Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Toch nog even in het juiste ritme komen precies. Beetje verloren lopen ook, wennen aan de ander en een gevoel van wat eerst nu. Eerst rustig landen Musashi, alles op z’n tijd. En al zeker geen gat of onrust beginnen dempen met vergif. Dat niet dus. Wat wel, wijst zich dan vanzelf wel uit, hopelijk of waarschijnlijk. Dagpact dan maar, want het is geen mei meer.

Dagpact:

Musashi

bewerkt door Musashi
  • Musashi changed the title to Maandag 1 juni 2026
Geplaatst

Goedemorgen Musashi en goedemorgen frummers. 
Fijn dat je weer veilig thuis bent gekomen Musashi, nu rustig aan weer wennen aan het gewone gezinsleven (neem ik aan)... 

Het weekend is weer voorbij luitjes. Gisteren was een mooie dag, wel warm maar het was te doen, lekker in de schaduw buiten kunnen zitten.
Gewoon lekker luieren..... 
Nu eerst een bakje en dan gaan we aan de slag. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst

Goeiemorgen!

Het leuke van gisteren: "me hondje doet het weer", ze hinkt vrijwel niet meer. Ze hinkte inmiddels al bijna 2 weken. De hondenosteophaat dacht misschien een peesontsteking, maar het is nu overgewaaid lijkt het, met rust en zonder ontstekingsremmers.

Ze is nu 11 sinds dit weekend en we moeten steeds iets kalmer aan doen. Maar er zit geen K in haar woordenboek 😁

Geplaatst

Weekend achter de rug met een bezoek waar ik tegenop zag zonder alcohol.  Dat heeft me na drie droge maanden tot en met maart vanaf april het excuus gegeven om niet te stoppen.  Vandaag een mooie dag om het weer een tijd te laten, daar zou ik al weer blij mee zijn. De balans is toch altijd weer dat het mijn leven ondermijnt, en dat ik het beetje ongemak dat niet drinken oplevert veel te belangrijk maak.  Nog mooier als ik het daarna voorgoed zou laten. Eerst maar een maand niet, en dealen met wat er op me af komt.  

Geplaatst

Fijn dat het bezoek achter de rug is @Etty, nu mooi weer helder verder... Wat kan een mens toch tegen sommige dingen aan zitten hikken... 

Wat een heerlijke kop @bumperjim... 
Er wordt vaak aangeraden je mobieltje in een bakje rijst te leggen om het vocht eruit te trekken... weet niet of het helpt, maar ach... kwaad zal het niet kunnen lijkt me. 

Geplaatst

DAGPACT:
Musashi
Yvonne
Etty
kaatje🌺

goedenmorgen iedereen ☀️

slecht geslapen vreselijke rugpijn Denk dat ik even  dagje voor me zelf neem geen moeders bezoekjes ofz ect even thuis opruimen.

onze kleine spruit pikeneens /chichacha heeft vanmorgen gespuugd is is al 13 maak me altijd gelijk zorgen.wat nergens op slaat want hondje spugen nou eenmaal 🤷🏼‍♀️

wat een leukerd😍 @bumperjim

succes met wennen weer @Musashi

@Yvonnebedankt voor het bakkie 

Geplaatst (bewerkt)

Heeft iemand nog interesse in een junipact? En zo ja, wie weet een leuke aanhef? 

Ik zag van de week iets leuks voorbij komen van @lady jane over jolly juni of zoiets, ik kan het niet meer terug vinden..

bewerkt door MaryArt
Geplaatst

Slecht geslapen door de pijn. Ik ga maar geen dutje meer doen na het eten. We zijn is slaap gevallen en om 11 uur pas weer wakker. Ik kan nog beter bezig blijven, als dat ik ga liggen. De pijn word dan veel erger. Het weekend was druk. Veel te druk.Gelukkig is de ergste druktemaker weer op zijn werk. Het huis is weer van mij. Rust.

Geplaatst
2 uur geleden zei bolletje:

Is dat een Hikpikkeeshazewindbull B.Jim? 

wat een koppie,. is ie erg gevaarlijk? Hajhahaha.

Goeie morgen iedereen.

Tis geen bijtert, maar de tent bewaken doet ze erg goed. Mooie zware blaf zit erin. Grommen doet ze ook prachtig, het soort geluid dat je graag in je uitlaat zou hebben. 

Geplaatst

De bloeduitslagen waren binnen. Verhoogde ontstekingswaarden en verhoogde leverwaarden. Die verhoogde leverwaarden horen bij een ontstoken galblaas. Gelukkig niet door alcohol. Mijn clorestrol is ook veel te hoog. Daar moet ik voor naar de praktijkondersteuner. 

Geplaatst

Goed dat er in elk geval meer duidelijkheid is, @spirit. Het lijken mij wel serieus te nemen zaken. De praktijkondersteuner kan je vast goede adviezen geven en je naar een betere gezondheid begeleiden. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...