Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers, Lekker geslapen, beetje kort weer, maar dat mag um de pret niet drukken. De zon schijnt, het wordt vast een mooie dag. Een bakje dan maar eerst. Kaatjemama reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden (bewerkt) Mogge Vandaag ook maar eens op het dagpact. Om niet te drinken, maar ik gebruik het vooral ook als belofte om niet te roken. Uit de luwte treden, voornemens uitspreken: dat helpt. Verslaving zit diep in mijn vezels, overal. Wortel & tak dus. DAGPACT: Yvonne Oskar 55 minuten geleden bewerkt door Oskar
Oskar Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden @Lika: 🥳 Gefeliciteerd met je baan! @Yana: ik hoop dat je in elk geval mooie dromen zijn gegeven vannacht. En hopelijk een betere dag. Ik droomde net dat twee regenwulpen op mijn pad kwamen, heel kalm en dichtbij. De ene wierp mij met zijn kromme snavel een gloeilampje toe. Ik weet niet of Freud hier iets mee kan of dat het gewoon een nachtelijk oprisping is van een mislukt ornitholoog.
Yvonne Geplaatst 38 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 38 minuten geleden Lees nog even de draad van gisteren door. Succes @Musashi, het zal een pittige dag zijn na die lange vliegreis... Heerlijk, gefeliciteerd @Lika, wat fijn dat je de baan hebt gekregen, top! Gezellig ontbijtje met een vriendin, mooi begin van de dag @Kaatjemama. En @Reacher Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden DAGPACT: Yvonne Oskar kaatje🌺
renaldo61 Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden DAGPACT: Yvonne Oskar kaatje🌺 renaldo61🐕
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden