Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Mogge

Vandaag ook maar eens op het dagpact. Om niet te drinken, maar ik gebruik het vooral ook als belofte om niet te roken. Uit de luwte treden, voornemens uitspreken: dat helpt. Verslaving zit diep in mijn vezels, overal. Wortel & tak dus.

DAGPACT:
Yvonne 
Oskar 

bewerkt door Oskar
Geplaatst

@Lika: 🥳 Gefeliciteerd met je baan!

@Yana: ik hoop dat je in elk geval mooie dromen zijn gegeven vannacht. En hopelijk een betere dag.

Ik droomde net dat twee regenwulpen op mijn pad kwamen, heel kalm en dichtbij. De ene wierp mij met zijn kromme snavel een gloeilampje toe. Ik weet niet of Freud hier iets mee kan of dat het gewoon een nachtelijk oprisping is van een mislukt ornitholoog.

Geplaatst

Goedemorgen 😊

weer een rot nacht achter de rug. Niets voor mij slaap eigenlijk altijd als een os.

ben niet oké manlief stelde voor om naar de dokter te gaan lukt me wat vroeg. Gaan eerst even dagje niets doen even bijkomen kijken of me dat lukt is al hele uitdaging op zich 😆

Geplaatst

Oh, help, ik blijf maar zo ziek, al 8 maanden nu. En ik heb vreselijke kiespijn maar ik ben echt te ziek om naar een tandarts te gaan. Wat een lijdensweg is dit zeg. Er zijn hier in de regio ook geen tandartsen, dan zou ik naar België moeten ofzo. Was ik maar een prinses, dan kwam er in ieder geval een tandarts aan huis.

Geplaatst (bewerkt)

Jawel, maar dan nog. Een lange autorit en tandartsbehandeling kan ik niet aan. Een van de problemen met deze vorm van longcovid is dat je van inspanning nog weer zieker wordt. 
Het is eigenlijk hetzelfde als ME/cvs en in de reguliere geneeskunde is er geen behandeling. 

bewerkt door Yana

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...