Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Na 2 dagen heerlijk op ons sloepje 🚤te hebben gezeten lunchen op het strand. En even op de markt geweest. Dit waren ondanks heerlijke dagen ondanks die staan in me maag. Heeft tijd nodig. gaan we vandaag op stap met me zus en moeder.onze tante wordt 90 mijlpaal. En wat gaan we doen varen 🤣 lekker hoor. hier zal ook de wijn een hoofdrol spelen vandaag. Gelukkig hebben ze overal wel radel 0.0. En hebben de oudjes me hard nodig om ondersteund te worden na 2 wijntjes. Ze lopen niet al te best meer.en hebben ze me hard nodig. al me hoop is dat ook op de hapjes gevestigd vandaag 😂 Musashi en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Stond niet erg geamuseerd op. De aanblik van een vies aanrecht met een vies aangekoekt bord met pindasaus deed mij bijna kotsen. Leek wel stront 🥹Spoel dat dan even af he, de dag ervoor. Ook het schoonmaakdoekje was al half vergaan. Even dus mijn ongenoegen geuit. Nu is het klaar. Valse start. Nu staat er weer een 2 persoons bed midden in de kamer. Die moet naar zolder. Nog steeds zoveel rommel. Ik weet nog steeds niet waar ik moet beginnen. Wasmachine maar aangezet. Meestal met mijn eigen was, want anders raak ik het overzicht kwijt. Hij schijnt het nog steeds niet te snappen dat ik daar niet tegen kan. Hij doet heus zijn best maar het lijkt wel of er alleen maar rommel bijkomt. Ik ga vandaag veel kleding van mezelf weggooien. Uit het oog, Uit het hart. Ook veel spullen ga ik gewoon weggooien.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 12 minuten geleden zei spirit: Stond niet erg geamuseerd op. De aanblik van een vies aanrecht met een vies aangekoekt bord met pindasaus deed mij bijna kotsen. Leek wel stront 🥹Spoel dat dan even af he, de dag ervoor. Ook het schoonmaakdoekje was al half vergaan. Even dus mijn ongenoegen geuit. Nu is het klaar. Valse start. Nu staat er weer een 2 persoons bed midden in de kamer. Die moet naar zolder. Nog steeds zoveel rommel. Ik weet nog steeds niet waar ik moet beginnen. Wasmachine maar aangezet. Meestal met mijn eigen was, want anders raak ik het overzicht kwijt. Hij schijnt het nog steeds niet te snappen dat ik daar niet tegen kan. Hij doet heus zijn best maar het lijkt wel of er alleen maar rommel bijkomt. Ik ga vandaag veel kleding van mezelf weggooien. Uit het oog, Uit het hart. Ook veel spullen ga ik gewoon weggooien. @spiritzou niet te gek doen met veel weg gooien.na de verhuizing en me man veel spullen had en ik totaal het overzicht niet had heb ik echt ter compensatie te veel van me zelf weg gegooid. Nog spijt van. Succes misschien even uit zoeken en dingen even apart leggen een idee
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Veel plezier voor iedereen die van het mooie weer houdt! En voor de rest: welkom in de hel! (Want daar is het ook warm vandaar de vergelijking. )
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Na het videobellen met het thuisfront heb ik mezelf toch nog naar het warmwaterbad kunnen slepen. Goeie timing want zat er helemaal alleen. Er staat dan zo’n heel arsenaal aan lotions, olies en emulsies. Geen idee hoe dat moet dus heb ze er maar allemaal opgesmeerd dus lekker shiny en blinkend nu. 😅 Zelfzorg ✅ Nu wel opletten dat ik niet in slaap val want nog 2u voor het avondeten. Ooh en @Reacher deze waren nog speciaal voor jou! 😍 3 uur geleden bewerkt door Musashi IJsvogel reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden ohhh wat een prachtig mos! Fijn dat je hier zoveel deelt @Musashi geniet deze saaie thuisblijver ook lekker van mee. Mijn uur zwemmen zit er op. Supermooi weer werkt net zo goed voor de rust daar als regen en stormweer. Er zullen wel meer mensen die hitte niet waarderen. Ik gedij er prima op gelukkig. Jurken verkleden is ook veel sneller dan de winterse laagjes. Boodschappen, brood gesmeerd, lekker met pindakaas en banaan, fruit en rauwkost mee en hup naar het strand maar weer. Nog even noorderwind en 24 graden. Wat kan een mens nog meer wensen? Mooie dag allen. Musashi en Lika reageerden hierop 2
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dank je LJ om dat nog even te zeggen want heb soms wel schrik om hier te veel te overheersen en dat is echt niet mijn bedoeling maar moet een beetje tijd doden ook want echt geen puf om veel anders te doen. (En je weet wel wat ik anders zou gedaan hebben.) Had wel al honger dus ben naar een superette gegaan. Geen bier, geen sigaretten 💪 maar Hida beef chips, sour cream chips, (zeewier had ik nog over), soort aquarius en koude groene thee. Gezellige apero zo op mn eentje 🙌.😁. En jullie dan natuurlijk! 🥰
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik geniet ook van wat je hier deelt @Musashi. Dus dank. @lady janeheerlijk dagje voor jou ook. Dochter is zwemmen, man gaat zwemmen en ik heb geen zin. Ik heb een prachtige wandeling met de honden gemaakt. Jongens het is hier zo mooi. Die boterbloemen!! Wassen gedraaid en nu nog en goed gezogen. Nu even lekker op bed met een boek. Daar heb ik zin in. Geen prikkels, geen zon. Maar wel mijn prachtige nieuwe dekbedovertrek. Ik voel me een prinses.
IJsvogel Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden DAGPACT: MaryArt Mormel kaatje 🌺 Quinn Yvonne Lika IJsvogel Wat een prachtige dag. Ik zit in de tuin en geniet van de vogels. Hoorde een onbekend geluid, blijkt een groenling te zijn! Ik voel me wel een beetje eenzaam, heb geen plannen dit weeken omdat ik moest studeren. Dat heb ik nog niet gedaan, wel gesport, gefietst en getuiniert. Heb een beetje zo'n gevoel dat iedereen gezellige dingen doet behalve ik. Heb ik vaker als het zulk weer is. Zelfmedelijden, heel erg goed begin naar een terugval dus ik ga de 0.0 maar vast koudzetten want hier trap ik mooi niet in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden