Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Heerlijk geslapen voor de verandering. 
Vanmiddag wordt er regen voorspeld, geeft niet, het wordt wel een keertje tijd, meer dan een paar druppen hebben we hier nog niet gehad.
Vanmorgen lekker aan de slag in de tuin zolang de zon er is. 
Maar eerst natuurlijk een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

Lekker bakkie ☺️ @Yvonne

wel langzaam nieuwsgierig hoe je tuin eruit ziet in me hoofd ziet hij heel groot en prachtig uit. Ik heb eergisteren eindelijk een witte pluim hortensia geplant die wilde ik al zo lang.en ga deze week of volgende week op zoek naar een Engels roos.geniet van je tuin 🪴 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers:sun:
Maar een beetje vroeg zwemmen en boodschappen doen
voor dat de regen losbarst. Wel sneu voor de mensen die
lang vrij zijn door hemelvaart, onze jaarlijkse keramiekmarkt
is nog niet half zo leuk met slecht weer. En er wordt helaas dan
ook veel minder verkocht. Nog wat schietgebedjes doen voor de mensen daar vandaag.

Geplaatst

Morgen. De Brinta zit erin en een sloot koffie ook. Vanmiddag naar huis en daar blijf ik in elk geval tot en met zondag, dus dat is wel prettig. Afwachten hoe hysterisch het zaterdag wordt. Nu een poosje roken tot de groep begint.

Dagpact:
renaldo61🐕

MaryArt
kaatje 🌺
Quinn

Geplaatst

Hallo weer eens. Maand beetje afstand genomen. Ruhe im Kopf. Nu wat bijlezen. Maandagdraadje herinnert mij er aan dat het ook wel prettig is om niet overal een mening over te willen hebben. En dat het uitspreken van ergernis soms weliswaar leidt tot iets vredigs, maar ook regelmatig tot het uitvergroten van de mug. Ik vind persoonlijk zwijgen ook zo gek nog niet.

Geplaatst
2 uur geleden zei Oskar:

Hallo weer eens. Maand beetje afstand genomen. Ruhe im Kopf. Nu wat bijlezen. Maandagdraadje herinnert mij er aan dat het ook wel prettig is om niet overal een mening over te willen hebben. En dat het uitspreken van ergernis soms weliswaar leidt tot iets vredigs, maar ook regelmatig tot het uitvergroten van de mug. Ik vind persoonlijk zwijgen ook zo gek nog niet.

Je hebt helemaal gelijk Oskar. Ik moet ook een beetje meer afstand nemen.
En wijsheid achteraf is altijd gemakkelijker dan op het moment zelf, met emoties erbij.

Geplaatst

Afstand nemen klinkt zo mooi rationeel, maar waar blijft je betrokkenheid bij elkaar dan? Of krijg je dan mensen die na een tijdje weer binnenvallen, klagen dat ze de aansluiting missen en met een hoop bombarie weer afstand nemen?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...