Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dus, avondeten. Ik heb lang genoeg gezeurd en nu hebben ze dan eindelijk weer eens toegegeven; ik mag witte bonen in tomatensaus door aardappelpuree roeren en het avondeten noemen. I cry victory. Kaatjemama, lady jane, spirit en 1 andere reageerden hierop 1 3
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Mijn avondeten is 1 bruine boterham, dun belegd met cervelaatworst. Ook tussen de middag een bruine boterham op en mijn ontbijt bestond ook uit een boterham. Tussendoor ijsthee, gewone thee en cola. Morgen wat fruit halen en yoghurt. Moet het uitzingen tot vrijdag. Donderdag de echo van mijn buik. Natuurlijk denk ik aan het ergste. Het zal allemaal wel meevallen maar ik knijp hem wel. Bewegen doe ik genoeg. Flinke wandeling met de hond gemaakt. Nu toch maar repeteren, al zit de band van mijn accordeon precies op de zere plek. Thuis kniezen is ook geen optie.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @spiritzit je niet mee 😥rustig aan en sterkte hoop dat ze je gauw kunnen helpen. vandaag heb ik een theetje gedronken bij me zoon was bij z’n vader vertelde dat het niet goed gaat op school en waarschijnlijk het jaar niet haalt.goed dat hij me in vertrouwen neemt maar helaas wel te laat. hier kwa eten de bbq aangestoken en de kids en jongste lekker in zwembadje en heb ook nog wat gegeten gaat beter nog wel soort van steen in me maag gevoel. Morgen een afspraak staan om te gaan wandelen met een vrouw van internet via een vriendinnen Facebook app liefst merk ik aan me zelf liefst kruip ik onder me deken op me bank en helemaal niets . Maar ja je moet door gaan met alles.
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik weet niet goed wat te zeggen @Kaatjemama maar ik hoop dat je hem kunt steunen zonder dat het ten koste van jezelf gaat. Maar eerlijkheid is dan wel een vereiste ja. Nachtpact: Quinn
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Leuke dingen van vandaag: Ik weet niet hoe ze het voor elkaar kregen maar een uur geleden kon ik alsnog de juiste inhalor tegen acute benauwdheid bij de apotheek automaat ophalen. Achter de schermen hard gewerkt door de assistent van de huisarts en de apotheek. Terwijl ik dacht dat ze niets hadden gemerkt van mijn angst bij de apotheek toen ik de verkeerde meekreeg. Quinn, Kaatjemama en Maja reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher kaatje 🌺 ik hoop het ook @Quinn Leuke ding van vandaag me zoon wilde een verse ananas bij de bbq vandaag dus ik op zoek naar een rijpe ananas voor zoonlief en gelukt blij dankbaar was hij met z’n ananas 💕 Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher kaatje 🌺 Yvonne Leuk vandaag: eigenlijk was het gewoon een fijne dag, wat gerommeld in en om het huis, koffie gedronken in de schaduw in de tuin, en vanmiddag heel genoeglijk aan de thee gezeten met een collega van het vrijwilligerswerk. Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Senna34, morgen de operatie dus. Sterkte en ik hoop van harte dat het je allemaal mee gaat vallen... lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher kaatje 🌺 Yvonne Jane
Bob Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het wordt weer een latertje bij Roland Garros. Ik weet niet hoe lang ik nog blijf kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden