof terecht. Daar ligt zijn vrouw. Ook de gedenktekens van zijn ouders. Heel toevallig is zijn broer ook weduwe, maar die had weer een vrouw die iedere dag bier zoop. Tsja...In Brabant is bier normaal. Het word er met de paplepel ingegoten. Zaterdag bij de buurtsuper een man met 6 kratten bier bij de flessenautomaat waar ik met mijn kleindochter was. Wij waren colaflesjes aan het inleveren. Ik ga zo bierblikken inleveren. Kan ik ze gelijk tellen. Vriend is nog met het zwembad bezig. Lees net dat het buitenbad hier de hele dag open is.
Bob Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Op 14-6-2026 om 10:39 zei lady jane: Ik vind dit zo'n gave tekst dat ik hem heb afgedrukt en op een stuk karton geplakt in mijn gang heb hangen. 6 uur geleden bewerkt door Bob spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden