Musashi Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Toch nog even in het juiste ritme komen precies. Beetje verloren lopen ook, wennen aan de ander en een gevoel van wat eerst nu. Eerst rustig landen Musashi, alles op z’n tijd. En al zeker geen gat of onrust beginnen dempen met vergif. Dat niet dus. Wat wel, wijst zich dan vanzelf wel uit, hopelijk of waarschijnlijk. Dagpact dan maar, want het is geen mei meer. Dagpact: Musashi 6 uur geleden bewerkt door Musashi spirit, bumperjim, Kaatjemama en 1 andere reageerden hierop 4
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen Musashi en goedemorgen frummers. Fijn dat je weer veilig thuis bent gekomen Musashi, nu rustig aan weer wennen aan het gewone gezinsleven (neem ik aan)... Het weekend is weer voorbij luitjes. Gisteren was een mooie dag, wel warm maar het was te doen, lekker in de schaduw buiten kunnen zitten. Gewoon lekker luieren..... Nu eerst een bakje en dan gaan we aan de slag.
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen! Het leuke van gisteren: "me hondje doet het weer", ze hinkt vrijwel niet meer. Ze hinkte inmiddels al bijna 2 weken. De hondenosteophaat dacht misschien een peesontsteking, maar het is nu overgewaaid lijkt het, met rust en zonder ontstekingsremmers. Ze is nu 11 sinds dit weekend en we moeten steeds iets kalmer aan doen. Maar er zit geen K in haar woordenboek 😁 lady jane, bolletje, MaryArt en 1 andere reageerden hierop 4
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden DAGPACT: Musashi Yvonne Etty Musashi reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Even ter illustratie. Overigens is nu mn telefoon ziek, in het water gevallen, vandaar de mistige foto. Musashi, bolletje, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 4 1
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Weekend achter de rug met een bezoek waar ik tegenop zag zonder alcohol. Dat heeft me na drie droge maanden tot en met maart vanaf april het excuus gegeven om niet te stoppen. Vandaag een mooie dag om het weer een tijd te laten, daar zou ik al weer blij mee zijn. De balans is toch altijd weer dat het mijn leven ondermijnt, en dat ik het beetje ongemak dat niet drinken oplevert veel te belangrijk maak. Nog mooier als ik het daarna voorgoed zou laten. Eerst maar een maand niet, en dealen met wat er op me af komt. lady jane, MaryArt, Musashi en 1 andere reageerden hierop 4
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Zo te zien een echte waakhond😀. Wat een lieverd:)
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Fijn dat het bezoek achter de rug is @Etty, nu mooi weer helder verder... Wat kan een mens toch tegen sommige dingen aan zitten hikken... Wat een heerlijke kop @bumperjim... Er wordt vaak aangeraden je mobieltje in een bakje rijst te leggen om het vocht eruit te trekken... weet niet of het helpt, maar ach... kwaad zal het niet kunnen lijkt me. bumperjim en Etty reageerden hierop 1 1
bolletje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Is dat een Hikpikkeeshazewindbull B.Jim? wat een koppie,. is ie erg gevaarlijk? Hajhahaha. Goeie morgen iedereen.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAGPACT: Musashi Yvonne Etty kaatje🌺 goedenmorgen iedereen ☀️ slecht geslapen vreselijke rugpijn Denk dat ik even dagje voor me zelf neem geen moeders bezoekjes ofz ect even thuis opruimen. onze kleine spruit pikeneens /chichacha heeft vanmorgen gespuugd is is al 13 maak me altijd gelijk zorgen.wat nergens op slaat want hondje spugen nou eenmaal 🤷🏼♀️ wat een leukerd😍 @bumperjim succes met wennen weer @Musashi @Yvonnebedankt voor het bakkie
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Morgen mensen. Dag mooi Bumperhond. Dag voor dag eerst maar weer. DAGPACT: Musashi Yvonne Etty kaatje🌺 Quinn
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: Musashi Yvonne Etty kaatje🌺 Quinn MaryArt Goeiemorgen allemaal!
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Heeft iemand nog interesse in een junipact? En zo ja, wie weet een leuke aanhef? Ik zag van de week iets leuks voorbij komen van @lady jane over jolly juni of zoiets, ik kan het niet meer terug vinden.. 3 uur geleden bewerkt door MaryArt
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja ik wel @MaryArt. Droge unie in juni😄 MaryArt en lady jane reageerden hierop 1 1
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gevonden! Deze is leuk. Joyful june! Kaatjemama reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Leuk @Etty Ik start er gewoon een op en we zien wel wie zich aansluiten!
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wat let je Mary? Maak de draad voor juni maar aan 👍 MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja doe ik @Yvonne Ik zat te twijfelen tussen de slogan van Etty en Ladyjane. Maar ik kies toch voor die van Jane, sorry Etty Etty reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: Musashi Yvonne Etty kaatje🌺 Quinn MaryArt IJsvogel Ja @MaryArtik doe ook mee hoor . Juni, mijn favoriete maand. lady jane en MaryArt reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Slecht geslapen door de pijn. Ik ga maar geen dutje meer doen na het eten. We zijn is slaap gevallen en om 11 uur pas weer wakker. Ik kan nog beter bezig blijven, als dat ik ga liggen. De pijn word dan veel erger. Het weekend was druk. Veel te druk.Gelukkig is de ergste druktemaker weer op zijn werk. Het huis is weer van mij. Rust.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei bolletje: Is dat een Hikpikkeeshazewindbull B.Jim? wat een koppie,. is ie erg gevaarlijk? Hajhahaha. Goeie morgen iedereen. Tis geen bijtert, maar de tent bewaken doet ze erg goed. Mooie zware blaf zit erin. Grommen doet ze ook prachtig, het soort geluid dat je graag in je uitlaat zou hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden