Musashi Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Pfiew slecht geslapen de laatste nacht. Zal een lange dag/nacht worden zo. Maar hey, morgen avond ben ik terug bij mijn liefste schatjes dus haar heb ik natuurlijk alles voor over! 🥰 Dagpact Musashi Sorry voor het saaie dagpact maar ik wil me indekken voor de luchthaven en vlucht straks. Daar zal ik toch tegen een oude gewoonte in moeten gaan.
Bob Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Gaat je lukken @Musashi. Goede reis terug. Dagpact Musashi Bob Musashi reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Dagpact: Musashi Bob renaldo61🐕 MaryArt Goeiemorgen allemaal! Goeie terugreis @Musashi Musashi reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen! Dagpact: Musashi Bob renaldo61🐕 MaryArt Lika
Lika Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Zet ‘m op @Musashi! Musashi reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Musashi Bob renaldo61🐕 MaryArt Lika kaatje 🌺 goedenmorgen allemasl ☀️ vandaag staat er een voortuin verkoop op de planning das nieuw bij ons in de wijk. en hopelijk snel klaar dan zie ik me nichtje nog even die komt van ver. Namelijk. ❤️👏 Oja en boodschappen doen voor de tbbq 😅drukke dag gauw me bed ui en aan de koffie ☕️ @Musashi succes de reis terug 14 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Bril op gezet Musashi reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen allemaal! Waarom sorry voor een saai Dagpact @Musashi? Dagpact: Musashi Bob renaldo61🐕 MaryArt Lika kaatje 🌺 Freekie 🏍️
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden goeiemooiemorgen frummers de natuur heeft een flinke boost gekregen gisteren ik heb nog maar zelden vlagen hagel horizontaal voorbij zien komen en dat ging samen met harde regen en onweer. En nu lijkt het alsof er geen druppel is gevallen.
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden En een houten plankje met deze tekst ooit is gekregen te erg eigenlijk.gooien we ook op de hoop spullen voor de deur 😜fijn gevoel spirit reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen allemaal! een zonnige groet vanuit cinque terre. Voor de wandelaars/hikers onder ons een aanrader! extra 💕 voor @Fonny, @Sanity , @Musashien @Oskar. Op vakantie moeite (gehad) om niet te vallen voor een glas wijn of limoncino. Maar gelukkig bij mijn besluit adb gebleven. Dagpact: Musashi Bob renaldo61🐕 MaryArt Lika kaatje 🌺 Freekie 🏍️ Maja rapilos en Musashi reageerden hierop 1 1
spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Fijne terugreis @Musashi. Veel plezier vandaag @Kaatjemama . Bij ons thuis hing een spreuk: beter aan, dan op de fles 😂. Altijd dronken, is ook een geregeld leven, kom je ook vaak tegen. Rotzooi op de aanrecht van gisteren opgeruimd zonder commentaar. Zeker als mijn vriend nog niet wakker is, leid dit al tot ruzie in de vroeger ochtend. Vriend is bezig met de voorbereiding voor vanmiddag. Gaat een warme klus worden. Morgen is er hier kofferbakverkoop. Dat zijn wat leukere dingen om te doen. Ik probeer vanmiddag maar alles goed te relativeren. Zo'n laatste wens van een koorlid moet onvergetelijk zijn voor haar. Musashi reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen allemaal, Straks werken in het winkeltje, meteen daarna wat boodschappen doen. Vriend gaat met de hond wadelen. tot zover het nieuws overzicht 😅 @spirit, succes vanmiddag
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ik heb al een natte broek en vers gewassen voeten aan de regen overgehouden. spirit en Freekie reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 15 minuten geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Straks werken in het winkeltje, meteen daarna wat boodschappen doen. Vriend gaat met de hond wadelen. tot zover het nieuws overzicht 😅 @spirit, succes vanmiddag Dat klinkt als een rustig dagje @rapilos. Ben al met de voorbereiding bezig voor het avondeten. Een heerlijke saladeschotel. Net nog even een flinke wandeling met de hond gemaakt. Het was overal nog lekker fris. Vriend is nog steeds niet op aarde beland. Ik ken zijn nukken wel op een gegeven moment. Ik ga dan mijn eigen ding maar doen. rapilos reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 4 minuten geleden zei renaldo61: Ik heb al een natte broek en vers gewassen voeten aan de regen overgehouden. Regen? Hier is geen spat gevallen 🤨
Lonster1 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ugh ja van die alcoholische uitspraken, ik krijg ook wel eens van die flauwe tegeltjeswijsheden over drank. Vroeger vond ik dat nog wel eens grappig. Nu reageer ik er maar gewoon niet meer op. Het valt me op dat er steeds meer 0.0 bieren op de kaart komen in de horeca, ik vind dat wel een fijne ontwikkeling en lekker voor op een terras. spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden We hebben het hele ziekenhuis op stelten gezet vanmiddag, dat klinkt wel in zo'n hal en wat vond ze het leuk. Ze was er heel nuchter onder. Ze zei; heb liever dat ik het nu nog meemaak, als dat jullie rond mijn kist staan te zingen, dan hoor ik het toch niet meer. Dat maakte het geheel wat luchtig. Natuurlijk werden er wat traantjes weggepinkt ook bij familieleden van haar. De omgeving kwam mij zeer bekend voor. De Antes crisisopvang zat er ook vlakbij. Ik herkende het meteen. Het uitzicht uit mijn raam toen was een hockeyclub. Dat was er allemaal nog. Ook het ziekenhuis was mij bekend. Daar is mijn zwager overleden, die zwaar alcoholist was. Veel dejavu's dus. Het was er warm en ik ben nu kapot. Net maar weer wat pijnstillers ingenomen, een galblaas ontsteking is niet zomaar over. Fijn dat we dit hebben kunnen doen voor haar. rapilos reageerde hierop 1
Spud Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik wil alleen maar zeggen Stoufke haar moeder net verloren is en ik hoop dat jullie haar ook een beetje steun kunnen geven, omdat ik het in mijn uppie niet red 1 uur geleden bewerkt door Spud
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden