Musashi Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Pfiew slecht geslapen de laatste nacht. Zal een lange dag/nacht worden zo. Maar hey, morgen avond ben ik terug bij mijn liefste schatjes dus haar heb ik natuurlijk alles voor over! 🥰 Dagpact Musashi Sorry voor het saaie dagpact maar ik wil me indekken voor de luchthaven en vlucht straks. Daar zal ik toch tegen een oude gewoonte in moeten gaan.
Bob Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Gaat je lukken @Musashi. Goede reis terug. Dagpact Musashi Bob Musashi reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Musashi Bob renaldo61🐕 MaryArt Goeiemorgen allemaal! Goeie terugreis @Musashi
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen! Dagpact: Musashi Bob renaldo61🐕 MaryArt Lika
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Musashi Bob renaldo61🐕 MaryArt Lika kaatje 🌺 goedenmorgen allemasl ☀️ vandaag staat er een voortuin verkoop op de planning das nieuw bij ons in de wijk. en hopelijk snel klaar dan zie ik me nichtje nog even die komt van ver. Namelijk. ❤️👏 Oja en boodschappen doen voor de tbbq 😅drukke dag gauw me bed ui en aan de koffie ☕️ @Musashi succes de reis terug 1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Bril op gezet
Freekie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen allemaal! Waarom sorry voor een saai Dagpact @Musashi? Dagpact: Musashi Bob renaldo61🐕 MaryArt Lika kaatje 🌺 Freekie 🏍️
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers de natuur heeft een flinke boost gekregen gisteren ik heb nog maar zelden vlagen hagel horizontaal voorbij zien komen en dat ging samen met harde regen en onweer. En nu lijkt het alsof er geen druppel is gevallen.
Kaatjemama Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden En een houten plankje met deze tekst ooit is gekregen te erg eigenlijk.gooien we ook op de hoop spullen voor de deur 😜fijn gevoel
Maja Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden Goedemorgen allemaal! een zonnige groet vanuit cinque terre. Voor de wandelaars/hikers onder ons een aanrader! extra 💕 voor @Fonny, @Sanity , @Musashien @Oskar. Op vakantie moeite (gehad) om niet te vallen voor een glas wijn of limoncino. Maar gelukkig bij mijn besluit adb gebleven. Dagpact: Musashi Bob renaldo61🐕 MaryArt Lika kaatje 🌺 Freekie 🏍️ Maja
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden