Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Straks werken in het winkeltje.
hondje is wat ongedurig
Voelt waarschijnlijk aan dat ik zo weg ga
Gelukkig komt vriend haar later op de ochtend gezelschap houden en gaat een flinke wandeling met haar maken.

Vind het nog maar koud.
Kan me haast niet voorstellen dat het zo warm gaat worden van de week

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers

ja hoor @Yana, het gaat overwegend goed hier.
Ik ben veel vaker dan eerst in de war en dat maakt me wat bang.
En gisteren op t forum 2 x abuis, ik schrik er extra van als ik me "betrapt" voel haha.
Ouderwets schaamtegevoel. Als ik in mn uppie blunders maak kan ik er nog om lachen.
Maar ook dat gebeurt steeds meer. Ik ben gewoon ontzettend bang nog een infarct of tia te krijgen.
Gisteren in de sauna vaker duizelig dan anders en wekend in het warme bad, dacht ik ineens;
wat een mooie dood om hier zo maar weg te glijden uit het leven.
Maar toen zag ik de troep thuis, het idee dat vreemde mensen me zouden vinden, en hoe heerlijk mijn leven
nog steeds is, en toen ben ik toch maar weer gewoon verder gaan genieten.

Geplaatst
24 minuten geleden zei Kaatjemama:

Vroeg me af is ditnog de bekende roze wolk of is dit voor altijd.🤷🏼‍♀️

Voor mij is er duidelijk een blijvende verbetering opgetreden. Inderdaad in dingen als stemming, maar ook makkelijker en doeltreffender omgaan met de veranderlijkheden in mijn leven.

Geplaatst

Nou ik verheug me er al op hoor Raps, lekkere stranddaagjes.
Gisteren was ik bij het Leger de Heils, die alle kleding voor 2,00 weg deed
omdat ze dicht gaan/verbouwen voor een aantal weken of maanden.
Gelukkig vond ik niets, want ik heb al teveel. Maar bij het weg gaan, een tussenjasje
gevonden. Voelde heerlijk aan, blijkt het dun leer met een echt satijnen voering, van Marc O Polo.
Past precies en perfekt voor juist deze tijd van het jaar, dus hup, overstag maar weer.
Ik voelde dat ik een koopje had en googlde even op hun site. 400 waren de korte jasjes, en dit is wat langer.
Kreeg er s avonds meteen komplimenten over. Binnebnkort LdH maar weer eens wat steunen, want toch wel wat gene.
Maar ik denk dat ze de hele overgebleven voorraad wegdoen, want ze starten met een nieuwe voorraad zei de mevrouw daar.

Geplaatst

Voor mij ook blijvend Kaatje. Maar ik ben me er niet altijd bewust van.
Dat ik zo kan genieten van een koopje is ook niet alleen materialistisch.
Het voelt ook als een geluksmoment.
En dat heb ik ook aan zee heel vaak. Zomaar vanuit het niets.
Of op de fiets. Dan wil ik zingen en voel vrijheid. In de stad doe ik dat maar niet.
Daar lopen al zoveel dorpsgekken in hun mobiel te oreren over niks.
Maar in de vrije natuur durf ik wel, heel af en toe nog.
Gauw verder ontbijten en gaan zwemmen nu het nog kan. juni/juli/aug. dicht; ook al verbouwing.

Geplaatst
22 minuten geleden zei Velina:

Goedemorgen, wat is de Dagpact? Ik drink vandaag niet?

Ik heb dit even hiernaartoe gekopieerd. Was een vraag van @Velina, was op dat 2e draadje wat ik had per ongeluk had aangemaakt terechtgekomen.

Ja, klopt, Velina. Op het dagpact staan degenen die zich vast hebben voorgenomen vandaag niet te drinken. Ik sta er zelf ook op.  Ik zelf heb per ongeluk een 2e draadje voor woensdag aangemaakt. Op het andere woensdag-draadje onder Ditjes en Datjes, dat van Yvonne, staat het actuele dagpact. Als je je daarop wil zetten kun je dat beter daar doen. Anders leest je niemand meer.  

Geplaatst (bewerkt)

@Oskar Momenteel ben ik in Hiroshima. Dat is me toch altijd een (te) heftige ervaring. Wist je dat er maar 1 Amerikaanse president hier ooit een bezoek bracht aan het museum? Obama natuurlijk. Als je het mij vraagt, zouden we de huidige wereldleiders hier eens een paar dagen moeten opsluiten. Ik denk dat het dan allemaal rap gedaan zou zijn met hun ruzie. Voor de rest is het hier allemaal mooi en prachtig en leuk natuurlijk. Morgen naar het Witte Reiger Kasteel van Himeji en dan mijn lievelingsstad Kyoto. Spijtig genoeg bezoeken alle toeristen dezelfde sites en is het meestal over de koppen lopen momenteel. Jammer wel want daar is nog zoveel meer te ontdekken. Druk programma dus en de tijd vliegt hier, bizar dat deze week al bijna op z’n einde loopt. 
Ik ben ook benieuwd naar jouw reis maar nu geen tijd om te lezen hier. Gelukkig doe je het 8 weken, dus hopelijk lees ik er later nog meer over. 🌸

bewerkt door Musashi
Geplaatst

Bijgelezen maar weinig tijd om te reageren. Al een flinke wandeling door de regen gemaakt met de hond. De hond  wegbrengen naar mijn zoon en de deur nu uit. Lekker muziek makken. Heerlijk weer naar Rotterdam. Kan ik weer normaal praten zonder raar aangekeken te worden. Fijne dag allemaal.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...