Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Na 2 dagen heerlijk  op ons sloepje 🚤te hebben gezeten lunchen op het strand. En even op de markt geweest. Dit waren ondanks heerlijke dagen ondanks die staan in me maag. Heeft tijd nodig.

gaan we vandaag op stap met me zus en moeder.onze tante wordt 90 mijlpaal. En wat gaan we doen varen 🤣 lekker hoor.

hier zal ook de wijn een hoofdrol spelen vandaag. Gelukkig hebben ze overal wel radel 0.0. En hebben de oudjes  me hard nodig om  ondersteund te worden na 2 wijntjes. Ze lopen niet al te best meer.en hebben ze me hard nodig. al me hoop is dat ook op de hapjes gevestigd vandaag  😂

IMG_7734.jpeg

Geplaatst

Stond niet erg geamuseerd op. De aanblik van een vies aanrecht met een vies aangekoekt bord met pindasaus deed mij bijna kotsen. Leek wel stront 🥹Spoel dat dan even af he, de dag ervoor. Ook het schoonmaakdoekje was al half vergaan. Even dus mijn ongenoegen geuit. Nu is het klaar. Valse start. Nu staat er weer een 2 persoons bed midden in de kamer. Die moet naar zolder. Nog steeds zoveel rommel. Ik weet nog steeds niet waar ik moet beginnen. Wasmachine maar aangezet. Meestal met mijn eigen was, want anders raak ik het overzicht kwijt. Hij schijnt het nog steeds niet te snappen dat ik daar niet tegen kan. Hij doet heus zijn best maar het lijkt wel of er alleen maar rommel bijkomt. Ik ga vandaag veel kleding van mezelf weggooien. Uit het oog, Uit het hart. Ook veel spullen ga ik gewoon weggooien.

Geplaatst
12 minuten geleden zei spirit:

Stond niet erg geamuseerd op. De aanblik van een vies aanrecht met een vies aangekoekt bord met pindasaus deed mij bijna kotsen. Leek wel stront 🥹Spoel dat dan even af he, de dag ervoor. Ook het schoonmaakdoekje was al half vergaan. Even dus mijn ongenoegen geuit. Nu is het klaar. Valse start. Nu staat er weer een 2 persoons bed midden in de kamer. Die moet naar zolder. Nog steeds zoveel rommel. Ik weet nog steeds niet waar ik moet beginnen. Wasmachine maar aangezet. Meestal met mijn eigen was, want anders raak ik het overzicht kwijt. Hij schijnt het nog steeds niet te snappen dat ik daar niet tegen kan. Hij doet heus zijn best maar het lijkt wel of er alleen maar rommel bijkomt. Ik ga vandaag veel kleding van mezelf weggooien. Uit het oog, Uit het hart. Ook veel spullen ga ik gewoon weggooien.

@spiritzou niet te gek doen met  veel weg gooien.na de verhuizing en me man veel spullen had en ik totaal het overzicht niet had heb ik echt ter compensatie te veel van me zelf weg gegooid. Nog spijt van. Succes misschien even uit zoeken en dingen even apart leggen een idee 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...