Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers, Lekker geslapen, beetje kort weer, maar dat mag um de pret niet drukken. De zon schijnt, het wordt vast een mooie dag. Een bakje dan maar eerst. Kaatjemama reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Mogge Vandaag ook maar eens op het dagpact. Om niet te drinken, maar ik gebruik het vooral ook als belofte om niet te roken. Uit de luwte treden, voornemens uitspreken: dat helpt. Verslaving zit diep in mijn vezels, overal. Wortel & tak dus. DAGPACT: Yvonne Oskar 2 uur geleden bewerkt door Oskar lady jane reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Lika: 🥳 Gefeliciteerd met je baan! @Yana: ik hoop dat je in elk geval mooie dromen zijn gegeven vannacht. En hopelijk een betere dag. Ik droomde net dat twee regenwulpen op mijn pad kwamen, heel kalm en dichtbij. De ene wierp mij met zijn kromme snavel een gloeilampje toe. Ik weet niet of Freud hier iets mee kan of dat het gewoon een nachtelijk oprisping is van een mislukt ornitholoog. Yana reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Lees nog even de draad van gisteren door. Succes @Musashi, het zal een pittige dag zijn na die lange vliegreis... Heerlijk, gefeliciteerd @Lika, wat fijn dat je de baan hebt gekregen, top! Gezellig ontbijtje met een vriendin, mooi begin van de dag @Kaatjemama. En @Reacher Kaatjemama reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Yvonne Oskar kaatje🌺 renaldo61🐕
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Yvonne Oskar kaatje🌺 renaldo61🐕 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen 😊 weer een rot nacht achter de rug. Niets voor mij slaap eigenlijk altijd als een os. ben niet oké manlief stelde voor om naar de dokter te gaan lukt me wat vroeg. Gaan eerst even dagje niets doen even bijkomen kijken of me dat lukt is al hele uitdaging op zich 😆
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh, help, ik blijf maar zo ziek, al 8 maanden nu. En ik heb vreselijke kiespijn maar ik ben echt te ziek om naar een tandarts te gaan. Wat een lijdensweg is dit zeg. Er zijn hier in de regio ook geen tandartsen, dan zou ik naar België moeten ofzo. Was ik maar een prinses, dan kwam er in ieder geval een tandarts aan huis.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ojeetje @Yana😨sterkte mis er niet iemand die met jou kan gaan ?
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Jawel, maar dan nog. Een lange autorit en tandartsbehandeling kan ik niet aan. Een van de problemen met deze vorm van longcovid is dat je van inspanning nog weer zieker wordt. Het is eigenlijk hetzelfde als ME/cvs en in de reguliere geneeskunde is er geen behandeling. 52 minuten geleden bewerkt door Yana
Yana Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Gefeliciteerd @Lika! Met je laatste baan ben je nooit helemaal vriendjes geworden geloof ik. Fijn dat je wat nieuws hebt, hopelijk met weinig stress en veel bevrediging.
Yana Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden Ik hoop dat dit nieuwe traject je veel goeds gaat opleveren @Oskar. Gewoon maar zonder terughoudendheid meedoen 🍀 Je hebt vast je laatste drankepisode achter de rug! Het is zo wonderlijk allemaal, nu ik van het roken af ben voelt dat zo vanzelfsprekend dat de strijd die ik er ooit mee had niet meer te bevatten is. Dat die strijd jou ook maar gauw mag verlaten.
Quinn Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Geplaatst 28 minuten geleden Morgen. Goed begin @Oskar mooi. Ben benieuwd wat het je brengt. @Lika gefeliciteerd, blij voor je. @Yana knuffel, daarom. @Kaatjemama niet te lang mee blijven lopen. Dus, hier weer zo'n dag. Minder roken, want ik mag niet meer in en uit naar believen. DAGPACT: Yvonne Oskar kaatje🌺 renaldo61🐕 MaryArt Quinn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden