Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen frummers, Ik ben er al even uit, dus er staat al een bakje klaar. Volle dag voor de boeg, maar wel een leuke dag als ik het zo bekijk. De zon schijnt, er is geen wolk te zien... Kom maar op met die woensdag. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen allemaal ☀️ Vandaag na lange tijd weer 2 afspraken met me behandelaar. Een voor bipolair srt en de andere voor verslaving ben benieuwd. vindt weer spannend na zo’n lange tijd. 8 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Tijd spirit reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
bolletje Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeie morgen iedereen. Heeft het bij jullie ook zo gedonderd? Ik ken iemand waar ik erg veel moeite meer heb omdat ze me heeft laten vallen na mijn herseninfarct. Dus voor mij is het dubbel genieten (gniffeldegniffel)🤣☠️ spirit reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen! Maak er een goede dag van. Voor iedereen die het kan gebruiken een 🍀 en 💕 DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 MaryArt Maja
Rosee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Succes vandaag @Kaatjemamaen jij ook @Likamet het implantaat. Hier ook even lekker geonweerd @bolletje ik hou ervan (als ik binnen ben tenminste haha) Kaatjemama en bolletje reageerden hierop 1 1
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Me zoon is weer richting z’n vader. Wordt altijd zo verdrietig als hij weer weg is. Normaal zou ik de wijn Vooraad aanvullen voor de avond. nu heb ik schrijf ik even en een koffie date met een vriendin en ook met een collega. Wel een beetje drukke dag vandaag maar goed beter dan wijn.😓 blijft lastig soms
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Succes met de gesprekken @Kaatjemama. Achteraf valt het altijd mee. @Lika, jij moet echt barsten van de zenuwen voor vandaag. Heb het zelf toen steeds uitgesteld, totdat ze dezelfde dag belden dat ik echt moest komen. Had de afspraak al 4 keer verzet. Met verdoving voel je echt niets en de napijn viel ook reuze mee. Het was ook pure noodzaak, want mijn onderkaak was zodanig geslonken dat mijn ondergebit niet meer bleef zitten. Het kan nu geen kant meer uit. Klik en klaar. Ik ga straks naar de praktijkondersteunster om te praten over mijn cholesterol. Die blijkt veel te hoog te zijn. Zo de deur uit. Voor de rest geen planning voor vandaag. Ik zie wel hoe dat dag gaat lopen. @bolletje, helaas ging de donderbui hier net aan voorbij gisteren. Vond dat echt jammer. Een flinke donderbui kan ik ook wel waarderen.
Lika Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Ik ben wel rustig nu. Als de verdoving het doet, is er niets aan de hand….
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden