Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 minuut geleden zei IJsvogel:

Oh, dat is fijn @Reacher! Het is vaak al een crime om het erin te krijgen maar dan is het niet voor niks gelukkig

Ja precies! Ze krijgt met een spuit een heel vies drankje in haar bekje, dus dat is al geen feest. Maar haar tandvlees ging er ook van bloeden. 
Dus nu om de dag geven en het gaat met haar mond én haar allergie een stuk beter. 
Bovendien is ze minder boos op me. 

Geplaatst (bewerkt)

Nachtpact:

Quinn
IJsvogel
Jane
Yvonne. 
Reacher

kaatje🌺

Leuke dingen

heerlijke boot tocht met de familie 🥰

en niet gedronken al zagen die glazen wijn er meer dan prachtig uit op zo’n boot in het water 😅

bewerkt door Kaatjemama
Naam
Geplaatst (bewerkt)

Pfff het is ochtend hier en ik zit al vroeg te huilen. Moeilijk moment. Ook moeilijk om uit te leggen maar ik probeer wel want het doet wel pijn. M’n dochter zou 2 nachtjes bij mijn moeder thuis gaan logeren (zodat mijn man toch ook wat kan gaan werken). Mijn vader zien we niet meer maar met mijn moeder is de band ook niet al te best. Eigenlijk zien we haar heel weinig omdat ze altijd weg is. Er is dus ook nooit een (goeie) band tussen mn dochter opgebouwd en mijn ouders. En als ik heel eerlijk ben, tussen ons (mijn moeder en ik en mijn zus) eigenlijk ook niet. Ik dacht altijd nog wel een beetje met m’n moeder  omdat het toch beter was dan met m’n vader. Maar het gaat gewoon ok als wij doen wat zij zegt, anders niet. Dus doen/ deden we (mijn zus en ik) gewoon wat zij zegt. Ik ben daar een beetje van aan het afstappen sinds mijn proces (psycholoog, niet-drinken etc) maar dan is het dus meestal wel ruzie, enfin, dan is ze kwaad. Nu wilde ze dus niet blijven bij mijn moeder (mijn zus is er ook, daarmee is er wel een goeie band, dus ik dacht dat het wel goed zou komen). Niet dus. Ze wou niet blijven. Gelukkig heeft ze een papa (mijn man) die de gevoelens van z’n dochter wel begrijpt en ook respecteert. Ze hebben dus wel een compromis gevonden, 1 nachtje bij mn moeder (met mijn zus) en dan komt mn zus 1 nachtje bij ons thuis slapen. Mn hart breekt, ook omdat ik des te harder mn gemis van begripvolle (en band met) ouders besef. Gelukkig probeer ik/ wij het wel anders te doen maar om een goeie band met mijn dochter om te bouwen moet ik natuurlijk ook wel bij haar (kunnen) zijn. Heel dubbele gevoelens dus allemaal om hier te zijn ook. Ik snap dat zoiets verwaand kan klinken maar dat is wel de realiteit. Twijfels dus ook of ik er wel goed aan doe met hier te zijn en dit te doen (ook in de toekomst). 😢😭 Maar nu dus hup, tranen drogen en smile opzetten, nog 7 minuten voor het ontbijt.

bewerkt door Musashi
Geplaatst (bewerkt)

Vanmiddag sakeproeverij op het programma. Er kwam een deelnemer zeggen dat hij mogelijks ging skippen omdat hij al 25jaar bij AA zit. Ik heb hem met een knipoog gezegd dat ik het helemaal begrijp en dat hij niet alleen is. 🙏

Hoewel het niet helemaal professioneel is, heb ik mijn emotioneel moeilijk momentje (een beetje) gedeeld met enkele mensen. Ze zagen natuurlijk ook mn rode ogen. Ze waren wel heel lief en hadden alle begrip voor mn gemis. 🙏😓

bewerkt door Musashi

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...