renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61🐕
MaryArt Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 MaryArt kaatje 🌺 goedemorgen allemaal
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen voor de verandering. Vanmiddag wordt er regen voorspeld, geeft niet, het wordt wel een keertje tijd, meer dan een paar druppen hebben we hier nog niet gehad. Vanmorgen lekker aan de slag in de tuin zolang de zon er is. Maar eerst natuurlijk een bakje.
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Lekker bakkie ☺️ @Yvonne wel langzaam nieuwsgierig hoe je tuin eruit ziet in me hoofd ziet hij heel groot en prachtig uit. Ik heb eergisteren eindelijk een witte pluim hortensia geplant die wilde ik al zo lang.en ga deze week of volgende week op zoek naar een Engels roos.geniet van je tuin 🪴
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Maar een beetje vroeg zwemmen en boodschappen doen voor dat de regen losbarst. Wel sneu voor de mensen die lang vrij zijn door hemelvaart, onze jaarlijkse keramiekmarkt is nog niet half zo leuk met slecht weer. En er wordt helaas dan ook veel minder verkocht. Nog wat schietgebedjes doen voor de mensen daar vandaag.
Quinn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Morgen. De Brinta zit erin en een sloot koffie ook. Vanmiddag naar huis en daar blijf ik in elk geval tot en met zondag, dus dat is wel prettig. Afwachten hoe hysterisch het zaterdag wordt. Nu een poosje roken tot de groep begint. Dagpact: renaldo61🐕 MaryArt kaatje 🌺 Quinn spirit reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Hallo weer eens. Maand beetje afstand genomen. Ruhe im Kopf. Nu wat bijlezen. Maandagdraadje herinnert mij er aan dat het ook wel prettig is om niet overal een mening over te willen hebben. En dat het uitspreken van ergernis soms weliswaar leidt tot iets vredigs, maar ook regelmatig tot het uitvergroten van de mug. Ik vind persoonlijk zwijgen ook zo gek nog niet. Bob en spirit reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden De frustratie van me aan het afblazen.
Bert1953 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Kaatjemama, kijk hier eens voor je rozen. https://www.dewilde.nl/
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 2 uur geleden zei Oskar: Hallo weer eens. Maand beetje afstand genomen. Ruhe im Kopf. Nu wat bijlezen. Maandagdraadje herinnert mij er aan dat het ook wel prettig is om niet overal een mening over te willen hebben. En dat het uitspreken van ergernis soms weliswaar leidt tot iets vredigs, maar ook regelmatig tot het uitvergroten van de mug. Ik vind persoonlijk zwijgen ook zo gek nog niet. Je hebt helemaal gelijk Oskar. Ik moet ook een beetje meer afstand nemen. En wijsheid achteraf is altijd gemakkelijker dan op het moment zelf, met emoties erbij.
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Afstand nemen klinkt zo mooi rationeel, maar waar blijft je betrokkenheid bij elkaar dan? Of krijg je dan mensen die na een tijdje weer binnenvallen, klagen dat ze de aansluiting missen en met een hoop bombarie weer afstand nemen?
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Van een afstandje naar je emoties en gedachten kijken hoeft betrokkenheid niet in de weg te zitten. Integendeel: emoties zijn een waas waardoor je alleen jezelf ziet. Als je met reageren wacht tot de bui over is, dan kun je kijken of het je echt de moeite waard is om iemand aan te spreken. Musashi reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Maar dan nog kunnen de rapen gaar zijn, en dat is dan maar zo.
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Kijktip: Half man op HBO En ik lees De bandagist van Marente de Moor, wat een leuk boek tot nu toe.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het is altijd de moeite waard om iemand aan te spreken. Het hele idee is toch dat je elkaar beter wilt begrijpen.
Etty Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Als het wederzijds is, de behoefte aan begrip, dus allebei begrepen, jazeker. Het gaat vaak mis als we vooral zelf begrepen willen worden, en de ander een beetje in de steek laten. Musashi en Oskar reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Marjolijn Bob Marjolijn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden 8 uur geleden zei Bert1953: Kaatjemama, kijk hier eens voor je rozen. https://www.dewilde.nl/ Dank je voor de tip zal zeker even kijken
Kaatjemama Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Nachtpact: Marjolijn Bob kaatje🌺
Quinn Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden Nachtpact: Marjolijn Bob kaatje🌺 Quinn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden