Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Pfiew slecht geslapen de laatste nacht. Zal een lange dag/nacht worden zo. Maar hey, morgen avond ben ik terug bij mijn liefste schatjes dus haar heb ik natuurlijk alles voor over! 🥰

Dagpact

Musashi

Sorry voor het saaie dagpact maar ik wil me indekken voor de luchthaven en vlucht straks. Daar zal ik toch tegen een oude gewoonte in moeten gaan.

Geplaatst (bewerkt)

Dagpact:
Musashi

Bob

renaldo61🐕

MaryArt

Lika
kaatje 🌺

goedenmorgen allemasl ☀️

vandaag staat er een voortuin verkoop op de planning das nieuw bij  ons in de wijk. 
en hopelijk snel klaar dan zie ik me nichtje nog even die komt van ver. Namelijk. ❤️👏

Oja en boodschappen doen voor de tbbq 😅drukke dag gauw me bed ui en aan de koffie ️ 

@Musashi succes de reis terug 

bewerkt door Kaatjemama
Bril op gezet
Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers:sun:

de natuur heeft een flinke boost gekregen gisteren
ik heb nog maar zelden vlagen hagel horizontaal voorbij zien komen
en dat ging samen met harde regen en onweer.
En nu lijkt het alsof er geen druppel is gevallen.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal! 
een zonnige groet vanuit cinque terre. Voor de wandelaars/hikers onder ons een aanrader! 
extra 💕 voor @Fonny, @Sanity , @Musashien @Oskar

Op vakantie moeite (gehad) om niet te vallen voor een glas wijn of limoncino. Maar gelukkig bij mijn besluit adb gebleven. 
Dagpact:
Musashi

Bob

renaldo61🐕

MaryArt

Lika
kaatje 🌺

Freekie 🏍️

Maja

Geplaatst

Fijne terugreis @Musashi. Veel plezier vandaag @Kaatjemama . Bij ons thuis hing een spreuk: beter aan, dan op de fles 😂. Altijd dronken, is ook een geregeld leven, kom je ook vaak tegen. Rotzooi op de aanrecht van gisteren opgeruimd zonder commentaar. Zeker als mijn vriend nog niet wakker is, leid dit al tot ruzie in de vroeger ochtend. Vriend is bezig met de voorbereiding voor vanmiddag. Gaat een warme klus worden. Morgen is er hier kofferbakverkoop. Dat zijn wat leukere dingen om te doen. Ik probeer vanmiddag maar alles goed te relativeren. Zo'n laatste wens van een koorlid moet onvergetelijk zijn voor haar. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...